ben koyacagim hemde bol tuzlu hatta pul biber falanda olsun :D
Kızlar, tuzlu kahve yapmayı düşünüyor musunuz? Erkekler, bu kahveyi afiyetle içer miydiniz ?
ben koyacagim hemde bol tuzlu hatta pul biber falanda olsun :D
Bende çok atıp tutuyodum olmaz içmem cart curt diye ama... Yapıyorlar ve içiyorsunuz, olay böyle bitiyor. Baştan kabullenmek, ızdırabı azaltır diye düşündüğümden herkese tavsiyem önlemini alsın, içmeyi kabullensin... Ha içmeden kurtuluyorsa piyango gibi olur, ama kötüsüne hazır olmak lazım :))
sevgilim yapsa seve seve içerim
kahvenın ıcıne tuz atmıs gıbı yaparım eger hoslanarak evlenıyorsam bır gun onceden tuz atacagım dıye haber verırım takı o kahveyı yudumlarken yuz ıfadesını gormek ıcın :D
yaptım tadına da baktım gerçekten berbattı ama sağolsun gık demeden içti ama ben kıyamadım 1 bardak su götürdüm içi yanmıştır
Cevap
50Cevap
ben o kahveyi içerim telvesini de yerim de... sonucuna hazırlansın, bu kadar da net söylerim. bebeğim benim yaa, keşke evlensem de öyle bişi yapsa...hayatta heyecan arayan bünye, ruh ikizim
kişisel not: kahveye tuz katacak evlenilecek kadın bul...asdasdsad
amca oğluna kız isterken böyle bi olaya maruz kaldık..bizimkisi hiç bozuntuya vermeyip '' elinize sağlık, bir fincan daha var mı?'' diyince, dünürler anlamayıp "ulan tuzlusunu damat almadıysa kim aldı?' şeklinde bakışmışlardı..
neticede gelenekler itibariyle damadın sabrını ölçmek için yapılan bi mevzu... acısı çıkar nasıl olsa ilerleyen dönemlerde:)
Beni gören kız zaten onu yapmaz kıyamaz bana...
hadi ben tuzlu kahve nin anlamını bilmiyorum yada genel adet seni istemiyorum olarak anladım ve anneme babam dürttüm kalk gidelim diye.
neyse evden çıktım kız sonradan pişman olur keşke göndermeseydim naptım ben dalyan gibi uzun boylu adamı kaçırdım :D
Sonra kız beni arar gelin tekrar isteyin diye! ee ben ne cevap veririm?
Sıra sizde anangile söyle beni istesin babamdan anamdan :D
Evlenmeyi düşünmüyorum, soruda boşa çıkıyor...Ayrıca kurtulun şu saçmalıklardan bu nedir? Kız tuzlu kahve yapacak,erkek zaten gergin bir ortamda kahveyi mecburi içecek,güzel olmuş mu diye sorulacak . güzel olmuş diyecek , istenecek kız ve yaverleri mutfakta kıs kıs gülecek aman ne eylence, ne eylence ...
adetlerine bağlı bir toplumuz ve çoğu ailede bunu sürdürür ama şahsen tuzlu kahve olayına karşıyım ordaki o ilerde koca diyeceğin adamın durumunu sence komik olabilir ama o anda o adamın ne durumda oldugunu düşünmezsiniz baana çok çocukca geliyor ciddi bir olay da çocuk çocuk şeyler
Hastalık olur birbirinizin altını bile temizlersiniz ama bunu sağlamken "şunu bi test edeyim bakalım ne tepki verecek" diye yaparsanız bunun adı Beyinsizliktir. Ağzınızın tadını, muhabbetinizi bozmayın böyle şeyleri bırakın sadistler yapsın.
Kahveyi en sertinden şekersiz içerim o yüzden sıkıntı çekeceğimi sanmıyorum isterse tamamıyla tuzda doldurabilir yanında biraz su versin onuda içerim ;)
Yatakta yaptıklarını ceza olarak gören erkek toplumunda yaşamaktan utanıyorum ahahahah
Ben cif dökecem cezayı katlamak için asadasad
ne ekersen onuda biçersin sen onu yaparsan oda zamanı gelince sana bir şeyler yapar demedi deme
sadece tuz degil, bütün baharatlari koymayi düsünüyorum. :D "damat ilk gün nasil zehirlenir" :D
istenen kıza bağlı :p zaten kaçırmayı planlıyorum ben kahve filan formalite :D
O istesin ben değil tuzlu kahve çiğ balık bile yerim herşeyi yaparım tabi sınırıda var bunun :)
Saçma sapan bir adet. He bir tuzlu kahve içerek her şey tamam oldu yani.
