Çoğu kız bu cümleyi erkekten duymadığı için üzülür, bakalım kızlar neler söyleyecek? Duymaktan çok yaşamayı seven kızlarda var tabiki, siz neler düşünüyorsunuz? Neden öyle?
Cevabın nedir?
Cevapla
bu bir güvence sigorta tarzı birşey önce inandırmalı sonra söylemeli insan temeli olmadan havada uçuşan kelimeler sadece ses bana göre. kadınlar için seni seviyorum erkekler için olduğundan daha önemsiz gelir bana göre çünkü hislere dayanarak yaşayan canlılarız kadınlar olarak ama erkeklerdeki sahiplenme güvenme hissi çok daha baskın ya da ben hep öyle rastladım bilmiyorum ama başkası ilgilenmesin diye evlilik teklif eden çok erkeğe rastladım onlar için bir kesinlik gerek karşısındaki kadın sadece bakarak hislerini anlatmamalı söylemeli ki tam ikna olsun kalbinde şüphe kalmasın
01 Yorumla
Soran+1 yılbence her iki cinste önce hissetmek sonrada duymak istiyor tabi gerçekten sevmesini bilenler sevgiye inananlar
En İyi Cevaplar
+1 yılBence bunun cinsiyetle alakasi yok... Insanoglu bir kere istedigi seyleri duymak ister...
Erkekler de bence ayni kizlar da. Sevildigini biliyorsa, goruyorsa ve hissediyorsa o zaman o kelimeyi karsi tarafdan duymak ister tabikide. Ama ne yazikki bu kelime unumuzde herkesin dilinde. Kim gercekten soyluyor kimisi yalan atiyor belli degil. Ama en onemlisi karsindakine deger vermek ve en azindan onu kendinize ozel hissetdirmeniz12 Yorumla
Soran+1 yılsevdim bunu
- +1 yıl
Tesekkurler...
bence tamamıyla ego tatmini. Hepsi bana beni sevdiğini söylemiyorsun diyor ama söyleyince gidiyor. O yüzden bir kızı yanımda tutmak istediğimde seni seviyorum demiyorum :D
01 Yorumla
Soran+1 yılduymayınca gidenlerde var ama her kız aynı değilki
+1 yılKızlar herkes onu sevsin ister fakat kızlar herkesi sevmez.
01 Yorumla
Soran+1 yılteşekkür ederim
AI Persona’ya Sor
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
44
Cevap
21Cevap
+1 yılaşık olduğu adamdan bunu duymayı sever. bunu anılarının bir parçası olarak saklamak ister onu onun yalanda olsa sevdiğini hissetmesini ister. kusura bakmayın ama beyler kızlar aşkı erkeklerden daha çok hakediyor. ona sevdiğinizi söylediğinizde bitek onun değil sizinde mutlu olmanız gerekir seven adam söyler. he utanıyorsan o ayrı bir konu.
