[14/10 20:46] ✨: Cem iyi akşamlar çok kısa vaktini alabilir miyim hemen burdan yazicam kısacık🤏🏻
[14/10 22:12] ✨: Özürdilerim
[14/10 22:12] ✨: Seni kırdıysam
[14/10 22:42] Cem..: Nerdesin sen ya
[14/10 22:43] ✨: Geldim
[14/10 22:47] Cem..: Nasıl geldim
[14/10 22:50] Cem..: Yani nerdeydin
[14/10 22:51] ✨: Genelde üzüldugum zaman ya da anlarda ortadan kaybolurum
[14/10 22:52] ✨: Ben sana bir sey sorucaktim cevapları sende sonuçta bir baskasında degil o yuzden sana sormam gerekir
[14/10 22:53] Cem..: Tamam bir daha da görünmene gerek yok seninle konuşmak istemiyorum
[14/10 22:53] Cem..: Nasıl kaç gün orta yoksan yine yok ol tamam mı
[14/10 23:23] Cem..: Tamam mı
[14/10 22:12] ✨: Özürdilerim
[14/10 22:12] ✨: Seni kırdıysam
[14/10 22:42] Cem..: Nerdesin sen ya
[14/10 22:43] ✨: Geldim
[14/10 22:47] Cem..: Nasıl geldim
[14/10 22:50] Cem..: Yani nerdeydin
[14/10 22:51] ✨: Genelde üzüldugum zaman ya da anlarda ortadan kaybolurum
[14/10 22:52] ✨: Ben sana bir sey sorucaktim cevapları sende sonuçta bir baskasında degil o yuzden sana sormam gerekir
[14/10 22:53] Cem..: Tamam bir daha da görünmene gerek yok seninle konuşmak istemiyorum
[14/10 22:53] Cem..: Nasıl kaç gün orta yoksan yine yok ol tamam mı
[14/10 23:23] Cem..: Tamam mı
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
6Cevap
Aranızda ne geçti de böyle bir durum yaşandı? Niye engelledin vs. Olay örgüsünü tam anlayamadım. 😬
1 sene 3 ay tanisiyoruz ilk senesinde 1 hafta swvgili kalmistik ilk tanismamizda yani o gelip bana acilmisti sonra bitti ondan dolayi bitmişti arkadas olarak kaldigimizda inisli cikisliydi mesela hangi arkadas arkadasin dudagindan opmek istedigini soyler ya da cok guzelsin diyip durur bu sekilde davraniyordu benimde ona ilgim vardi onunda bana ilgisi vardi o zaman sevgili olmak isteyip olmuyordu, bu kadar zaman icinde 1 kere sozlesmeli bulsutuk onun disinda ne kadar istediysem bulusamadik izin gunlerimiz bir degildi ama is cikisidami musait olmaz 10 nun 9 nu ben istemisimdir hep bahane vardi. Yani yerim belli degildi ne oldugum belli degildi.
[8/10 22:29] Cem..: Yok ne alaka
[8/10 22:31] ✨: Bende baya kafa yoruyordum acaba neden diye sorgulatiyordun surekli bir seyleri bana sonra bende de artik heves kalmayinca mesgul oldugumdan degilde artik hevesim kalmadi. o gunde sana cevap vermek ya da birseyleri anlatmaya calismak cok icimden gelmedigi icjn cok konusmak istemedim
[8/10 22:32] ✨: Denge bozuklugu var onu banada yansittin
[8/10 22:34] ✨: İste artik zamanla soğudum bu tarz davranislarindan
[8/10 22:35] ✨: Bulusmak istemiyorsun ama gormek istiyorsun garip.