İçmeliyim . İçmelisin. İçmeli --- İçmeliyiz içmelisiniz içmeliler
hiç koymaz mıyım yaa tuzla bırakmayıp pulbiber karabiber bile koyabilirim:) benim için içsin ne olacak ki ala ala
adamı oldurrursunuz :D
İçerim nolcak :D Yatakta fena alırım intikamını ama ;)
Bir arkadaşım kız istemeye gidecekti,bir hafta öncesinden prova yapmıştık o zaman kahvesini tuzlu içirmiştim. Mimiklerini kontrol etmeyi öğrendi de gitti garibim :D
İşin eğlencesi orda tabi ki erkeğin kahvesi tuzlu olacak bayaa tuzlu olacak hem de :D O içerken kahvesini,o yüz ifadesini çok merak ediyorum :D:D
onun elinden zehir bile olsa içerim, gelecekse birgün ölüm! varsın elinden olsun gülüm!
Gerek yok ya erkekler normalde türk kahvesini bile sevmezler zaten :)
cok açık konusayım.zokarım senın yapcagın kahveye derdim...
öldrecenmi cocuqu:))valla benimkine koyarsa onu tokat manyağı yaparım sonra:))
şu avatarını bir değiştir ya ne o öyle içim kıyıldı. ekol alacak başka kadın mı kalmadı o pis kadını koydun.
Eskiden böyle önceden tanışma vs olmadığı için tuz koyulur damat kahveyi mutfağa götürür kızla konuşur addetin anlamı bu diye biliyorum ben
Ben o tepsinin içindeki tuzlu kahveyi bulup kayınpedere kakalamayı düşünürdüm :/
Içmiş gibi yaparım:):) Yanımda çiçek olacak bi yere oturmayı düşünüyorum:) oraya dökcem:):)
afiyetle içmem hatta hiç içmem. Anormal adetlere karşı hoşgörüm yok.
Yapanlari ve katlananlari duyuyoruz ne yaZikki
bn en sevdigim kıza bu sorusuna karsı deneme bile dedim. Bizede yazık
kıl cıktı numarası yaparım şahsen. içinden kıl cıkan hiç birşeyi yiyip içemem.
sadist misin arkadaşım musil de at istersen eğlence çıkar
Kesinlikle içerdim, sevdiğim biri için o tuzlu kahveyi içmeye değer :)
Hiç tavsiye etmem kahveyi karıştırıp başkasına verirsen isteme faslı hızlı bitebilir.
sevgiliminkine tuz, kaynanamınkine zehir, kayınpederinkine de rakı koyarım..
İlk defa duyuyorum. Kahveyi puskurturum direkt. Senin yapacagin kahveye .. der cikarim.
Tuzlu kahve ney lan
Azıcık tuz koyarım oda espiri olsun diye... Kıyamam herhalde =D
Sesimi çıkartmadan içerdim ama evlendikden sonra ona aynısını yapardım :) Sıkıysa içmesin :D
valla oyle bısı olsun bu kahve tuzlu deyıp oldugu gıbı soylerım
adet yerini bulacak ve o tuzlu kahve içirtilecek :)
seke seke diyor ya can yücel reyiz
işte öyle içerim
tabii ki düşünmüyorum ama yaparsa zike zike içicez..
Eger O kız Senin Herşeyin Hayatın Ömrün Can Yoldaşın Olacaksa , Tabikide içerim hemde afiyetleeee :)
kadehin de zehir olsa bana getir ben içerim diyenler nerde acabaa...
eğer erkek gerçekten seviyorsa içer ben içerim mesela :D
yaptım bile. tuzlu olanı içti de biberliyi içemedi abartmaya gerek yok:)
ıstedğini koy gonlun olsun hani :) ama içmem tabi :D
Tuz,nar ekşisi,sirke,limon koycam.
kışnişli meksika sosunuda unutma...
Onu bulamam :((
O kadar uğraşamam :D Kertenkele yok mu sen gelip duruyon buraya bi kertemiyon bile peh.
kertemion derken hani manada :/ ona göre cevap vericem :)))
Kertmeyenkele ya nickin onu demiştim ama başka manaları varsa bilemem :)
Anlamını bilmediğim kelimeleri bi daha kullanmam pardon :D Bu arada mesaj atmışsın ama senin mesajların açık değil
Hatun yaptıysa içilir :D
yok ya güzelce tatlıca bol şekerli yaparımmm :))
kız arkım olsun varsın zehir icirsin :) farkmaz
içerim, kendimden geçerim..
Kahveyi her zaman sade içerim.
kesinlikle yaparım :)
ben koyacam yiyorsa içmesin :D
Normal kahveyi bi yapayım da tuzu kalsın eeheh :)
Cıksss gerek yok böyle bir şeye.
gerdegide ben TUZLUYARAK geciririm :D
Zehir olsa içerim sonra cezalandırırım.
İyi bak sister.
ceza <3
düşünmüyorum,gerek yok
ben bilerek üstüme dökmeyi düşünüyorum
Onun sonrası var. Onu ne yapacağız. :)
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar