Erkekler, bu sorum size? bir erkek gercekten hoslandigi kiza ilk seferden boyle bisey yazarmi?

Arkadashlar, dun coktan beridir hoslandigim kisiyle tanisdim nihayet, telefonlarimizi verdik birbirimize, gece konustuk biraz, mesajastik, bir az tanidik bir birimizi, aslinda agirbasli ve olgun biri, gece sonunda ben uyuyorum iyi geceler yazdim, bana iyi geceler optum yazdi, ben yabanciyim diye bana biraz garip geldi ilk seferden boyle opuyorum falan yazmasi, sizlerin fikrini bilmek istiyorum, siz ilk konusmanizda gercekten hoslandiginiz kiza optum opuyorum yazarmisiniz? yoksa ben mi cok buyutuyorum?
Erkekler, bu sorum size? bir erkek gercekten hoslandigi kiza ilk seferden boyle bisey yazarmi?
Cevapla