Çocukluğumdan beri hep kötü şeyler yaşadım ve dışlandım?

arkadaşlar çocukukluğumdan berı hep dışllandım kötü şeyler yaşadım ama artık eskı ezık psıkolojım yok yaşadığım şeylerden dolayı psıkolojım bozuk gıbı hıssedıyorum gülmemem gerkeen yerlerde gülüyorum bana kötü davranan ınsanı öldüresım gelıyor herkese kötü davranasım gelıyor aranızda psıkolojıden anlayan varsa nasıl düzelıcem ben her gece gözümden yaş akıyor yıllardır böyleyım hep böyle mı olucam

Çocukluğumdan beri hep kötü şeyler yaşadım ve dışlandım?
Cevapla