Aslında kıyamıyorum. Arkadaşlarımdan tuz koy kahvenin içine hatta ben olsam bütün acı baharatları atarım diyenler bile oluyor. O kadar da değil dedim ama tuzlu kahve içirilebilir dedim arkadaşlarıma. Damat adayı olsanız size böyle bişey yapılsa bu durumda siz napardınız? Ne düşünürdünüz? Kızlar tuzlu kahve içirir misiniz?
Cevabın nedir?
Cevapla
+1 yılSenin arkadaşlar uçmuş hepten... Birde tükürsünler içine tam olsun 😂😂😂
İstemem öyle bir şey başıma gelsin ama gelirse de yüzümü hiç ekşitmeden bitiririm kahvemi 😄
Nasip olursa elinden çok yemekler yiyip çok kahveler içerim 😄 unutturur o olayı 😄614 Yorumla
Soran+1 yılarkadaşlarım biraz uçtu :) ne de olsa en yakın arkadaşlarını istemeye gelecekler olacak o kadar :) o kahvenin intikamını almazsa iyi tabi tuzlu kahve ne de olsa :)
- +1 yıl
Yok yaw ona çok tatlı gelir o zaman 😄
Ucunda sen varsın sonuçta 😂
Zafere gidilen yolda çekilen çile kutsaldır demek geldi içimden nedense 😂😂😂
Soran+1 yıl:) o zaman kızı aldıktan sonra intikamını alır :)
- +1 yıl
Sen intikama taktın 😄
Zorla bir şey getireceksin başına 😄
Soran+1 yılŞaka bir yana; ben olsam tuzlu kahve olayı hoşuma gitmez gelseydi de içerdim o ayrı :) kız isteme olayında erkekler kahve yapsa ne olurdu sonuç acaba düşünemiyorum :)
- +1 yıl
Ben kahvesine uyku ilacı katardım 😂 uyusun kaldı öyle 😄 dalga geçelim biraz... Erkek isterken uyuya kaldı diye 😂
Erkek isteme deyimi de çok kötü bee 👎 👎 👎
Soran+1 yılÇok kötüsün gerçekten :) tuzlu kahve de neymiş bunun yanında :) erkeklere düşseymiş kahve yapma görevi kızların çekeceği varmış :D
- +1 yıl
Erkek almak öyle kolay değil 😎😎😎
Daha neler yaparım neler 😈
Beni almak hiç kolay değil 😈😈😈
Soran+1 yıliyi ki kız değilsin Allah biliyor ki kız olarak yaratmamış seni :D yoksa çok nazlı bişey olurdun sen :) çok mütevazisin gerçekten :)
- +1 yıl
Etkisini çabuk gösteren müshil ilacı bulursam o daha eğlenceli olurdu aslında 😂 zırt pırt müsaade istesin 😂 ya da kalkmamak için kendini sıksın 😂😂
Yaw böyle diyorum diyorum da başıma gelmez inşallah 😂😂😂
İki duruma da düşmeyi istemem asla 😄
Soran+1 yılkendi kazdığın kuyuya kendin düşme de :)
- +1 yıl
İnşallah benim bu konuda benim gibi acımasız şeyler düşünen birine denk gelmem 😄
Soran+1 yılinşallah da hiç de belli olmaz :)
- +1 yıl
Sen seni istemeye geldiklerinde acayip bir kahve yaparsan bu goruşun altında o an yaşanan şeyleri anlat 😄
İçtimi içmedimi diye 😄
Birde müshil ve uyku ilacını aklından çıkarma 😈😈😈
En İyi Cevaplar
bir haberde duymuştum gelin adayı damat adayının kahvesine tuz yumurta baharat falan koymuştu ertesi gün damat ölümştü Allah mekanını cennet eylesin inşallah..
