Erkeklerin kendinden küçük kızlara Abla, ablacığım diye hitap etmesi ona karşı bişey hissetmediği anlamına mı gelir?

çalıstıgım yerde 5 6 yas benden buyuk erkekler bana ablacım diyo bir genç çocuk vardı demin o da abla dedi beni beğenmiyolar mı yoksa kendi krolukları içinmi cidden çözemedim?
Güncellemeler
+1 yıl
Begenmiyosanda begenme neden bunu abla diyerek belirtmek isteyip karşındakini kötü hissettiriyosunki hanfendi de geç ya da hiç bişey deme hanzo ya
Güncellemeler
+1 yıl
Sanki bana brad pit
Erkeklerin kendinden küçük kızlara Abla, ablacığım diye hitap etmesi ona karşı bişey hissetmediği anlamına mı gelir?
Cevapla