Ozellikle erkekler yazabilir mi? Sizce hakkimda kotu dusunmuşnudur?

Yöneticime aşık oldum ve açildim 1 yil sonra ama normaldr cok cekingenim pek konusmam konusmak istemedigimden pek hayatima insan almam vs ama onun resmen bana karsi ilgisi vardi oyle zannediyordum 1 bucuk yildir ayni yerdeyiz ve beni kıskaniyordu patronumdan ya da herhangi bekar personelden vs ve hissediyordum bana karsi begenisi ilgisi vardi o açilmayinc ben acildim dediki yari evliyim kendimi herseye hazirlamistim ama bunu duyunca çok sasirdim ve uzuldum. Neyse istifa etmek istedim istemedi cikmami ayni is yerindeyiz yuzune bile bakamiyorum surekli kaciyorum ondan başbaşa kalmiyoruz yuzune bakamiyorum surekli gozlerimi kaciriyorum sizce nasil davranmaliyim.
Ozellikle erkekler yazabilir mi? Sizce hakkimda kotu dusunmuşnudur?
Cevapla