[8/10 22:36] ✨: Iste cok düşündüm benim sana bu denli ilgimide düşündüm buda garip
[8/10 22:38] ✨: Kendi kendime fazla gelin guvey oldum sende hakliydin kafamda da kurup kurup durdum yoldan gecen herhangi bir kizim hala ben fazla anlam yukledim
[8/10 22:41] ✨: Bende biraz duygusal boslukta oldugum icin sana tutunmak istedim bazi seyleri yanlis gordum anladim
[8/10 23:06] Cem..: Sen çok güzelsin
[8/10 23:06] Cem..: Vs sevgilim olmanı isterim
[8/10 23:17] ✨: Daha once neden istemedin
[8/10 23:17] ✨: Hem guzellik gecici bize ödünç verilen bir sey bunun icinmi istiyorsun
[9/10 06:31] Cem..: Yani çünkü farklısın
[9/10 06:59] Cem..: Bu ne güzellik kuş
[9/10 07:37] ✨: Tesekkur ederim begenmene sevindim 😌
[9/10 07:38] ✨: Ben tecrubesizim yani bilmiyorum sevgililik nasıl olur felan yani kaçinci yuzyildan kaldin diyebilirsin belki ama oyle bilmiyorum nasıl olunuyor, davranilir
[9/10 07:39] ✨: Beni soğuk bulabilirsin biraz
[9/10 07:39] ✨: Yani sana sıcak olurum tabide
[9/10 07:39] Cem..: Hımm sen ne zaman çıkıyorsun evden
[9/10 07:40] ✨: Kiyafetlerimi utuleyip giyinip cikarim
[9/10 07:49] ✨: Sen bizim buralardamisin
[9/10 08:30] ✨: Ben cikiyorum simdi
[9/10 10:06] Cem..: Oo geç çıktın sen
[9/10 10:40] ✨: Evet oyle oldu biraz bir baktim saat 08:30 olmuş bende şansimi yine deniyim dedim :)
[9/10 11:15] Cem..: Hımm iyi bakalım
[9/10 11:15] Cem..: 😊
[9/10 11:37] ✨: Öyle. Ben senin sevgilin mi oldum dün 😊
[9/10 11:40] Cem..: Yok yeni olsan güzel olurdu dedim
[9/10 11:40] ✨: Yeni?
[9/10 11:42] ✨: Yok ya ben anliyorum seni sen benimle baya iyi dalgani geciyorsun gectinde. Saf gibi inaniyorum bende ne anlatip neden yordum kendimi bilmiyorum. Ama benjm sana bir kotulugum olmamisti neden benimle alay ettin ki
[9/10 11:45] ✨: Dusundugum gibi biri değilmişsin. Kötü biriymişsin. Tecrube oldu bana. Elbet iyi insana denk gelirim
Bu yuzden engelleyi gitmistim
Kafana göre uzaklaşmışsın. Cem de duruma bozulmuş. Barışmak icin mantıklı açıklama yapman lazım.
Kafama gore degildi bunun onceside vardı sebep oydu zaten
[8/10 22:29] Cem..: Yok ne alaka
[8/10 22:31] ✨: Bende baya kafa yoruyordum acaba neden diye sorgulatiyordun surekli bir seyleri bana sonra bende de artik heves kalmayinca mesgul oldugumdan degilde artik hevesim kalmadi. o gunde sana cevap vermek ya da birseyleri anlatmaya calismak cok icimden gelmedigi icjn cok konusmak istemedim
[8/10 22:32] ✨: Denge bozuklugu var onu banada yansittin
[8/10 22:34] ✨: İste artik zamanla soğudum bu tarz davranislarindan
[8/10 22:35] ✨: Bulusmak istemiyorsun ama gormek istiyorsun garip.