75 Yorumla
Soran+1 yılben de okudum :( tuz koysammı ki
Soran+1 yılAllaha şükür tansiyonu falan yok bişey olmaz :) intikamını alırsa kötü olur tabi
Soran+1 yılöyle bir ihtimal yok ki tuzsuz yemek yenir mi sence :)
+1 yılOlmazsa olmaz, güzel ve eğlenceli bir gelenek bence :D Erkeklere sormasan da olur kızı istiyorlarsa o kahve son damlasına kadar içilecek o kadar :D
22 Yorumla
Soran+1 yıliçsin tabi bir de üstüne fal bakarız :D
- +1 yıl
Yok onu kız kızayken yaparım sadece :D
+1 yılşöyle bişey yap bence:
www.adaletbiz.com/.../...irlenerek_oldu_h14337.jpg31 Yorumla
Soran+1 yılo kadar da acımasız değiliz :)
AI Persona’ya Sor
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
61
Cevap
62Cevap
Tuz koy sadece abartma bak. Kocasız kalabilirsin :D www.yeniakit.com.tr/.../...t-adayi-oldu-17515.html
13 Yorumla
Soran+1 yıltuz koyucam sadece başka bişeye lüzum yok :)
Soran+1 yıl:) :)
+1 yılBitanem @AdvocaAt <3 içeceksin çocuk derse içerim (tadı çok kötü olur heralde ama senpai emretti, kahve içilecek, haiii! )
https://i.hizliresim.com/b2pDOn.gif21 Yorumla
+1 yılKötü bir adet bu ben olsam tuzlu kahveyi ağzıma alır yüzüne püskürürdüm. Evlilikte bana yalan dolan ya da oyun yaptığı zaman başına gelecekleri anlaması için. yani ne o bana mecbur ne ben ona o nedenle oyunlarına karşı oyunla cevap verdiğim için cevap olumsuz olacaksa olsun amasyanın bardağı der geçerim
10 YorumlaValla yapabilecegim en kotu kahveyi yapacagimi biliyorum. Sonucta onu icerse beni seviyor demektir. Daha bir romantik oluyo :D damada da acimiyorum degil fakat yapacagim o da icecek afiyetle icmezse cekecegi var 😅 su yerine sirke koycam mesela 😅
16 Yorumla
Soran+1 yılofff bu daha kötüymüş yazık çocuğa :)
Soran+1 yılsu tuz biber sirke kahve yazık çocuğa :) tuzlu kahveyi zor içiyorlar bir de sirke biber nasıl olur :)
Soran+1 yılaz biraz işte yok demicek kadar koy da fazla da çeşitleri karıştırma fenalık filan geçirmesin :)
Kızın erkekte gönlü olduğunu göstermek için katılırmış önceden.
(Görücü usulü olduğunu düşününce mantıklı)
Şimdi 'Beni seviyorsa içer-Bakalım damat bey sabırlı mı?'gibi saçma anlamlar yüklenmiş.
Ben erkek olsam ve önüme tuzlu kahve konsa "Baba kalk gidelim" derim kızı istemeden.
Hala anlayamamış mı hanımefendi?
Yani kimseye tuzlu kahve içirmem-Erkek olsam içmem.
(İsteme olayının saçmalığına değinmiyorum bile)16 Yorumla
Soran+1 yılkararsızım koyarsam da çok az tuz koyarım :) ben yapamam belki koyduğum tuzun da ha varlığı ha yokluğu hesabı anlamaz bile :D
Soran+1 yılsana yapılmasını istiyorsan sen yap ;)
Soran+1 yılhaha :)) bol tükürüklü diyosun :) teşekkürler yorum için :)
+1 yılBeni istemeye gelirlerse -ki çok imkansız bir durum- bütün ailenin fincanının yarısına kadar tuz doldururum.
11 Yorumla
Soran+1 yılDamat adayininkine koysam yeterli naptin 😁
+1 yılHiç düşünmeden içerdim ;-) Sevdiğim kızla evleniyorsam sorun yok :-)
21 Yorumla
Soran+1 yılDimi ama 😊
Heyecandan midem kalkar zateb bir de onu icersem kiz istemede kusan damat olarak tarihe geçerim
32 Yorumla
Soran+1 yılbir ilk yaşanır işte :) heyecandan kahveyi dökebilir de o zaman tuzlu kahve olayı biter :D
Gizli Üye(30-35)+1 yılBen nisanlima tuz koymaya hic kiyamadim astim hastasi oldugu icin birsey olur diye korktuğum için artık kısmetse nikahta nişanlımın ayağına basacağım 😂
11 Yorumla
Soran+1 yılGeçmiş olsun
Tuzlu kahveyi geç, arkadaşların çok haklı acı olan bütün baharatları karıştırırım ben olsam.
13 Yorumla
Soran+1 yılbirinin ölümü olmuş kahvenin içindeki acı baharatlar okumadın mı internetten :) Allah muhafaza
Soran+1 yılolabilir tek çeşit :)
ben koymam yazık ya kıyamam :) senı ıstemeye mı gelıcekler bu arada?
11 Yorumla
Soran+1 yılhazırlıklı davranayım dedim öyle geldikleri zaman :) kiraz mevsimindeki gibi bizim iş erteliyorum gelmelerini bir gün baskın yapacaklar tabi önlem almak lazım kahveyi napalım diye :)
Kıyma mı koysam acaba 😅😂 Valla elime ne gecerse koyucam 😄😄
12 Yorumla
Soran+1 yılOldu olcak çiğ köfte ikram edelim kahve yerine bol acılı :D
+1 yılTuzlu degilde limon suyu dökülmüs cikolatali pasta yedire bilirim 😁
15 Yorumla
Soran+1 yılistemeye gelene kahve içiriliyor çikolatalı pasta olayı nereden çıktı :D
- +1 yıl
Kahvenin tafina bakacak sonra diyecek aa birsey koymamis beni düsünmüs diyip ici rahat olacak sonra pat diye o pastadan yiyecek o ifadesini görmek istiyorm :D
Soran+1 yılo pastadan sen de yiyormuşsun içindekini unutup :D
- +1 yıl
Yerm ben ona katlanirim acaba o yer mi 😒
Soran+1 yılyer tabiki de :) seni sevmese istemeye gelmez ne de olsa :)
+1 yıliçeriz ne olacak ya onu yapan onu da yapar evliliği gözü kesmiş adamın tuzlu kahveyle mi korkutacaksın :)
11 Yorumla
Soran+1 yılEvlilik niyetini kafasına koyan tuzlu kahveyi de icer😊
ablam yapmış enişteme o ıcmedı la ne var bunda dedim
dıkdım kafaya bir daha 3 ay ablamla konusmadım :D16 Yorumla
Soran+1 yılkötü olmuş senin için :)
Soran+1 yılistemeye gidersen kıza söyle yapmasın bari :)
Soran+1 yılsen de haklısın :)
+1 yılevlenecek adayı bulursam o kahveyi fondip yaparım yahu! :D
19 Yorumla
Soran+1 yılAdayı bulsam gerisi kolay diyorsun😊
- +1 yıl
yani bir kahveden zarar gelmez :)
- +1 yıl
deterjan damlat sen bol köpükli olsun :D
Soran+1 yılO tuzdan da kötü olur soluğu hastanede almasin😀
- +1 yıl
alsın kerata bir kere evlenicek :D
Soran+1 yılBir kere evlenecek de tuz atsam yeterli içine çocuğa yazık olmasın o kötülüğü yapmam ben ona😀
- +1 yıl
kıyamadın yine dimi :))
Soran+1 yılKıyamıyoruz napalım sevince öyle oluyor 😊
- +1 yıl
gözlerim doldu bak :) çok mu çok afilli yalnızlık :)
Gizli Üye(30-35)+1 yılBenim Annem babama tuzlu icirmis. Tadı kötü gelmiş ama tuzlu olduğunu anlamamis :)
Dayim yengemi isteyeceği zaman da annem demiş yengeme tuz kat diye katmış. dayım içmiş öyle :)12 Yorumla
Soran+1 yıliyiymiş içmiş yani :)
Cevap sahibi+1 yılEvet
şahsen ben içirirdim kız evi naz evi :) biz urfalıyız ben kahvenin içine isot bile koyabilirim :)
11 Yorumla
Soran+1 yılisot mu tuz yine onun yanında çok da kötü bir fikir değilmiş :))
+1 yılistemem ama elden bişi gelmez zalımın gızı getirir :D
33 Yorumla
Soran+1 yıl:) getirseydi içer miydin?
- +1 yıl
başka çare var mı :D
Soran+1 yılyok tabi :)
+1 yılİçiremem, önceden anlaşacagım ben zaten 🙊 İçine şeker koyacagım, içinde tuz varmış gibi suratını buruşturacak 🙊🙊🙊
13 Yorumla
Soran+1 yıl:D :D anlaşmalı diyosun bu güzeldi :)
- +1 yıl
Kıyamam ben ya :))
Soran+1 yılben de kıyamam da arkadaşlarım ortalığı karıştırır bari tuzunu az katayım yazıktır günahtır :) çocuk zaten heyecan hat safhada olur hepten şok geçirmesin :)
Gizli Üye(30-35)+1 yılHeycandan hatirlamiom desem :D yapdim ama kahveler karismisti galiba esimde bende cok heycanliydik esimin soylemisdim kahven aci olcak diye oda hatirlamio o heycandan deyil tuzlu zehir bile icerdi galiba
10 Yorumla
+1 yılAssiri tuzlu degil de hafif bir cimdik tuz atabilirsin maksat sonrasinda gulerek hatirlayacagin anin olsun :)
10 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 642 cevap paylaştı.
+1 yılBiz anlaştık ağzımızın tadı bozulmasın diye çikolatalı kahve yapcam ama aramızda kalacak 😉😄
20 Yorumla Seviyorum ki o kızı istemeye gidiyorum buda demek oluyorki acısıyla tatlısıyla o kızı kabul edeceğim yani tuzlu kahveyi içerim
10 YorumlaAbartiyosunuz, ondan sonra böyle oluyor:
m.aksam.com.tr/.../haber-30618512 Yorumla
Soran+1 yıladettendir tuzlu kahve, acı baharat koymak yok
+1 yılyalnızca tuz koyarım baharatlarla abartmaya lüzum yok
ama mutlaka yapacağım bunu :D11 Yorumla
Soran+1 yıltuz en iyisi baharat da neymiş :)
Sessizce içerim ki şu an aklıma geldi evlenmeden önce kendimi alıştırayım
11 Yorumla
Soran+1 yılkendini korkutma deneyip de :)
Orda o kahveyi icerim sonra aynisini dısarda ona içiririm 😁
17 Yorumla
Soran+1 yıliçerse o da intikamını alır kesin benden
Soran+1 yılkız almak kolay değil :)
Soran+1 yılbu devirde evlenecek kız da çok nadir hatırlatırım ;)
Soran+1 yıltesekkurler 😊
BeN Kıyamam ki ona tuz yerine şeker atarım. Benim elimden şerbet içsin :)
10 Yorumla
+1 yılTuzlu kahve mi? Ahahhaa. Sadece tuz yetmez. Sirke pul biber ve karabiber olmazsa rahat edemem.
10 Yorumla
+1 yılbence tuhaf bir durum olur yaa
tuzlu kahve icmezsem ona tahammuül etmeyecekmiyim yani..