01 Yorumla
Soran+1 yılteşekkür ederim
Yanlışın var kuzum. Kızlar sevdiği erkekten "Seni seviyorum." cümlesini duymak ister. Ayrıca erkekler istemez mi? Sevdiğin kişi sana seni sevdiğini söylese çok mutlu olmaz mısın?:)
03 Yorumla
Soran+1 yılhemde nasıl keşke sevgilim olsada söylese
Soran+1 yılbenim gibi duymak isteyen bir kız çıkmıyoki karşıma
herkes sevilmek ister herkes aşık olmak ister. kızlar erkeğinden onu sevildiğini duymak ister eğer dil ucuyla değil kalpten geliyorsa ''seni seviyorum'' gözlerinin içi gülecektir kızın ve erkeğide bunu görsün mutlu olsun ister
01 Yorumla
Soran+1 yılgüzel söylemişsin
sen bu cümleyi duymak ister miydin? nedeni nedir senin için? işte o nedenin aynısı kızda da var. ama belki duygusal veya psikolojik olarak bunu daha da duymak istiyor
01 Yorumla
Soran+1 yılteşekkür ederim güzel söylemişsin
Hem yaşatsın hem duyayım. Duymadan olmaz:) Sevgilim ilk söylediğinde tüm vücudum titremişti sol kolum uyuştu vücudum kafayı yedi, devrelerini yaktı ya öyle bir sihirli kelime o :D
010 Yorumla
Soran+1 yılbencede öyle keşke bende duyabilsem
Soran+1 yılumudum kalmadı
Soran+1 yılsana olmuş bana olmaz
Soran+1 yıliyi bir işi varlıklı ailem ve yakışıklı bir tipim olsaydı böyle düşünmezdim emin ol sen güzel kızsın zaten bir şekilde sevgilin olurmuş seni boşta bırakmaz çevrendekiler o kadar talip olandan birini beğenmezsen mutlaka birini beğenirsin ama tercih edilmeyen insanın beğenme seçme şansı bile yok hatta sevme şansı bile yok öyle işte
- +1 yıl
Benim öyle çok talibim falan olmadı. Sadece bir sevgilim oldu oda hala sevgilim zaten. Geçen sene aynı senin gibi düşünürdüm sürekli ben evde kalıcam diyordum. Bu düşünceler hep insanın kendisini sevmemesi değer vermemesiyle alakalı. Kimse seni sevmiyormuş ya dediğine göre. Sen kendini sev:) Bak göreceksin neler değişir hayatında
Soran+1 yılsanmam yinede sağol cevap için
Sevmek, sevilmek ve bunu hissetmeyi istemek kadar doğal birşey yok.
Erkekler neden bunu kendilerine sorun yapar ve sıkılır bunu anlamam.01 Yorumla
Soran+1 yılbenn srun yapmam aksine seversem birgün mutlaka söylerim manası olan anlarda
+1 yılkızların hoşuna gidr bu tür şeyler bir nevi ilgi gösteriyosun işte sen köpeğe bile desen köpek bile sevinir
01 Yorumla
Soran+1 yıldeğişik benzetme
+1 yılSevdiğinden emin olsada bunu duymaya ihtiyacı vardır. Çünkü o küçük kelime bir kızın tüm dertlerine deva olur.
01 Yorumla
Soran+1 yılbence erkekelr içinde aynı sevildiğini duymak harika bişeydir
+1 yılDuymakta insan ama hissetmek daha guzel olur sanırım :) tabi ki hissettirdiği kadar bunu sözlü olarak söylemesi de çok mutlu eder.
01 Yorumla
Soran+1 yılteşekkür ederim
+1 yılBu aynı kadinin kocasina bu gece yaramazlik yapmak istiyorum demesi gibi bir sey. Sanirim erkek mutlu olurdu
11 Yorumla
Soran+1 yılGüzel benzetme
ya ben bu cümleyi duymak istemiyorum. Beni sevdiğimi hissetmek istiyorum.
01 Yorumla
Soran+1 yılaynen bende sevmeyi sevilmeyi hissetmek istiyorum ama bunuda duysam fena olmaz
+1 yılsonunu getiremeyecek yüreğe sahipse hiç demesin daha iyi
01 Yorumla
Soran+1 yıldeğişik bakış açısı
Sevildigimizi görsek veya hissetsek neden duymak isteyelim
01 Yorumla
Soran+1 yılbencede duymak mutluluk verici
+1 yılSeni seviyorum diye her insan söyleyebilir. Önemli olan gerçekten sevmek.
01 Yorumla
Soran+1 yılzaten gerçekten sevip söylenince güzel
+1 yılBana ne dediği değil, ne hissettirdiği önemli. Sözlere inanmam.
03 Yorumla
Soran+1 yılinsan hissedince duymak da istemez mi
- +1 yıl
Eğer gerçekten hissettiriyorsa duymaya ihtiyacın olmaz ki. Eminsindir seni sevdigine. Ayrıca seni seviyorum denmesinden pek hoslanmam malum günümüzde ağızlarda sakız oldu :S mümkünse demesin
Soran+1 yılhımm değişik düşünce tercih tabiki
+1 yılSeni seviyorum diyen sözlere değil
Sana sevgiyle bakan gözlere inanacaksın012 Yorumla
Soran+1 yılhımm çok romantik
- +1 yıl
Bazı şeyler romantiklikten önce gelir
Gerçeklik gibi
Soran+1 yılgerçek nedir sence
- +1 yıl
@warox ihtiyar tecrübeyle ne alakası var
adam gibi sevemeyeceksen bakmayacaksın o gözlere - +1 yıl
Gerçek değiskendir
bazen içten bir gülümseme ya da küçük bir göz yası olabilir. bazende farkında olmadan yakaladığın bir bakış..
Soran+1 yılbaya felsefiksin
- +1 yıl
Felsefik mi değilim bence neden böyle düşündün
Soran+1 yıldeğişik konuşuyosun bana öyle de gelmiş olabilir
- +1 yıl
Bakış açım farklı galiba
Soran+1 yıldoğrudur
- Aşk İlişkileri konusunda 483 cevap paylaştı.
+1 yılHer insan sevmek sevilmek ister. Neden istemesin ki, seviyor, insan işte ne güzel. Sevmeye devam edin. Ama doğru kişileri.
00 Yorumla Herkes sevildigini duymak ve hissetmek ister. Bunun kız veya erkekle bir alakası yok.
11 Yorumla
Soran+1 yılteşekkür ederim
+1 yılSiz erkekler zahmet edip sevginizi hostermeyince kendimiz duymaya çalışıyoruz. Kendimizi ikna etmk brlki de mutlu etmek icin
01 Yorumla
Soran+1 yılher erkek aynı değil benim sevgilim olsa sürekli söylemem belki ama belli aralıklarla manalı anlarda mutlaka bendne duyar bunu
Aşk İlişkileri konusunda 3,5b cevap paylaştı. Erkeklere bir kız seni aeviyorum derse erkekler ne yaptıgını bilmiyo dalga geçiyolar susmuyolar
03 Yorumla
Soran+1 yılbana söylense ben dalga geçmem
Soran+1 yılgerçekten seven erkek mutlu olur
+1 yılKizlar deger verilmeyi sever siz seni seviyorum diyince deger verdiginizi dusunup seviniyoruz :)
01 Yorumla
Soran+1 yılhımm iyimiş
Çift taraf içinde gerekli ruhun okşamaktır bunun adı
01 Yorumla
Soran+1 yılTeşekkür ederim
peki ya seni seviyorum dediğimde konuyu değiştiren kıza ne demeli :D
02 YorumlaKandırılmayı aeviyo bazıları. Bazılarıda sevgi açı. Belki de sadece duymaya ihtiyacı var
019 Yorumla
Soran+1 yılkandırmadan gerçekten sevdiği için söyleyen erkekerde var
Soran+1 yılöyle insanlarda var haklısın ama severek karşılıklı söylenmesi harika bişeydir sanırım
Soran+1 yılhissetmek önemli
Soran+1 yıltecrübelisin sanırım ilişki konusunda
Soran+1 yılumarım sevdiğinlesindir
Duymayi severler çok soylersende sıkılıp giderler onun için aslında onu bu sözü duyduğunda mutlu olup sasiracak duruma getirmek en iyisi
01 Yorumla
Soran+1 yılTeşekkür ederim
+1 yılEvet yaşamay isterim ama yaptıklarından sevdiğine emin olsam da ay bir de ağzından duysam ne güzel diyodur diye isterim
01 Yorumla
Soran+1 yılduymakda hakkın tabi
+1 yılHer insan arada duymak ister.
Ama önemli olanın söylenmesi değil hissetirilmesi olduğunu düşünüyorum.03 Yorumla
Soran+1 yılhissetmek hissetirmek önemli haklısın
- +1 yıl
Haklıyım.