[8/10 22:36] ✨: Iste cok düşündüm benim sana bu denli ilgimide düşündüm buda garip
[8/10 22:38] ✨: Kendi kendime fazla gelin guvey oldum sende hakliydin kafamda da kurup kurup durdum yoldan gecen herhangi bir kizim hala ben fazla anlam yukledim
[8/10 22:41] ✨: Bende biraz duygusal boslukta oldugum icin sana tutunmak istedim bazi seyleri yanlis gordum anladim
[8/10 23:06] Cem..: Sen çok güzelsin
[8/10 23:06] Cem..: Vs sevgilim olmanı isterim
[8/10 23:17] ✨: Daha once neden istemedin
[8/10 23:17] ✨: Hem guzellik gecici bize ödünç verilen bir sey bunun icinmi istiyorsun
[9/10 06:31] Cem..: Yani çünkü farklısın
[9/10 06:59] Cem..: Bu ne güzellik kuş
[9/10 07:37] ✨: Tesekkur ederim begenmene sevindim 😌
[9/10 07:38] ✨: Ben tecrubesizim yani bilmiyorum sevgililik nasıl olur felan yani kaçinci yuzyildan kaldin diyebilirsin belki ama oyle bilmiyorum nasıl olunuyor, davranilir
[9/10 07:39] ✨: Beni soğuk bulabilirsin biraz
[9/10 07:39] ✨: Yani sana sıcak olurum tabide
[9/10 07:39] Cem..: Hımm sen ne zaman çıkıyorsun evden
[9/10 07:40] ✨: Kiyafetlerimi utuleyip giyinip cikarim
[9/10 07:49] ✨: Sen bizim buralardamisin
[9/10 08:30] ✨: Ben cikiyorum simdi
[9/10 10:06] Cem..: Oo geç çıktın sen
[9/10 10:40] ✨: Evet oyle oldu biraz bir baktim saat 08:30 olmuş bende şansimi yine deniyim dedim 🙂
[9/10 11:15] Cem..: Hımm iyi bakalım
[9/10 11:15] Cem..: 😊
[9/10 11:37] ✨: Öyle. Ben senin sevgilin mi oldum dün 😊
[9/10 11:40] Cem..: Yok yeni olsan güzel olurdu dedim
[9/10 11:40] ✨: Yeni?
[9/10 11:42] ✨: Yok ya ben anliyorum seni sen benimle baya iyi dalgani geciyorsun gectinde. Saf gibi inaniyorum bende ne anlatip neden yordum kendimi bilmiyorum. Ama benjm sana bir kotulugum olmamisti neden benimle alay ettin ki
[9/10 11:45] ✨: Dusundugum gibi biri değilmişsin. Kötü biriymişsin. Tecrube oldu bana. Elbet iyi… [+]
Bende bozulmustum bu konusmadan sonrada engellemistjm
Engelle engelle sonra cem bişey sorabilir miyim.. Soramazsın efendim. Kafanıza göre habersizce çekip gidiyorsunuz sonra dönünce koyduğunuz yerde bulmayı umuyorsunuz. Bulamazsınız kimse sizin köpeğiniz değil. Aferin ceme de helal olsun
Bunun önceside var ama bunun oncesini bilseniz bana hak verirsiniz
Bakin bu yuzden engelledim 1 sene3 ay tanisiyoruz 1 hafta swvgili kalmistik ilk tanismamizda cunku gelip bana acilmisti sonra bitti ondan dolayi bitmişti arkadas olarak kaldigimizda inisli cikisliydi mesela hangi arkadas arkadasin dudagindan opmek istedigini soyler ya da cok guzelsin diyip durur bu sekilde davraniyordu benimde ona ilgim vardi onunda bana ilgisi vardi o zaman sevgili olmak isteyip olmaması, bu kadar zaman icinde 1 kere sozlesmeli bulsutuk onun disinda ne kadar istediysem bulusamadik izin gunlerimiz bir degildi ama is cikisidami musait olmaz 10 nun 9 nu ben istemisimdir hep bahane vardi. Yani yerim belli degildi ne oldugum belli degildi.
Bende bu duygu durumumum hissettiklerimi ona yazmistim
Net olacaksınız o zaman dıyeceksınız ki sen benden ne istiyorsun ne bekliyorsun? ha cevap veremiyor mu hayatımda yerin yok senin diyeceksiniz. Böyle inişli çıkışlı ilişkiler arkadaşlık da olsa yorar adamı
Şu an soriyim mi
Bende netlik istiyorum net olunsum istiyorum
Sor tabiki ara hatta
Ben hep nettim en basindan beri soyledim ciddiyetsiz iliskide olmak istemiyecegimi felan biliyor yani
Cevap vermez ararsam boyle pesinde kosturmaya calisiyor yazmasini beklesem o yazdiginda sorsam olur mu
Sana tek diyeceğim uzak dur. Saha o kendini ne istediğini bilmiyor eminim birkaç kişi de vardır onun hayatında. Senin onun hayatında olup da zamanını harcamaya vaktini onu bekleyerek öldürmene gerek yok değmez çünkü. Herkes unutulur bunu unutma hayatından çık ve kimseye de kanma.
