Abla dedi bana, neden erkekler kendinden küçük olduğunu bildiği kızlara abla der?

Hoşlandığım birisi var, eczanede çalışıyor..
Bizimkilerin hastalığı bitmez zaten, bir ayağım hep eczanede..
bu sayede orada muhabbetim olduğu birinden hoşlandım.
yaşı benden büyük 5 yaş falan var aramızda, benim kendinden küçük olduğumu da biliyor..
Laf arasında sana da iyi akşamlar ablam mı, ablacım mı ne dedi moral 0 bende.
Sizce ümitlenmeyeyim mi?
Abla dedi bana, neden erkekler kendinden küçük olduğunu bildiği kızlara abla der?
Cevapla