Soran+1 yıl:):)
Aşk İlişkileri konusunda 438 cevap paylaştı. Duyduğu vakit ise duymamazlıktan gelerek tekrar söyletme çabası içine giriyorlar. Erkekler de bu yüzden tekrarlanmasından yana değiller ki zaten bana göre seven bay veya bayan sevgilerini hissettirdiğinde gerek kalmıyor.
00 Yorumla
+1 yılne var abi söyleyiverelim ben benimkine günde defa söylüyorum yani ne olacak
02 Yorumla
Soran+1 yılteşekkür ederim
- +1 yıl
rica ederim kardeşim
Söylemesede olur göstersin yeter ben anlıyım yani..
01 Yorumla
Soran+1 yılteşekkür ederim
+1 yılsevildiklerini sürekli bilmek ve sevildiklerinden şüphe etmemek için...
01 Yorumla
Soran+1 yılteşekkür ederim
+1 yılerkekler gorduklerıne, kadınlar duyduklarına asık olurmus. :)
21 Yorumla
Soran+1 yılSevdim bunu
açıkçası duymayı sevmem. söylemeyi tercih ederim. söylediğimde heyecanlanması gözlerinin parlaması hoşuma giderdi.
01 Yorumla
Soran+1 yılkeşke biride bana dese
Aşk İlişkileri konusunda 12,7b cevap paylaştı. sureklı dıyoruz sureklı duymak ıstıyorlar anlamıyorlar cunku
01 Yorumla
Soran+1 yılteşekkür ederim
Aşk İlişkileri konusunda 452 cevap paylaştı. şüpheleniyorlarsa eger. ya da emin olmak istiyorlardır.
01 Yorumla
Soran+1 yılhissettriyosa karşındaki şüphe olmaz zaten sadece duymak sitersin bazen
Aşk İlişkileri konusunda 525 cevap paylaştı. Sevgi karşılıklı olduktan sonra güzel, erkek söylüyorsa kız da söylemeli..
03 Yorumla
Soran+1 yılbencede hayalimdeki ilişkide böyle ama ütopya gibi geliyo artık
Soran+1 yılumarın sana nasip olur
Çünk bir erkegin seni seviyorum demesi zordur her erkek diyemez :)
01 Yorumla
Soranbenim sevgilim olsa gerçekten severek sevgili olmuşsamki olursa öyle olurum ben derim şahsen
+1 yılBu sadece anlık mutluluk icn istenen bsy altında bsy aramaya gerek yok bence
01 Yorumla
Soran+1 yılaltında bişey aradığım için değil her insan farklı farklı farklı düşünür ben düşünceleri merak ettiğim için sordum
Bu sözü fuymak istiyouz çnkü erkeklerin bizi sevdiklerine ve bize tamamen baglandıklarını bilmek gormek cok güzel.
01 Yorumla
Soran+1 yılbencede öyle
+1 yılÇünkü karsisindaki kisinin onu sevdigi soyleyecegi kadar cesaretli oldugunu biliyoruz
02 Yorumla
Soran+1 yılgüzel cevap
- +1 yıl
Teşekkürler
+1 yılgereksiz bir cümle. bin defa söyle yine anlamıyorlar.
01 Yorumla
Soran+1 yılteşekkür ederim
+1 yılBence insani bir seven olmasi guzel birsey oldugu icin duymam istiyebilir
01 Yorumla
Soran+1 yılteşekkür ederim
+1 yılValla nedendir bilemem ama söylediğimde yüzündeki gülümseme ve ses tonundaki tatlılık bana yetiyor :) bu yüzden her konuşmada söylerim
00 YorumlaÇünkü kızlar sevildiğini duyduğunda mutlu olur
17 Yorumla
Soransana söyleniyo mu bu cümle
Soran+1 yılşanslısın
Soran+1 yılseneler oldu duymuyorum umudumda kalmadı
Soran+1 yılsabretmekten öte artık umudum yok beklentimde yok sevilmekten yana sadee ihtiyaç hissediyorum bazen sonra geçiyo
Kim sevdiğinden sevildiğini duymayı istemez ki?
