Bu konusma da ne goruyorsunuz? Ozellikle erkekler yazar mı?

[14/10 20:46] ✨: Cem iyi akşamlar çok kısa vaktini alabilir miyim hemen burdan yazicam kısacık🤏🏻
[14/10 22:12] ✨: Özürdilerim
[14/10 22:12] ✨: Seni kırdıysam
[14/10 22:42] Cem..: Nerdesin sen ya
[14/10 22:43] ✨: Geldim
[14/10 22:47] Cem..: Nasıl geldim
[14/10 22:50] Cem..: Yani nerdeydin
[14/10 22:51] ✨: Genelde üzüldugum zaman ya da anlarda ortadan kaybolurum
[14/10 22:52] ✨: Ben sana bir sey sorucaktim cevapları sende sonuçta bir baskasında degil o yuzden sana sormam gerekir
[14/10 22:53] Cem..: Tamam bir daha da görünmene gerek yok seninle konuşmak istemiyorum
[14/10 22:53] Cem..: Nasıl kaç gün orta yoksan yine yok ol tamam mı
[14/10 23:23] Cem..: Tamam mı
Bu konusma da ne goruyorsunuz? Ozellikle erkekler yazar mı?
Cevapla