Bütün hayatım boyunca dışlandım. Bunu hak edecek ne yaptım ben?

ben bütün hayatımda hep dışlandım ! arkadaşlarım da yok ! okulda olsun, mahallede olsun hep dışlandım ! kimse benim ile gezmek istemiyor arkadaş olmak istemiyorlar... mesela sizlere bir örnek verim , bütün normal insanlarda şöyledir , arkadaşları olanlar bazen kendileri arkadaşını evden çağırmaya gider , ve bazende arkadaşları gelir evden çağırır onu . ama bende hiç öyle birşey olmadı bugüne kadar , beni kimse evden çağırmıyor , gel gezmeye gidelim demiyorlar , bugüne kadar hep ben mahalledeki insanları evlerinden çağırıp gel gezmeye gidelim dedim , ama çoğu zaman hep isim var başka zaman buluşalım dediler bana , ve sokakta bile tesadüfen görüşsek işimiz var diyip gidiyorlar ! baylar ve bayanlar lütfen beni yanlış anlamayın , ben bu başımdan geçenleri sizlere anlatırken , beni dışlayan insanları kötülemek istemiyorum - onlara haşa kötüler demiyorum , iyi insan ve kötü insan bütün dünyanın her yerinde vardır ! ailem içinde bile kardeşlerim beni yanlarına alıp benim ile gezmiyorlar , beni kendilerinden saymıyorlar . niye bu böyle anlamıyorum , bende her insan gibi normal bir insanım , ama niye hep dışlandım onu bi türlü anlamıyorum . her gün ağlıyorum... hep ölmek istiyorum... ben bunu ne ile hak ettim ? soru 1 : ben akrabam olan bir kızı seviyorum , ama ben o kıza evlenme teklifi edemiyorum , çünkü o kızda beni dışlar diye çok korkuyorum , sevdiğim kız bana olumsuz cevab verir diye çok korkuyorum ! ! o kızı çok seviyorum ... lütfen bana yardım edin , siz bana ne tavsiye edersiniz ? seçenek a: ? b: ? c: ?
SANSINI DENE !
KIZI UNUT !
YASADIGIN sehri terk et , ve cok uzaklara git , Seni kimsenin tanimadigi yere git !
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Bütün hayatım boyunca dışlandım. Bunu hak edecek ne yaptım ben?
Cevapla