Ha o arar veya mesaj atarsa sorarsın ama o yazmıyor aramıyor sormuyorsa peşinden koşmana da gerek yok o kimse ağa mı paşa mı peşindem koşturuyor. O koşacak senin peşinden sen değil. Koşmazsa da kendi kaybeder
Zamaninda kostum bu sekilde geri cekilince zannetti yine pesinden gidicem sasirdi tek kelime dahi yazmamama takmiyor gibi brnimle oynuyor gibi amaci cinsellil olsa bu kadar zaman bulusur yakin olmaya calisip sansini dener vs evlilik olsa boyle yapmaz bu kadar bos ve issizde degilki benimle bu zamana kadar oynasin etsin kafami karistirfi ama o yazdiginda sizjn yazdiginizi ona sorucam cevap tatmin etmezse beni o zaman tamamen silip aticam
Adam haklı. Sen neredeydin kaç gündür?
Engelleyip gitmek istedim hayatindan ama basaramadim bir daha yazdim ona sebebi oydu bu konusmanin onceside vardi
Bakin bu yuzden engelledim 1 sene 3 ay tanisiyoruz 1 hafta swvgili kalmistik ilk tanismamizda cunku gelip bana acilmisti sonra bitti ondan dolayi bitmişti arkadas olarak kaldigimizda inisli cikisliydi mesela hangi arkadas arkadasin dudagindan opmek istedigini soyler ya da cok guzelsin diyip durur bu sekilde davraniyordu benimde ona ilgim vardi onunda bana ilgisi vardi o zaman sevgili olmak isteyip olmaması, bu kadar zaman icinde 1 kere sozlesmeli bulsutuk onun disinda ne kadar istediysem bulusamadik izin gunlerimiz bir degildi ama is cikisidami musait olmaz 10 nun 9 nu ben istemisimdir hep bahane vardi. Yani yerim belli degildi ne oldugum belli degildi.
[8/10 22:29] Cem..: Yok ne alaka
[8/10 22:31] ✨: Bende baya kafa yoruyordum acaba neden diye sorgulatiyordun surekli bir seyleri bana sonra bende de artik heves kalmayinca mesgul oldugumdan degilde artik hevesim kalmadi. o gunde sana cevap vermek ya da birseyleri anlatmaya calismak cok icimden gelmedigi icjn cok konusmak istemedim
[8/10 22:32] ✨: Denge bozuklugu var onu banada yansittin
[8/10 22:34] ✨: İste artik zamanla soğudum bu tarz davranislarindan
[8/10 22:35] ✨: Bulusmak istemiyorsun ama gormek istiyorsun garip.
[8/10 22:36] ✨: Iste cok düşündüm benim sana bu denli ilgimide düşündüm buda garip
[8/10 22:38] ✨: Kendi kendime fazla gelin guvey oldum sende hakliydin kafamda da kurup kurup durdum yoldan gecen herhangi bir kizim hala ben fazla anlam yukledim
[8/10 22:41] ✨: Bende biraz duygusal boslukta oldugum icin sana tutunmak istedim bazi seyleri yanlis gordum anladim
[8/10 23:06] Cem..: Sen çok güzelsin
[8/10 23:06] Cem..: Vs sevgilim olmanı isterim
[8/10 23:17] ✨: Daha once neden istemedin
[8/10 23:17] ✨: Hem guzellik gecici bize ödünç verilen bir sey bunun icinmi istiyorsun
[9/10 06:31] Cem..: Yani çünkü farklısın
[9/10 06:59] Cem..: Bu ne güzellik kuş
[9/10 07:37] ✨: Tesekkur ederim begenmene sevindim 😌
[9/10 07:38] ✨: Ben tecrubesizim yani bilmiyorum sevgililik nasıl olur felan yani kaçinci yuzyildan kaldin diyebilirsin belki ama oyle bilmiyorum nasıl olunuyor, davranilir
[9/10 07:39] ✨: Beni soğuk bulabilirsin biraz
[9/10 07:39] ✨: Yani sana sıcak olurum tabide
[9/10 07:39] Cem..: Hımm sen ne zaman çıkıyorsun evden
[9/10 07:40] ✨: Kiyafetlerimi utuleyip giyinip cikarim
[9/10 07:49] ✨: Sen bizim buralardamisin
[9/10 08:30] ✨: Ben cikiyorum simdi
[9/10 10:06] Cem..: Oo geç çıktın sen
[9/10 10:40] ✨: Evet oyle oldu biraz bir baktim saat 08:30 olmuş bende şansimi yine deniyim dedim 🙂
[9/10 11:15] Cem..: Hımm iyi bakalım
[9/10 11:15] Cem..: 😊
[9/10 11:37] ✨: Öyle. Ben senin sevgilin mi oldum dün 😊
[9/10 11:40] Cem..: Yok yeni olsan güzel olurdu dedim
[9/10 11:40] ✨: Yeni?
[9/10 11:42] ✨: Yok ya ben anliyorum seni sen benimle baya iyi dalgani geciyorsun gectinde. Saf gibi inaniyorum bende ne anlatip neden yordum kendimi bilmiyorum. Ama benjm sana bir kotulugum olmamisti neden benimle alay ettin ki
[9/10 11:45] ✨: Dusundugum gibi biri değilmişsin. Kötü biriymişsin. Tecrube oldu bana. Elbet iyi… [+]
Bu konusmadan sonra engellemistim
Sen kendince haklısın fakat, bak adam 3 kere sevgilim olmanı isterdim demiş. Hiç sordun mu isterdim ne demek diye? Sanki kendince sebepleri var gibi. Bence evet tecrübesizliğinin kurbanısın. Fakat günün sonunda senin böyle davranman normal. O da hiç açıklamaya çalışmamış.
Bugun yazmis betul naber diye
Ama numaramida silmiş galiba hala profili yok
Baska numaraya kaydedince var
Ozelden yazsam olur mu
Kanks gec olmadiysa yaz tabi 😅 bugun hic bakmadim siteye kusura bakma...
Yazdım
Estağfurullah
Karım gibi trip atan bir erkek görüyorum.
Aslın da 1 hafta once engellemistim 1 hafya sonra kaldirip yazmistim sonra boyle oldu engellememin sebebi vardi ama bosa degildi bu konusmadan sonra oda engelledi zaten
bana ne
Ceme de bahane lazımmış klfösldldldl
Aslın da 1 hafta once engellemistim 1 hafya sonra kaldirip yazmistim sonra boyle oldu engellememin sebebi vardi ama bosa degildi bu konusmadan sonra oda engelledi zaten
Niye engellediğin önemli burada
1 sene 3 ay tanisiyoruz ilk senesinde 1 hafta swvgili kalmistik ilk tanismamizda yani o gelip bana acilmisti sonra bitti ondan dolayi bitmişti arkadas olarak kaldigimizda inisli cikisliydi mesela hangi arkadas arkadasin dudagindan opmek istedigini soyler ya da cok guzelsin diyip durur bu sekilde davraniyordu benimde ona ilgim vardi onunda bana ilgisi vardi o zaman sevgili olmak isteyip olmuyordu, bu kadar zaman icinde 1 kere sozlesmeli bulsutuk onun disinda ne kadar istediysem bulusamadik izin gunlerimiz bir degildi ama is cikisidami musait olmaz 10 nun 9 nu ben istemisimdir hep bahane vardi. Yani yerim belli degildi ne oldugum belli degildi.
[8/10 22:29] Cem..: Yok ne alaka
[8/10 22:31] ✨: Bende baya kafa yoruyordum acaba neden diye sorgulatiyordun surekli bir seyleri bana sonra bende de artik heves kalmayinca mesgul oldugumdan degilde artik hevesim kalmadi. o gunde sana cevap vermek ya da birseyleri anlatmaya calismak cok icimden gelmedigi icjn cok konusmak istemedim
[8/10 22:32] ✨: Denge bozuklugu var onu banada yansittin
[8/10 22:34] ✨: İste artik zamanla soğudum bu tarz davranislarindan
[8/10 22:35] ✨: Bulusmak istemiyorsun ama gormek istiyorsun garip.
[8/10 22:36] ✨: Iste cok düşündüm benim sana bu denli ilgimide düşündüm buda garip
[8/10 22:38] ✨: Kendi kendime fazla gelin guvey oldum sende hakliydin kafamda da kurup kurup durdum yoldan gecen herhangi bir kizim hala ben fazla anlam yukledim
[8/10 22:41] ✨: Bende biraz duygusal boslukta oldugum icin sana tutunmak istedim bazi seyleri yanlis gordum anladim
[8/10 23:06] Cem..: Sen çok güzelsin
[8/10 23:06] Cem..: Vs sevgilim olmanı isterim
[8/10 23:17] ✨: Daha once neden istemedin
[8/10 23:17] ✨: Hem guzellik gecici bize ödünç verilen bir sey bunun icinmi istiyorsun
[9/10 06:31] Cem..: Yani çünkü farklısın
[9/10 06:59] Cem..: Bu ne güzellik kuş
[9/10 07:37] ✨: Tesekkur ederim begenmene sevindim 😌
[9/10 07:38] ✨: Ben tecrubesizim yani bilmiyorum sevgililik nasıl olur felan yani kaçinci yuzyildan kaldin diyebilirsin belki ama oyle bilmiyorum nasıl olunuyor, davranilir
[9/10 07:39] ✨: Beni soğuk bulabilirsin biraz
[9/10 07:39] ✨: Yani sana sıcak olurum tabide
[9/10 07:39] Cem..: Hımm sen ne zaman çıkıyorsun evden
[9/10 07:40] ✨: Kiyafetlerimi utuleyip giyinip cikarim
[9/10 07:49] ✨: Sen bizim buralardamisin
[9/10 08:30] ✨: Ben cikiyorum simdi
[9/10 10:06] Cem..: Oo geç çıktın sen
[9/10 10:40] ✨: Evet oyle oldu biraz bir baktim saat 08:30 olmuş bende şansimi yine deniyim dedim 🙂
[9/10 11:15] Cem..: Hımm iyi bakalım
[9/10 11:15] Cem..: 😊
[9/10 11:37] ✨: Öyle. Ben senin sevgilin mi oldum dün 😊
[9/10 11:40] Cem..: Yok yeni olsan güzel olurdu dedim
[9/10 11:40] ✨: Yeni?
[9/10 11:42] ✨: Yok ya ben anliyorum seni sen benimle baya iyi dalgani geciyorsun gectinde. Saf gibi inaniyorum bende ne anlatip neden yordum kendimi bilmiyorum. Ama benjm sana bir kotulugum olmamisti neden benimle alay ettin ki
[9/10 11:45] ✨: Dusundugum gibi biri değilmişsin. Kötü biriymişsin. Tecrube oldu bana. Elbet iyi… [+]
Bu konusmadan sonra engellemistim
Çocuk vurdumduymaz herifin teki sen gel destan yaz o tek cevap birde konuyla alakası olmayan cevaplar bir daha görüşme onunla
Zaten işte yok ol felan dediginde goruldu attim yarım saat sonra bir daha tamam mı yazdi yine görüldü atip cevap vermedim zoruna gitti galiba zannetti pesinden koşucam destan destan mesaj yazicam onu bekledi ve şaşırdı tek kelime dahi etmememe aksamida zaten engelledi ya da profili kaldiridi yazmam icin her neyse bir daha asla yazmam o yazdiginda benden beklentisi ne onu sorarim sadece yine kacamak cevaplar olursa ne aramasina ne mesajina dahi bakmam silip aticam
Hiçbir şey sorma bak yoluna artık
Demi gerek yok boş biriymiş basinda oyle yapmistim o yazip durunca acaba seviyormu diye döndum ama gerek yokmus
Aynen öyle daha nice şeyler gelecek başına bu hallerine güleceksin
Herseyden once benim icjn dogru biri olsaydi bu sekilde belirsizlik ve degersizlik olmazdi sanirim
Kesinlikle insan sevdiği kişiye böyle davranmaz kendisine nasıl davranılmasını istiyorsa öyle davranır
Bir insandan nasıl soğur onu görüyorum
Hangi taraftan soğudunuz
Kadından tabii ki de ortadan kaybolup ondan sonra hiçbir şey yokmuş gibi yazan insandan her insan nefret eder
Ama birden degildiki sebebi vardi onun yuzundendi
Yoksa 1 hafta bile zor tuttum kendimi ona yazmamak icin Şu an asla yazmam etmemde
Her ne sebep olursa olsun ortadan kaybolmak çok kötü
Engellemistim sadece yoksa telefondan arayabilirdi cok merak ediyorsa evime yakin yerde calisiyor sabahlari arada karsilasiyorduk sabah gorebilirdi
Buradan mesela merak etmektir ki engelleyen bir insanın peşinden neden koşacaksın kaç yaşında insanlarsınız yani engel
26 ikimizde beni o raddeye o getirdi bu konusmanin oncesidr var
Engeli kaldırdığına göre kendinde de bir hata gördün demektir o zaman eski konuşmayı da atman lazomdı
Hata gormedim soru isaretlerim vardi buraya sorup duruyordum sonrs dedim cevabi onda ona soriyim simdi tabikide sormam bir sey
[8/10 22:29] Cem..: Yok ne alaka
[8/10 22:31] ✨: Bende baya kafa yoruyordum acaba neden diye sorgulatiyordun surekli bir seyleri bana sonra bende de artik heves kalmayinca mesgul oldugumdan degilde artik hevesim kalmadi. o gunde sana cevap vermek ya da birseyleri anlatmaya calismak cok icimden gelmedigi icjn cok konusmak istemedim
[8/10 22:32] ✨: Denge bozuklugu var onu banada yansittin
[8/10 22:34] ✨: İste artik zamanla soğudum bu tarz davranislarindan
[8/10 22:35] ✨: Bulusmak istemiyorsun ama gormek istiyorsun garip.
[8/10 22:36] ✨: Iste cok düşündüm benim sana bu denli ilgimide düşündüm buda garip
[8/10 22:38] ✨: Kendi kendime fazla gelin guvey oldum sende hakliydin kafamda da kurup kurup durdum yoldan gecen herhangi bir kizim hala ben fazla anlam yukledim
[8/10 22:41] ✨: Bende biraz duygusal boslukta oldugum icin sana tutunmak istedim bazi seyleri yanlis gordum anladim
[8/10 23:06] Cem..: Sen çok güzelsin
[8/10 23:06] Cem..: Vs sevgilim olmanı isterim
[8/10 23:17] ✨: Daha once neden istemedin
[8/10 23:17] ✨: Hem guzellik gecici bize ödünç verilen bir sey bunun icinmi istiyorsun
[9/10 06:31] Cem..: Yani çünkü farklısın
[9/10 06:59] Cem..: Bu ne güzellik kuş
[9/10 07:37] ✨: Tesekkur ederim begenmene sevindim 😌
[9/10 07:38] ✨: Ben tecrubesizim yani bilmiyorum sevgililik nasıl olur felan yani kaçinci yuzyildan kaldin diyebilirsin belki ama oyle bilmiyorum nasıl olunuyor, davranilir
[9/10 07:39] ✨: Beni soğuk bulabilirsin biraz
[9/10 07:39] ✨: Yani sana sıcak olurum tabide
[9/10 07:39] Cem..: Hımm sen ne zaman çıkıyorsun evden
[9/10 07:40] ✨: Kiyafetlerimi utuleyip giyinip cikarim
[9/10 07:49] ✨: Sen bizim buralardamisin
[9/10 08:30] ✨: Ben cikiyorum simdi
[9/10 10:06] Cem..: Oo geç çıktın sen
[9/10 10:40] ✨: Evet oyle oldu biraz bir baktim saat 08:30 olmuş bende şansimi yine deniyim dedim :)
[9/10 11:15] Cem..: Hımm iyi bakalım
[9/10 11:15] Cem..: 😊
[9/10 11:37] ✨: Öyle. Ben senin sevgilin mi oldum dün 😊
[9/10 11:40] Cem..: Yok yeni olsan güzel olurdu dedim
[9/10 11:40] ✨: Yeni?
[9/10 11:42] ✨: Yok ya ben anliyorum seni sen benimle baya iyi dalgani geciyorsun gectinde. Saf gibi inaniyorum bende ne anlatip neden yordum kendimi bilmiyorum. Ama benjm sana bir kotulugum olmamisti neden benimle alay ettin ki
[9/10 11:45] ✨: Dusundugum gibi biri değilmişsin. Kötü biriymişsin. Tecrube oldu bana. Elbet iyi… [+]
Bu konusmadan sonra engellemistim
Öküzün teki
Aslın da 1 hafta once engellemistim 1 hafya sonra kaldirip yazmistim sonra boyle oldu engellememin sebebi vardi ama bosa degildi bu konusmadan sonra oda engelledi zaten
Değmez keşke engeli kaldrmasaydin kaba okuz
Yine yazicak bana ve boyle surekli benimle oynuyor gibi asla anlam veremiyorum sizce bir erkegin amaci ne olabilir 1 yil.3 ay konusuyoruz sevgili olmak istiyor ama olmuyor belkide istemiyor bilmiyorim ama istedigini soylemisti bu kadar zaman icinde amaci cinsellik olsa bulusup yakinlik kurmak istemezmiydi evlilik olsa bu sekilde davranir miydi peki amaci ne ki
1 senede birsey olmadıysa uzak dur bnce
Evlimidir
Olabilir hrsey mümkün sen neden bunda takılı kaldin
[8/10 22:29] Cem..: Yok ne alaka
[8/10 22:31] ✨: Bende baya kafa yoruyordum acaba neden diye sorgulatiyordun surekli bir seyleri bana sonra bende de artik heves kalmayinca mesgul oldugumdan degilde artik hevesim kalmadi. o gunde sana cevap vermek ya da birseyleri anlatmaya calismak cok icimden gelmedigi icjn cok konusmak istemedim
[8/10 22:32] ✨: Denge bozuklugu var onu banada yansittin
[8/10 22:34] ✨: İste artik zamanla soğudum bu tarz davranislarindan
[8/10 22:35] ✨: Bulusmak istemiyorsun ama gormek istiyorsun garip.
[8/10 22:36] ✨: Iste cok düşündüm benim sana bu denli ilgimide düşündüm buda garip
[8/10 22:38] ✨: Kendi kendime fazla gelin guvey oldum sende hakliydin kafamda da kurup kurup durdum yoldan gecen herhangi bir kizim hala ben fazla anlam yukledim
[8/10 22:41] ✨: Bende biraz duygusal boslukta oldugum icin sana tutunmak istedim bazi seyleri yanlis gordum anladim
[8/10 23:06] Cem..: Sen çok güzelsin
[8/10 23:06] Cem..: Vs sevgilim olmanı isterim
[8/10 23:17] ✨: Daha once neden istemedin
[8/10 23:17] ✨: Hem guzellik gecici bize ödünç verilen bir sey bunun icinmi istiyorsun
[9/10 06:31] Cem..: Yani çünkü farklısın
[9/10 06:59] Cem..: Bu ne güzellik kuş
[9/10 07:37] ✨: Tesekkur ederim begenmene sevindim 😌
[9/10 07:38] ✨: Ben tecrubesizim yani bilmiyorum sevgililik nasıl olur felan yani kaçinci yuzyildan kaldin diyebilirsin belki ama oyle bilmiyorum nasıl olunuyor, davranilir
[9/10 07:39] ✨: Beni soğuk bulabilirsin biraz
[9/10 07:39] ✨: Yani sana sıcak olurum tabide
[9/10 07:39] Cem..: Hımm sen ne zaman çıkıyorsun evden
[9/10 07:40] ✨: Kiyafetlerimi utuleyip giyinip cikarim
[9/10 07:49] ✨: Sen bizim buralardamisin
[9/10 08:30] ✨: Ben cikiyorum simdi
[9/10 10:06] Cem..: Oo geç çıktın sen
[9/10 10:40] ✨: Evet oyle oldu biraz bir baktim saat 08:30 olmuş bende şansimi yine deniyim dedim 🙂
[9/10 11:15] Cem..: Hımm iyi bakalım
[9/10 11:15] Cem..: 😊
[9/10 11:37] ✨: Öyle. Ben senin sevgilin mi oldum dün 😊
[9/10 11:40] Cem..: Yok yeni olsan güzel olurdu dedim
[9/10 11:40] ✨: Yeni?
[9/10 11:42] ✨: Yok ya ben anliyorum seni sen benimle baya iyi dalgani geciyorsun gectinde. Saf gibi inaniyorum bende ne anlatip neden yordum kendimi bilmiyorum. Ama benjm sana bir kotulugum olmamisti neden benimle alay ettin ki
[9/10 11:45] ✨: Dusundugum gibi biri değilmişsin. Kötü biriymişsin. Tecrube oldu bana. Elbet iyi… [+]
Bu konusmadan sonra engelleyip gitmiştim