İlk buluşmadan sonra yazmayan erkeğe yazarmisiniz?

İnstadan biriyle tanıştım.. bir hafta sonra bulustuk. Buluşmamiz güzel geçti. Evime birakirken çok guzelsin dedi elimi tuttu. Bende sende hoş birisin iyisin dedim. öptü normal vedalaştık. Sonra hiç yazmadi. instadan hikayelerimi begeniyor ama iletişime geçmiyor. Siz olsanız yazarmiydiniz?

İlk buluşmadan sonra yazmayan erkeğe yazarmisiniz?
Cevapla