Flört ettiğimizi sanıyordum ama öyle değilmiş galiba. Öpmek için uzandım geri çekildi. Olmaz gibi bir şeyler diyordu ki konuşup beni utandırma dedim.
E bugün böyle bitti de biz sürekli karşılaşıyoruz, ben ne yapacağım şimdi?
Flört ettiğimizi sanıyordum ama öyle değilmiş galiba. Öpmek için uzandım geri çekildi. Olmaz gibi bir şeyler diyordu ki konuşup beni utandırma dedim.
E bugün böyle bitti de biz sürekli karşılaşıyoruz, ben ne yapacağım şimdi?
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
8Cevap
Boyle aciz ezik gibi durursun hiç yaşanmamış gibi davran selam ver hatta
Utancımdan yerin dibine girdim naaıl selam vereceğim 🤦♀️🤦♀️🤦♀️ kaçtım orada çocuktan
Ya olabilir duygularından utanma
Dunyanın sonu degil
İşte duygular kısmı da sorun. Öyle uzun zamandır tanımıyoruz birbirimizi. Ona samimi de gelmemiş olabilir hakkımda kötü de düşünebilir
Geçer başka seylere odaklan
az önce yaktığım sigara sana gelsin o zaman :D
Hiç olmamış gibi rutnine devam et konu gelirse kapat gitsin
Ben ghostlamak isterdim ama mecbur karşılacağız :(
Demekki ya duygusal bir şey yok ya da daha erken olduğunu düşünüyordur
İlk öpücüğü sen atmasaydın iyidi
Atamadık işte geri çekildi. Hem öpemediğimle kaldım hem de utancımla
Yanaktamı öpücektin
Noo..
Dudaktan acele etmişsin gibi
Yanaktan da olsaydı o aynı tepkiyi verecekti
Orası doğru ne süredir flörtleşiyorsunjz
Yaklaşık 1-1,5 ay önce tanıştık. Daha evvel de tanışmışız 3 sene önce. O deyince hatırladım. Bir kurumda bekkerken 5 dk konuşmuştuk
Yaşlarınız kaç pekş
25
Çocukta değilsiniz o ne die kendini geri çektik utangaç mı o
Bilmiyorum 🤦♀️🤦♀️yoksa flört etmiyor muyduk 🤦♀️🤦♀️🤦♀️ ama bir elektrik vardı bence
Acaba ortamla mı alakalı belki biraz kalabalık yerde öpmeye çalışmıssındır
Hayır. Kapalı bir yerde başbaşaydık
Panik atakm I pekş
Hayır.
Galiba fazla muhafazakar. Hiç öyle görünmüyordu halbuki. İş yerinde odasında başbaşa kalıp sohbet etmiştik.
Belki pat diye dudağına öpmeye kalkışınca adam panik yapmış olmasın
Yok. Özür diledim. Bir daha beni rahatsız etmezsen iyi olur dedi
Yok artık ciddi olamazsın
Ciddiyim. Üzdü :( halbuki gerçekleşmedi bile
Namuslu galiba bu arkadaş
Ven de bir şey yapmadım. Kirletmedim çocuğu 😬😬😬
Acaba senimi begenmedi çok saçma ya
Yani bilmiyorum. Bir problemimde yok. Bir bir buçuk aydır tanışıyoruz. Ama hani her hafta yanına uğrayıp sohbet ettiğim oluyor hiç ne yapıyorsun be işim gücüm var demedi. O da hoşlandı sanmıştım.
İlk adım senden gelmesi ve adamın kendini geri çekmesi baya utanç verici Bi durum adamda tam Bi odunmuş
Yerin dibine girdim orada da kaldım.
Senin daha önce hiç ilişkin oldumu
Oldu da ciddi değildi çoğu. Yani ilişki dmeeye binnşahit ister.
Nasıl yani ne oluyormu mesela
Yani ben hiçbiriyle gelecek düşünmedim. Kimseye söz vermedim. Onlardan sa istemesim. Dolayısıyla hep muğlak hep varla yok arası ilişkilerim oldu
Hep kısa süreliydi yani
Evet
Senin iletişimin iyi deilmi yani bir erkekle konusurken özgüven in yerinde
İyi olduğunu düşünüyorum. Defalarca da sinyal verdim görüşelim, senig örmek istedim va falan diye ama anlamadı
Mal belki ondan anlamamıştır skkdks
Anlam veremedim ben de. O gün fotosunu kaldırmıştı. Bugün adını kapatmış. İlk başta rngelledi sanmıştım ama çevrimiçi olduğunu görebiliyorum. Muhafazakar biri olabilir
Senle konusuyor nu peki
Hayır. Konuşmuyoruz.
Knk seni merak ettim yanlış anlamasan bana resmini gösterir misin
Muhafazakarlik vardir belki
Olabilir de yine de hiçbir şey demedi. Diyecek gibi oldu da kızacaktı yüzünden belliydi.
Bekle biraz konu zamanla konusulur
Konuşmak mı? Şaka? İşten güöten karşılaşmaya mecburuz, ghostlamak istiyorum şu an
Konusmayip napacaksin ozaman isten mi ayrilacaksin hayret bir sey atlamasaydin hemen ozaman soru sordun, cevap verdik
Ahaha sadece ben bu durundayım sanmıştım
Ay çok kötü bir durum ne yapacağımı da bilmiyorum öyle flört oyunlarını vs pek de anlamam
Sana kurs vermeliyim
Aybı durumdayız dedin ya sen çözdün mü
Çözdüm uzun uğraşlar sonunda
Kısa yolu varsa dinlerim. O kadar uzun uğraşamam yani. Saha da küçük düşmek istemiyorum.
Yazarcaktım da gizlisin
Buradan yaz
Hiç bir şey olmamış gibi yaşamaya devam edeceksin
Arayıpta bulamadığımsın ya
Aaaa
:(
Boş ver üzülme yüzüne bakma bir daha
Yani zatrn istesem de bakamam utançtan :(
Ben öpüşürüm seninle
O isteyecek
İstemedi ama.. ghostlamak istiyorum ama işten güçten mecbur karşılaşacağız bugün olmasa da bir gün
Nw iş yapıyorsun
Özel sektör diyelim.
Bir daha yürü