Gecenlerde onun oturdugu mahalleye habersizce gittim surpriz yapmak amaciyla neyse girdigim gibi onlari oyle o sekil gormem bir oldu. Kendimi gostermedim onun da benim gordugumden haberi yok ama bi kac gundur biseyler oldugunun farkinda. Ne yapmaliyim? Ayrilayim mi?
Güncellemeler
+1 yıl
Sonuçta bugün yanaktan yarın...
Sevgilimi başka erkek ile yanaktan öpüşürken gördüm ne yapmalıyım?
Bence çok yanlış düşünüyosun haksızlık ediyosun ve senin ayrılasın varmış ayrılmak istiyosun kızı bu nedenden ötürü asla suçlama bile. Ben olsaydım şamarlardım ben terkederdim. Yani benim eski iş yerimden sevdiğim abilerim arkadaşlarım oluyor onların ailemden çevremden farkı yok. Kalbiniz çok kötü. Ayrılın kızdan kız sizden kurtulsun
Hahahahahahahah musluman degilim ki kardesim ne alaka simdi hahahahahaha sen de demekki o benim eski kiz ark gibi milletin orasini burasini opmeyi seven kizsin direkt saldirdiginna gore
Ya s... gt beynin yıbaz onu nasıl değiştiricen lafa bak bugün yanaktan yarın bilmem neyden adam mısın lan sen. Hürmetsiz. Beynin hastalıklı bmyle alakasız şeyleri düşünüyosun o yüzden bi psikologa git
Ben olması gerektiği gibiyim. Bana normal gelen bu. Sanki eski sevgilisiyle dudaktan dudağa öpüştü ya alt tarafı hacı napıyon gibi kafa tokuşturmuş sen fazla abartıyosun. Biraz kendini geliştir.
Kime gore neye gore olmasi gerektigi gibisin? Bana gore olman gereken karakter bu degil. Bana gore yanlis bi yonelim asiri genislik var burda. Kendini gelistir dedigin adami iyi tanimalisin bu arada Ankara uni hukuk fakultesinden mezun avukatim Şu an :) senin yasinin 10 kati kitap bitirmisligim vardir benim :)
Yani sen bilirsin ama nedenini söyleyip öyle ayrıl bence her şey göründüğü gibi olmaya biliyo belki kuzeni falandır guvenmiyosan şüpheleniyosan tavırlarından falan sonuna kadar haklı bi şekilde ayrıl
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
2Cevap
Bir erkeği yanaktan öptü diye direkt ayrılıyorsan suçlu o değil sensindir. Yeterince sevmemişsin demek ki
Siz anladigim kadariyla biraz genişsiniz bu konularda ama maalesef ben oyle degilim. Tesekkurler
Ne alakası var mal mısın
Ben sevgilimin daha elini bile tutmadım haram diye
Ama eğer bu kadar sahipleniyorsanız başka bi erkeği öpmesine izin vermeseydin
Bence de ayrıl kız senden daha iyilerine layık
Simdi sana ağir bi kufredecem olmayacak lan habersiz oldu benden diyorum anlamiyo musun geniş adam?
Ağzını topla geniş sensin
Sen gerçekten sevmiyorsun onu ayrıl
Sevseydin onunla düzgünce konuşurdun
Duzgunce konusulmaya degmez biri.
Sizin gibileri bilirim ben her haltı yersiniz ama sevgilinize gelince en ufacık şeyde hemen ayrılırsınız
İyi günler. Sen bu kafayla iyi birini hiçbir zaman bulamayacaksın
Beni yanlis tanimissin Faruk:)
...
Namaz kılıyor musun?
Ciddi soruyorum bunu
Ne alaka la. Kılmıyorum cunku musluman degilim
😑😑😑
Noldu da
Farklı dünyaların insanıyız boş ver
İyi günler.
Sana tavsiyem bence biraz İslam dinini araştır. Doğru kaynaklardan
Ana kaynağı Kuran dan arastirdim
Eee sonuç
Ne oldu da Müslüman olm
Olmadın*
Bana hitap etmedi
Nedeni yok yani bana gore degil aciklamasi basit
Anladım. Kısacası inanmak istemediğin için inanmıyorsun
Çünkü her şey açık ve net Kurani Kerimde yazıyor
Haklisin dogrudur sana gore oyle
Yani evet bana göre doğru
Çünkü zamanında çok araştırdım
Diğer insanlar gibi dogmatik bir anlayış yürütmedim
Her şeyi araştırdım. Ve Müslüman oldum :)
Sana mantiklidir bana degil dostum napayim simdi
Hayır yani amacım senin de doğrularını bulman
Tabii zorla Müslüman ettiremem seni
Ama diğer dünyada ahirette ceza çekmemen için diyorum.
Yani yoksa ister Müslüman ol ister kafir bana bir yararı zararı yok
nasıl yani yanak mı tokuşturdu yoksa normal uzunca mı öptü anlamadım. Ayrıca erkek kuzeni falan mı? Veya yakın arkadaşı
Tokusturma seklinde kim oldugunu bilmiyorum
Ya saçmalama tokuşma şeklinden nolucak yanağını uzun uzun öpmediyse bence bi kötü şey yok. Ne kadar fesatsınız önce bi konuyu öğren.
Bence çok yanlış düşünüyosun haksızlık ediyosun ve senin ayrılasın varmış ayrılmak istiyosun kızı bu nedenden ötürü asla suçlama bile. Ben olsaydım şamarlardım ben terkederdim. Yani benim eski iş yerimden sevdiğim abilerim arkadaşlarım oluyor onların ailemden çevremden farkı yok. Kalbiniz çok kötü. Ayrılın kızdan kız sizden kurtulsun
Ayrilcam zaten kizdan ben ondam kurtulcam bugun milletin yanagini open yarın y.. oper milletin
S... git ya Arabistan mı lan bura yo*az... kalk git Arabistandan kız bul. G*t
Hahahahahahahah musluman degilim ki kardesim ne alaka simdi hahahahahaha sen de demekki o benim eski kiz ark gibi milletin orasini burasini opmeyi seven kizsin direkt saldirdiginna gore
Ya s... gt beynin yıbaz onu nasıl değiştiricen lafa bak bugün yanaktan yarın bilmem neyden adam mısın lan sen. Hürmetsiz. Beynin hastalıklı bmyle alakasız şeyleri düşünüyosun o yüzden bi psikologa git
Bu bi hastaliksa tedavi olmaya gerek yok simdi tedavi olup geniş biri mi olalim
Bağnaz birisin düşüncelerin hastalıklı. Hanzosın
Sen de çok genissin be abla bana gore de bu yanlis
Ben olması gerektiği gibiyim. Bana normal gelen bu. Sanki eski sevgilisiyle dudaktan dudağa öpüştü ya alt tarafı hacı napıyon gibi kafa tokuşturmuş sen fazla abartıyosun. Biraz kendini geliştir.
Kime gore neye gore olmasi gerektigi gibisin? Bana gore olman gereken karakter bu degil. Bana gore yanlis bi yonelim asiri genislik var burda. Kendini gelistir dedigin adami iyi tanimalisin bu arada Ankara uni hukuk fakultesinden mezun avukatim Şu an :) senin yasinin 10 kati kitap bitirmisligim vardir benim :)
Kendini geliştirmeni istedim eğitiminden bahsetmeni istemedim. Karakter ve kişiliğinden bahsettim. istersen hardvardda oku ama yine de bağnazsın.
Anlatamiyorum herhalde kime gore neye gore bagnazim bana gore de sen asiri genissin bence sen kendini gelistirmelisin!
ben fazla gelişmişim sen dar kalmışın. Kime neye göre dersen de bana göre tabiki dedene göre değil aw
Gelişmiş misin yoksa genişlemiş misin bu konuda iyi tartman lazım ikisinin arasinda fark var
Ha genislemekten kastimi yanlis anlama. bakis acisi olarak diyorum
Yav bi git Hanzo
Aaa ayip ama hemen hakaret biraz tartisaydik insan gibi :) tartisma kulturun cok zayif kendini gelistirmelisin!
Sktr aw
Ayrıl başka ne yapabilirsin?
Demi bence de en mantiklisi
Arkadaşıdır belki
Arkadasi da olsa olmamasi gereken bi durum bu neyse ayrilik en iyisi gibi duruyor
Söyle ona bej sizi böyle gördüm noluyo hayırdır de
Simdi olayin ic yuzunu ogrenmem lazim. Oyle kiskanc bir davar gibi hareket etmek istemiyorum
Sorman gerekiyor kıskanç görünmekle alakası Yok sevgilin sonuçta
Neyse öyle sevgili olmaz olsun ayrilmak en iyisi. Gorusun icin tesekkurler
Yani sen bilirsin ama nedenini söyleyip öyle ayrıl bence her şey göründüğü gibi olmaya biliyo belki kuzeni falandır guvenmiyosan şüpheleniyosan tavırlarından falan sonuna kadar haklı bi şekilde ayrıl
Kuzen de olsa arkadas da olsa olmamasi gereken bi durumdu en iyisi ayrilip yolumuza devam etmek
Haklısın bence ben olsam bende ayrılırdım net yani
Tesekkurler.
Rica ederim
sor ona