Tinderdan tanıştık, akşam 10 da aldı arabayla beni. Daha önce konuşmamızda kahve içer tanışırız diye konuşmuştuk. Ben o saatte kahve içecek yer olmayabilir dedim o da buluruz dedi.
Neyse buluştuk sohbet muhabbet derken kahve aldı birde bana çikolata su almış. Sahile gittik orada yürürken kahvelerimizi içtik. Bana beni tanımak ister misin? Ben seni tanımak istiyorum vakit geçirmek istiyorum falan diye sordu. bende evet dedim gayet hoş birisin seni tanımak isterim güzel bir enerjin var vb söyledim. Gayet hoş bir çocuk muhabbeti hoşuma gitti, hayatında nasıl birini istersin benzeri sorularda sordu İlgili bir erkek isterim dedim. Sonra elimi tutmaya sarılmaya falan çalıştı hep geri çektim kendimi. Sonra araba da zorla öpmeye çalıştı dudaklarımdan. Bende reddettim. Biraz uğraştı sakin ol rahatla falan gibi. Bak dedim yalnış anlama gayet hoş birisin ama ben şu an o elektrik de değilim ben seni istediğim zaman öpmeliyim dedim. Bi anda geri çekildi bozuldu. Tamam sen bilirsin dedi suratı düştü fena halde. Kusura bakma galiba gece buluştum diye sen yanlış anladın dedim Cevap vermedi Sonra beni evime kadar sürerek getirdi. Biraz kaybolduk navigasyon dan bakarak getirdi. Yol boyunca ben sadece bana kızdın mı dedim hayır dedi. Radyonun sesini açtı şarkılara eşlik ederek sarkı söyledi, benle hiç konuşmadan sigarasını içerek. eve kadar getirdi ben inerken yanağından öptüm. Kendini uzak tuttu. İyi geceler dedim. Çok ciddi durdu kendine iyi bak dedi tam iniyordum, bana aldığı suyu uzattı suyunu al dedi ( halbuki su şişesini hiç açmamışım eve de gelmişim artık ne alaka diye düşündüm ) teşekkür ederim dedim suyu aldım indim. Tam kapıyı kapatırken umarım seni mutsuz etmedim, dedim duydu sanırım emin değilim sonra gitti. Hiç aramadı yazmadı bende.
Sizce bu çocuk beni bir daha arar ya da yazar mı durumu yorumlar mısınız, Sizce ne düşündü hakkımda?
Neyse buluştuk sohbet muhabbet derken kahve aldı birde bana çikolata su almış. Sahile gittik orada yürürken kahvelerimizi içtik. Bana beni tanımak ister misin? Ben seni tanımak istiyorum vakit geçirmek istiyorum falan diye sordu. bende evet dedim gayet hoş birisin seni tanımak isterim güzel bir enerjin var vb söyledim. Gayet hoş bir çocuk muhabbeti hoşuma gitti, hayatında nasıl birini istersin benzeri sorularda sordu İlgili bir erkek isterim dedim. Sonra elimi tutmaya sarılmaya falan çalıştı hep geri çektim kendimi. Sonra araba da zorla öpmeye çalıştı dudaklarımdan. Bende reddettim. Biraz uğraştı sakin ol rahatla falan gibi. Bak dedim yalnış anlama gayet hoş birisin ama ben şu an o elektrik de değilim ben seni istediğim zaman öpmeliyim dedim. Bi anda geri çekildi bozuldu. Tamam sen bilirsin dedi suratı düştü fena halde. Kusura bakma galiba gece buluştum diye sen yanlış anladın dedim Cevap vermedi Sonra beni evime kadar sürerek getirdi. Biraz kaybolduk navigasyon dan bakarak getirdi. Yol boyunca ben sadece bana kızdın mı dedim hayır dedi. Radyonun sesini açtı şarkılara eşlik ederek sarkı söyledi, benle hiç konuşmadan sigarasını içerek. eve kadar getirdi ben inerken yanağından öptüm. Kendini uzak tuttu. İyi geceler dedim. Çok ciddi durdu kendine iyi bak dedi tam iniyordum, bana aldığı suyu uzattı suyunu al dedi ( halbuki su şişesini hiç açmamışım eve de gelmişim artık ne alaka diye düşündüm ) teşekkür ederim dedim suyu aldım indim. Tam kapıyı kapatırken umarım seni mutsuz etmedim, dedim duydu sanırım emin değilim sonra gitti. Hiç aramadı yazmadı bende.
Sizce bu çocuk beni bir daha arar ya da yazar mı durumu yorumlar mısınız, Sizce ne düşündü hakkımda?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar