Bizim dersanede bir çocuk sürekli bana bakıyor göz göze geldiğimizde hala bakıyor ya insan bi utanır gözlerini

her fırsatta bakıyor işte bana yaklaşmaya çalışıyor,arkadaş grubundayken falan benim yanımda duruyor önümde çocuk dövüyor,bilindik ergence hareketl

e sevgiliside var hemde arkadaşımın bi arada benim adımı sormuş

sonra bende bundan hoşlanmaya başladım

ama hiç belli etmiyorum çocuğu tersliyorum bazen yüzüne bakmadan konuşuyorum sonra çocuk tabi benden uzaklaşmaya sadece uzaktan uzaktannn hiç konuşmadan bakmaya başladıı

sevgilisi vardı o arada sevgilimin yanına gidicem dedei bana bakarak gitmedii (ayy cannım)

sonra benden uzaklaşmaya başladı,bana bakmamayaa ben geldiğimde zıt yöne kafasını çevirir oldu uzaktayken bile benim tarafa hiç bakmadı :((

çok pis aşk acısı çekiyom üşenmeden okursanız çok mutul olcamm nolurr platoniğe bağlicamm şarkı açıp ağlıyorim yardımmm neden bsöyle yapıyor bu çocukk?
Güncellemeler
+1 yıl
benimde ona bakmamı istiyor galiba (kendi kendime gelin güvey olmam lazım amaa) ayağıma arkadan vuruyor ben kafamı çeviriyorum o da bana yakınlaşıyor mayyah mıdır nedir çözemedim bi türlü
Bizim dersanede bir çocuk sürekli bana bakıyor göz göze geldiğimizde hala bakıyor ya insan bi utanır gözlerini
Cevapla