verirse icerim.. ses etmem ama hoş degil bence11 Yorumla
Soran+1 yılhoş değil de gelenek haline geldi tuzlu kahve o açıdan ben yaparsam az tuzlu yaparım yok demicek kadar atsam yeterli :)
+1 yılmecbur icicez köprüden gecene kadar ayı'ya dayı diyoruz kendimizce herşey bir evetteki imzaya bakar :P :D
16 Yorumla
Soran+1 yılköprüden geçerken ayıya dayı olayı diyosun çok kötüsün :)
- +1 yıl
yapcak bişey yok hatta ewlendikten sonra aynısını kat kat bide ben ona yaparım icsin bakalım nasılmıs hanfendi :D :D
Soran+1 yılkızın çekeceği var elinden desene :) içmezse napcan :)
- +1 yıl
yalandan trip atarım :D ben ictim sen icmion demekki beni sewmion bir kahveyi icemedin falan filan gazlarrr :D
Soran+1 yıliçer içer merak etme :) bir zamanlar sen bana yapmıştın tuzlu kahve dersin artık :)
- +1 yıl
yaniii herşey karsılıklı :=)
+1 yılBenimki bana zehir içirsin yine içerim onun elinden
21 Yorumla
Soran+1 yılGüzeldi :)
içmem, ben normal kahve bile pek içmiyorum çok nadir. kız istemede de birdaha böyle kahve yaparsan boşarım seni derim :P
01 Yorumla
Soran+1 yılbir daha yapmaz o bir kez olur :)
+1 yılEvt oksure oksure icerim evlendigimizdede beceriksiz kahve yapamiyor diye catarim :)
11 Yorumla
Soran+1 yılkızlar acımasız :D acaba kız isteme olayında erkekler kahve yapsa ne olurdu :)
Aşk İlişkileri konusunda 1,3b cevap paylaştı. içmem neden öyle bir amaçla kahve yaparlar anlamış da değilim
11 Yorumla
Soran+1 yıliçmezsen içme :) bakalım içecek mi bizimki
ine bağzı kezbanlarımızı hemen ortaya çıkaran olay.
savunmaları da, "sevdiğin kız için, bir tuzlu kahve içmişsin çok mu?".
ben de soruyorum; sevdiğin bir erkeğe sevmediği bir şeyi içirmek/yaptırmak mantıklı mı?01 Yorumla
Soran+1 yılyanlış olduğunu düşünsem de arkadaşlarım sen koymazsan o sırada biz de oluruz sen farketmeden atarız içine diyolar :) çocuk kaçıp gidecek o olacak
Aşk İlişkileri konusunda 515 cevap paylaştı. Bana sacma geliyor... Ne gerek var. Düsüncesi bile bana igggg dediriyor 😀😀😀...
04 Yorumla
Soran+1 yılkoymasak da koymadı olur :)
Soran+1 yılben de istemem koysaydı içerdim o ayrı tabi
+1 yılTuzla yetinmem gibi geliyor.. ne buldum atarim icine :D
10 Yorumla
+1 yılhic icmedim, denemek lazim, kendimi zorlamaya calisacam
10 Yorumlaben kıyamam bal gibi kahve yaparım sevdiceğime :)
13 Yorumla
Soran+1 yılAlt tarafi tuzlu kahve zehir atiyotuz sanki içine 😀
Soran+1 yıl:))
+1 yılTuzlu kahve olacağından dolayı bana ikram edilecek kahveyi asla içmeyeceğim kızlar yapmayın böyle saçmalıklar.
02 Yorumla
Soran+1 yılo zaman sen kıza söyle yapma diye
- +1 yıl
Söylerim zaten.
İnşallah yapmaz.
ilk günden eşinizin ağız tadını bozmaya ne meraklısınız saçma işler ile ya !! sonra evlilik kötü gitti ! ilk günden ağzına s*çıyorsun sonra niye oldu
03 Yorumla
Soran+1 yıladettendir tuzlu kahve ilk günden ağız tadının bozulmasıyla ne alakası var :)
Soran+1 yılTamam bol şekerli aklımda bulunsun😊
Gizli Üye(30-35)+1 yılO kahveyi yüzüne döker fincanıda dötüne...
Zaten ben kızlarla ilgilenmedigim için basıma böylebisey gelmez02 Yorumla
Soran+1 yılçok acımasız çıktın sen de :)
Cevap sahibi+1 yılYapım böyle
+1 yılBen normal kahve içemiyorum sütlüsünü o bile acı geliyor onu hiç içemem :D
10 Yorumla
+1 yılIcerim ya ne olcak evlenince bir ara bende ona iciririrm nasil oluhomis gor derim :)
10 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılYa o kız için ben hayatımı vermek üzereyim zehir verse içerim...
10 Yorumla
+1 yılBana kahve içirecek kızı sözden sonra kapıya koyarım
Heeeeeyyyytttt
Adam olun uleyyyyyn01 Yorumla
Soran+1 yılAdettendir o kıza yapma bunu :)
+1 yılİçirmem ya :D Yerim ben onu ♥
11 Yorumla
Soran+1 yılben yaparsam az tuzlu yaparım yok demicek kadar atayım bari :)
Iciririm gelenek sonucta
11 Yorumla
Soran+1 yıladettendir dimi :)
İçecek tabii. içmeden olmaz.
11 Yorumla
Soran+1 yıliçsin bir zahmet :)
+1 yılO günü içiremezsem başka gün içiririm :D
12 Yorumla
Soran+1 yılo gün daha iyi olur hiç unutamaz :)
- +1 yıl
Aksilik olmazsa istemede içecek :D
+1 yılTabiki de işin eğlencesi orda zaten :)
13 Yorumla
Soran+1 yıleğlencesine tabi :) kahveyi püskürürse rezil olur :)
- +1 yıl
Işte ona düşen de püskürtmemek :)
Soran+1 yıldirenir sonuna kadar rezil olmamak için :)
+1 yılKızı versinlerde zıkımın dibini bile içerim ben :)
24 Yorumla
Soran+1 yılalt tarafı tuzlu kahve içsin bir zahmet :)
- +1 yıl
Yok işte artık ne verirlerse, direk 2sn de içerim
Soran+1 yılafiyet olsun :) kızı seviyorsan içersin
- +1 yıl
Öyle biri yokta olursa severim ben
elini kolunu sallaya sallaya almicak herhalde :)
12 Yorumla
Soran+1 yılyani o kadar basit değil :)
+1 yılEvet geleneklerimize sahip çıkmalıyız :)
11 Yorumla
Soran+1 yılaynen :)
+1 yılNe bullsam atcsmm kahvesine :D
11 Yorumla
Soran+1 yılo kadar da acımasız olma :)
+1 yılseve seve içicen o kahveyi
113 Yorumla
Soran+1 yılherkes aynı düşünmüyor kişiden kişiye değişiyor bu sorunun cevabı
- +1 yıl
seviyorsa içecek başkayolu yok anlamı elinden zehir olsa içerim demektir onun
Soran+1 yılo sırada da burnundan gelir tuzlu kahve sonuçta :)
- +1 yıl
en fazla yarım saat dayanabilirim çıkarmamak için kızı vermesse babadının üstüne çıkarırım herhalde
Soran+1 yılverir verir o kadar tuzlu kahveyi içmişsin sonuçta :)
- +1 yıl
yani vermesse ne komik olur ya
Soran+1 yılseviyorum veriyor musun peki öyle olsun dersin vecihi gibi :)
- +1 yıl
ertesi gün kaçırırımm bak derim
Soran+1 yılertesi güne varmaz o anki psikolojine bağlı
- +1 yıl
oda doğru :)
- +1 yıl
ben gelmem derse ne yapcaz
Soran+1 yıloraya varmaz bence istemeye gittiğin gün alırsın kızı :)
- +1 yıl
inşallah :))
Ya ben varya onun elinden zehir bile içerim yeterki isteğim olsun 😀😀
00 Yorumla
+1 yılYaptım ve içti :) 3 yudum ama :)
10 Yorumla- Devamını Gör (63)
Devamını Gör(108)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Aşk İlişkileri > Sorular > Kızlar, damat adayına tuzlu kahve içirir misiniz? Erkekler, ne düşünüyorsunuz içer misiniz kahveyi?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar