Güncellemeler
+1 yıl
Saygıdan diyenlere benden saygılar canım ciğerim abilerim
Bazen dışarda benden büyük insanlar hitap ederken abla diyorlar jsjdndnbdbd nedeen neden (büyük de durmuyorum yanii)
Soran sadece erkeklerden cevap istiyor. Cevaplamak için giriş yap.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Erkekler Ne Diyor
Dua et abla diyorlar ben teyze diyorum millet kuduruyor 😅😅
Teyze ağır oluyor yalnizz
Yok mesela bir mağazada tezgah tar geliyor ya teyze bunun fiyatı ne diyorum kız şaşkın şaşkın bakıyor
Bakar tabi. d hayatinin şokunu yaşiyor saniyelik de olsa
Bazen yolda yürürken teyze musade edermisin diyorum kız araba farı görmüş tavşan gibi kalıp bakıyor 🤣🤣
Abi sen ne cins bir insansın ya wjjsjs ben bile sinir oldum
Kızma teyze sakın ol tansiyon ilacını iç mazalla
Dede senin gözler iyi görmüyor bir doktora görün. d
Neyi göreyim teyze resmin yokki alzaymir ilacını almadın mı yine
Seni kardeşim gibi görüyorum yani yanlış anlama. Sana benden kötülük gelmez anlamında
Gayet doyurdu bu açıklama
Afiyet olsun
Sağ olun 😅😅
😂😂😂 rica ederim
Saygıdan be ablacım bir de esnaflarda genellikle ağız alışkanlığıdır
Bacımın modası geçtiği için ablaya döndüler
Kendinden küçük birine neden abla diyorlar anlamam ama belliki yaşına göre büyük gözüküyor ya da olgun 💥
Sen buna neden bu kadar takıldın
Biz kadınlar kompleks canlilariz biraz takıntılıyız
Çok haklısın sorunun sahibinin bir kadın olduğunu atladım ablacım😃
Yeniden snlsdila olmasın diye
2. kelimeyi anlamadım
Yanlış anlaşılma olmasın diye genelde yaşça küçük kızlara bende ablası derim
Zaane kızları çabuk tribe giriyor bazen bana laf attı benle konuştu vs diye buna mani olmak için ablası diyoruz
Abla deyince de tribe giriyoruz wjwjjsjshhdhd
Ya acaba büyük mü duruyorum diye insan bir kendine soruyor
Yok şimdi bir kıza bir şey soruyorsun koskoca adam ufak kıza laf attı oluyor o yüzden ablası şu soylemi ablası saat kaç vs deyince iş sanki biraz daha resmilesiyor gibi okuyor
Hanimefendi de diyebilirsiniz hani. d
O zaman olmuyor işte başka amaçla anlaşmış gibi ters cevap alınıyor bazen
Anladım o zaman siz abladan devam
Bu arada yaş kaç acaba küçük hanım sizin
21
🔥
Kğbarlık olsun diye abla 🤣🤭
Senin hoşuna gidiyor mu peki bu 🤔
Hayır tabii ki 😅
A niye bak ne güzel tatlış tatlış ablacık diyorlar sana 😂🙈
Yanlış anlaşılma olmasın diye mdkxkdjxndz
Vermez en güzeli gıcık olmasın diye
Lazım olurum de oulelerine 😃
Kasiniyosun..
Yok garip geliyor gerçekten
Kasinmaaa
Bi gelseneee
Yaş kaç
21
Abla diyen varsa kafasında var
Diyorlar valla
İlginç ben diyemem
Ağız alışkanlığıdır
Saygıdan hep
saygıdan
Saygı için 😂
Bacım demeyi tercih ederim
yaş kaç ki
21
iyi
Sohbet etmek ister misin
Mecbur
saygi icin