AI Persona’ya Sor
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
41Cevap
Erkeksizliktwnmi dertlisin bacim özellikle erkekler yazsij demişsin ya
Pp deki senmisin gerçekten türk değilsin büyük ihtimalle
yorgunsan yine iyisin , hem yorgun hem acı çekiyorsan ben gibisin :))
herkes yorgun beee ablacım mental olarak hepimizin kafası gitti son 5 senede
yorgunluğunun alınması için masaja ihtiyacın var tüm vücut
Duygusallığı bırakıp mantıklı olmaya çalışırsan ve bunu duygusallığın önüne geçirirsen inan bana çok rahat olacaksın ve bana dua ediceksin..
Kimsenin durumu iyi değil sanırım. Hayrola iyi misin?
Terkeden erkek bir sebep ile ayrılmışsa yazmaz
Yok oylw birsey değil benim ki
ben dinlerim kahve eşliğinde ;)
Hadi yaz bakalım dinliyorum seni
ya birinden ayrıldın ya da birini seviyorsun
Dinlerin derdin ne anlat bakam
Şu an uyuyacam aksam dinlerim
Anlat bakalım
3 sene çalıştığım iş yerinde patronuma aşıktım, ilgisi vardı, benim de ona karşı ilgim vardı. Elime bilerek dokunuyordu, beni izliyordu. Parmağımda tektaş yüzük gördüğünde gözü takılıp benimle muhatap olmuyor, kötü davranıyordu. 6-7 kere istifa ettiğimde benimle konuşup vazgeçiriyordu ya da odasına kapanıyor, agresifleşiyordu. İlgisi vardı, benim de ona karşı. 20 gün önce mesai saati içinde kapıyı kilitleyip çıkıp gittim. Beni aradılar, sıkıldığımı söyledim.
Bunun öncesi ruhen çökmüştüm. Patronum fark edip bana sormuştu. Derdimi anlatmıştım. Ailem orada olmamı istemiyordu. Kendini geliştir, başka işler bakıyorlardı, baskı yapıyorlardı bunun için. Mesaj atıp kendisinden yardım istemiştim. O da iyimserdi, "Dert etme, çözülür," demişti. Ama yarını geldiğinde oralı
olmadı. Ben de kimse yokken o gün çıkıp gittim, ayrıldığımı söyledim. Patronum da hemen ilan koydu. İmza vermeye giderken bana geri dön gibi konuşmuştu, "Burası senin yerin, mutlaka gel, bir günde olsa seni görmek istiyorum. Bakarsın bir iki ay sonra gelirsin." demişti. Ziyarete gittiğimde yine ilimliydi ama biraz soğuktu bana. "İş buldun mu?" dedi. "Evet," dedim. "Boşluğa düştüm, o yüzden diş asistanlığı yaptım ama buranın yerine koyamadım. İki gün sonra ayrıldım." O da, "Ailen seni anlamıyor galiba. Üç sene çalışmışsın, yazık, boşa gitmesin. Ailenden biri gelsin, tanışalım, konuşalım." dedi. Ben beni işe alacak diye düşünürken...
Ama dun annemle konuştu. Ailemde işten çıkıp kendimi geliştirmem için başka yerlerde olmamı istiyorlardı. Onların baskısıyla da bir anda çıkıp gitmiştim. Dedi anneme, Betül'den çok size sitem ettim. Betül'e sordunuz mu? "Betül'e de biz emanet ediyoruz ofisi, çıkıp gidiyor, başına bir şey gelse biz sorumlu olacağız." Orada da Betül'e sitemliyim. "İki ay dinlen, kafanı topla." Ama o arada sen yine bak, kendini geliştirecek yerlere. Bulamadın buraya geldin, alırım tarzı bir şey dedi. Yeter ki kafamızda endişe olmasın bir daha dedi. 10. Ayin sonunda gel bulamazsam seni bırakmam böyle ama sen bak iş kaçma dedi belki orayida sevicen dedi
Bi yapmadığım bu kalmıştı bunu da yapalım bari
Yaz ablacım yaz
Hemen çözüm bulup sana bi kahve falı bakabilirim
Noldu bilmiyorum ama geçmiş olsun.
Dinlemem.
Buyrun
Tabi ki yazabilirsen yardımcı olabiliriz belki
maalesef
ne oldu
Duygusal dert dinlemiyorum
Aşk değilse evet
Dinlerim elbette
Anlat bakalım
Ne oldu
Dinlerim seni
Özellikle erkekler ( arayış )
Hayırdır inşallah
dertin nedir
Olur
Yazz
3 sene çalıştığım iş yerinde patronuma aşıktım, ilgisi vardı, benim de ona karşı ilgim vardı. Elime bilerek dokunuyordu, beni izliyordu. Parmağımda tektaş yüzük gördüğünde gözü takılıp benimle muhatap olmuyor, kötü davranıyordu. 6-7 kere istifa ettiğimde benimle konuşup vazgeçiriyordu ya da odasına kapanıyor, agresifleşiyordu. İlgisi vardı, benim de ona karşı. 20 gün önce mesai saati içinde kapıyı kilitleyip çıkıp gittim. Beni aradılar, sıkıldığımı söyledim.
Bunun öncesi ruhen çökmüştüm. Patronum fark edip bana sormuştu. Derdimi anlatmıştım. Ailem orada olmamı istemiyordu. Kendini geliştir, başka işler bakıyorlardı, baskı yapıyorlardı bunun için. Mesaj atıp kendisinden yardım istemiştim. O da iyimserdi, "Dert etme, çözülür," demişti. Ama yarını geldiğinde oralı
Ben de kimse yokken o gün çıkıp gittim, ayrıldığımı söyledim. Patronum da hemen ilan koydu. İmza vermeye giderken bana geri dön gibi konuşmuştu, "Burası senin yerin, mutlaka gel, bir günde olsa seni görmek istiyorum. Bakarsın bir iki ay sonra gelirsin." demişti. Ziyarete gittiğimde yine ilimliydi ama biraz soğuktu bana. "İş buldun mu?" dedi. "Evet," dedim. "Boşluğa düştüm, o yüzden diş asistanlığı yaptım ama buranın yerine koyamadım. İki gün sonra ayrıldım." O da, "Ailen seni anlamıyor galiba. Üç sene çalışmışsın, yazık, boşa gitmesin. Ailenden biri gelsin, tanışalım, konuşalım." dedi. Ben beni işe alacak diye düşünürken...
Dün annemi götürdüm. Annemle konuştu. Ailemde işten çıkıp kendimi geliştirmem için başka yerlerde olmamı istiyorlardı. Onların baskısıyla da bir anda çıkıp gitmiştim. Dedi anneme, Betül'den çok size sitem ettim. Betül'e sordunuz mu? "Betül'e de biz emanet ediyoruz ofisi, çıkıp gidiyor, başına bir şey gelse biz sorumlu olacağız." Orada da Betül'e sitemliyim. "İki ay dinlen, kafanı topla." Ama o arada sen yine bak, kendini geliştirecek yerlere. Bulamadın buraya geldin, alırım tarzı bir şey dedi. Yeter ki kafamızda endişe olmasın bir daha dedi. 10. Ayin sonunda gel bulamazsam seni bırakmam böyle ama sen bak iş kaçma dedi belki orayida sevicen dedi
eee verceksen ver demiş dolaylı olarak
İşim gereği dinlerim
çok yorulma dinlen
İlgi o.
Nedir abla
Abazalar toplandi
Burdayım 🙋♂️
Yok yazma byby
Gunaydin
sebeb
dinlerim anlat