İlk buluşmadan bir kaç gün sonra 2. Buluşmayı teklif ettim ama yoğun old. Ve haberleşiriz duruma göre diyip aslında red etti?

Ben de onun hikayelerine bakmaya son verip tamamen ilgilenmediğimi göstermek istedim. 3 hafta bakmadım ama sürekli benim hikayelerime baktı ve hatta cevap verdi. Şimdi ben bu çocukla ne yapayım? Engelleyip her yerden kafamdan sileyimmi? Yoksa öyle dursun ve hikayelerine bakmayayımmı? Ne yapayım?
İlk buluşmadan bir kaç gün sonra 2. Buluşmayı teklif ettim ama yoğun old. Ve haberleşiriz duruma göre diyip aslında red etti?
Cevapla