3. buluşma için ben mi teklif ediyim yoksa yine o mu teklif etsin?

Flört ettiğim bir çocuk var. 2 kez buluştuk. Mesajlaşıyoruz aramız iyi 3. buluşma için daha bir şey demedi öncekilerde o demişti buluşalım diye. Sizce napmalıyım? Bir erkeğe buluşalım da diyemem çok utangacım ama bu sefer benden mi bekliyo acaba diye düşündüm
O teklif etsin
Sen teklif et
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Güncellemeler
+1 yıl
Arkadaşlar çocuk benim utangaç ve çekingen olduğumunda farkında
Güncellemeler
+1 yıl
Çocukla şu an konuşmuyoruz aramız soğudu. Bende ondan soğudum sanırım yeni birini buldu.
Erkeklere güven olmıcağını bir kere daha anladım ve artık hiçbiri naz vs çekmiyor
3. buluşma için ben mi teklif ediyim yoksa yine o mu teklif etsin?
Cevapla