09 Yorumla
Soran+1 yıl44 uğurlu sayım 44. Cvpsın
Soran+1 yılDudak izi senin mi
Soran+1 yılmesaj kapalı Ulaşılmazsın
Soran+1 yılBazen ilgimi çekiyor cvpların sitede ama ulaşılmaz tanışılmazsın
Soran+1 yılPeki sustum
+1 yılSoyluyorum birsey fark etmiyor
01 Yorumla
Soranteşekkür ederim
- Aşk İlişkileri konusunda 1,2b cevap paylaştı.
+1 yılinsanın sevildigini duymaya ihtiyacı var..
014 Yorumla
Soran+1 yılbencede insan duymadıkça zaman geçtikce buna duymaya daha da fazla ihtiyaç hissediyor
- +1 yıl
çogu insan için bu önemlidir ama bazı insanların umrunda bile olmaz bu kelimeyi duymak..
Soran+1 yılöyle tabi gerçekten sevenler söyler
- +1 yıl
''seni seviyorum'' bu cümle gerçek degerini yitirmiş bence..
Soran+1 yıluzun zamandır duymadığım için bilmiyorum
- +1 yıl
umarım en kısa zamanda duyarsınız..
Soran+1 yılummuyorum bundan sonra sağol yinede
- +1 yıl
pek inanmam ama hiç bir şey için geç degildir derler..
Soran+1 yılgeç kalmak vardır geç kalan trene bile binemez
- +1 yıl
sorun degil bir sonraki trene biner.
Soran+1 yılbelki sonraki tren hiç gelmez bak mesela İstanbul haydarpaşa kapatıldı müze olcak artık tren gelmiycek oraya ordan hiç trene binmemiş biri bir daha asla binemeycek
- +1 yıl
çok haklısın..
Soran+1 yılteşekkür ederim
- +1 yıl
rica ederim..
+1 yılherkes sevdiği kişiden duymak ister bunu doğal.
01 Yorumla
Soran+1 yılTeşekkür ederim
+1 yılEksik parça acaba o soz mu ki?
01 Yorumla
Soran+1 yılbaşka neler duymak istersinki neler eksik
+1 yılBenim duymaya ihtiyacım var çünkü
01 Yorumla
Soran+1 yılbenimde aynen
+1 yılduymak isterim ama yaşamak daha önemli
01 Yorumla
Soran+1 yılYaşayınca duymakta istersin
+1 yılŞart değil, hissetmeliyim yeter bu...
01 Yorumla
Soran+1 yılbencede öyle hissetmek önemli ama duyuncada mutlu oluyo insan
+1 yılCunku biz hep sevilmek isteriz.
01 Yorumla
Soran+1 yılerkeklerde sevilmek ister
+1 yılBen erkek olarak kizdan da beklerim
01 Yorumla
Soran+1 yılTeşekkür ederim
Sahip olma hissini yaşamak için.
01 Yorumla
Soran+1 yılTeşekkür ederim
Aşk İlişkileri konusunda 691 cevap paylaştı. Sen duymak istemez misin
02 Yorumla
Soran+1 yılTabiki
+1 yılEgosunu tatmin etmek için :)
00 Yorumla
+1 yılönce sevsin sonra aldatıyım diye
01 Yorumla
Soran+1 yılteşekkür ederim
+1 yılGuvenlerini bos cikarmamak icin
00 YorumlaIyi gelio
01 Yorumla
Soranaslında banada iyi geliyo ama senelerdir yalnız olduğum için duymadım
- Devamını Gör (5)
Devamını Gör(50)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Aşk İlişkileri > Sorular > Kızlar erkeklerden "seni seviyorum" cümlesini neden duymak isterler?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar