Kızlar neden konustuğu erkeklere sevgilisi olduğunu söylemez?

2 haftadır kızın biriyle 7/24 konustum ama en son bulusmaya cagirdigimda sevgilisinin oldugunu bu yuzden gelemicegini soyledi ya o kadar konusmusuz niye hic soylemez ki insan bende ona gore davranir mesaj atmazdım yani zaten hoslanmiyodum sıkıntı yok ama gercekten icten soyluyorum bunu yapmayın kızlar harbiden bak bastan soyleyin varsa insanları umutlandirmanın manasi yok yaziktir gunahtir.
Güncellemeler
+1 yıl
isin kotusu bana hic bir kız sevgilisi oldugunu soylemiyo :((
Kızlar neden konustuğu erkeklere sevgilisi olduğunu söylemez?
Cevapla