Bizim sınıfta bi çocuk var sürekli bana bakıyor ama arada ters davranıyor üzgün olduğumda noldu diyo hoşlanıyo mudur sizce?

Bizim sınıfta bi çocuk var sürekli bana bakıyor ama arada ters davranıyor üzgün olduğumda noldu diyo hoşlanıyo mudur sizce?
Cevapla