AI Persona’ya Sor
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
126Cevap
Sahiplenme içgüdüsü ya da kendi çıkarlarından ötürü olabilir.
1. si kulağa daha hoş geliyor
Ülke Berbat Tecavüzcüsü gaspcısı soygunsusu tinercisi içkiçisi değer bil değer !
haklısın
bende zamanında cok bıraktım dönerken benimde yolda basıma ne geleceğide mechuldü yani tekin yerlerde oturmuyordu. o yüzden cok iyi bişey
tekin yerlerde oturuyorum şükürler olsunki
mezarlık ve ormanlık alanın dibiydi mahallesi. :D şimdilerde ise o kız tam bir pişmanlıktı diyorum.
gerçekten fenaymış oturduğu yer bu arada kötü anılarını hatırlamana sebep olduğum için özür
dilerim
özür dilenecek bişey yok aldatılmak ve kandırılmak acı saftık o zamanlar
aldattımı seni :o
ne yazık ki evet o zamanlar ben üni gitmiştim sen dedi üniversitelisin bulursun baska kızlar aldatılmısım arkadasım vasıtasıyla öğrendim. okulu bitirene kadar ders notu için bile olsa uzak durdum karsı cinsten
insanlık kalmamış diyorum artık ben ya nasıl bir düşüncesiz cevap vermiş sana
işin ilginç yanı ben dedim seni seviyorum asla böyle bişey olmaz ona o kadar değer veriyordum ben giderken peşimden ağladı Allahım ne kadar sahtekar insanlar var duygular gözler bile sahteymiş. şimdi evli bile Allah banada hayırlısını versin diyorum artık.
amin :)
teşekkürler :)
Sevgilim ya da arkadaşım olması farketmez evine bırakıyorum herzaman
sen aşmışın
yalnız yollanmaz geç saate başına bişey gelir diye hoşlanmakla alakası yok bence
düşünceli insanmış
evet iyimiş
Bıraksa suç bırakmasa şuç madem güvenin yok taksi ile gideydin
güvenim yok demedimki
Şüphen varki buraya yazdın gece kim olursa bırakır belki kahve içmeye davet edersin diye de umutlanmış dır :-)
onu yapamam evde ailem var oda biliyor bunu
O zaman sorun yok
İnsanlık yapmış senden hoşlanmasa bile bir bayan o saatte yanlız bırakılmaz
bir kerede okuldan eve dönerken sormuştu reddetmiştim ailem kızar diye
Reddetsende seni bırakması lazım o saatte yanlız basına gıdemezsın en kotu bır sokak gerıde bırakır
16:00 falan gibiydi o reddettiğim. geç olanı kabul ettim
Orasını bilemem gün içi teklif vardır ısrar yoktur ama geç saatte kız bırakma desede söz hakkı onda değildir
haklısın
Sahiplenme içgüdüsü ve centilmenlik, evinden alınır evine bırakılır, beklenmez bekletilmez kadın.
Eve bırakması normal diil mi? Zor olacak diyince sen oda kibarlık etmiş işte.
Bunu banada yapıyolar hepsı hoslanıyor mu? Tabıkıde hayır. İyi niyet...
Yolda bişey olmasın diye demiştir ama bilemedim tam ya :D
Hoslaniyor iste sahiplenme duygusu yakinlasma koruma duygusu.
çok tatlı ya :)
eve gırdıgınden emın olmak ıcın :D daha guvenılır olabılır dıye düşündügü içindir ya da başka bır erkek evıne bırakmasın diye :D:D
Yolda basına bişey gelmesin diye ve sevdiğim kızları bırakırım gerisini umursamam
haklısın
Masum değiliz hiç birimiz ne olmasını istersen o olur bazende istemediğin olur :d
anlamadım
Nedeni şu beni eve davet etsin kahve bananesiyle geceyi yataktta birlikte gecirelim diye bırakırım
annem babam kardeşim o evde yaşıyor?
Benim evine bıraktıklarım yalnız yaşıyor.
Korumacı yaklaşım şahsen gecenin bir vakti tek bırakamam arkadaşımı.
Hoşlanıyor gibi duruyor anlattığına göre. Fırsat yakalamış yakınlaşmak için kullanıyor bu kadar basit. :)
peki ya bunu gece degilde gündüz teklif ederse ne anlam verirsin
gündüzde teklif etmişti bir ara ama onu reddetmiştim
neden peki?
okuldan çıkarken eve bırakıcaktı ailem kızabilirdi vede 10 dakikada eve gidecekken 1 saatte eve gitmesin diye
bence izin vermelıydın ve o da bırakmalıydı her ne kadar sürsede
yolda bir şey olmasn ve birlikte başbaşa kalalım diye:)
çok şeker :)
nezaketen teklif ederiz hemende art niyet aramamak lazım
art niyet aramıyorum
hmm pardon
Ben kimseyi eve bırakma teklifi etmem kanki kendi gitsin
buda ayrı bir bakış açısı
seni önemsiyo demekki başına bişey gelmesini istemiyor güzel bişey yani
Gece gece yalnız gitseydin bide Tinerciler , baliciler eşlik ederdi sana
her zamna diyecek tabi tek başına dönmene izin mi vericek
sevdıgım bırı ıse evıne gidene kadar olan gececek sure zarfı ıcınde de bırlıktelıgı surdurmek
basta bırakırlar sonra bırakmazlar belkı bırakırlar da ya :D
Belki kuytu köşede öptür diye. Bide koruma güdüsü var tabi baby
yolda bir şey olmasın diye
yolda basınıza bir yrak gelmesin diye ama siz bundada art niyet ararsınız işte.
adam seni düşünmüş merak etmiş
o zaman çok tatlı bir davranış :)
sanırım o da sana karşı boş değil :)
Ya şöyle şeyler yazmayın kıskanıyorum
:) hahahahaha
Oyy kiyamam bn sana. d
özür dilerim :D
Niye bırakmıyormu kimse seni eve kadar :)
tamamen iyi niyet.
#HangimizSevmedikツ
seviyor diyorsun
hayır.
tamamen iyi niyet.
diyorum :D :D :D :D :D asdfasdfsda
tag e kaydı gözüm ondan sordum :)
İmza'm :) :) :)
hahhaha tamam anladım :)
:) :) :)
bunu anlamak çok zor olmasa gerek
son dakikaya kadar onunla olmak için
çok şeker o zaman :)
kibarlık olsun
nezaket olsun
iyiymiş ne diyeyim :)
nr gibi bir amac olsun istiyorsun?
hayırlı bir amacı olsun
elbbteki yolda bssina birsey glmesin diye herhangi birsey ollmasin diye seni birakmak istiyordur eve
Eleman iti kopugu var diye düşünmüştür belki.
dönsem taksiyle dönerdim karşı yakaya kadar yürümem mümkünmü
İzmir i bilmiyorum
karşı yaka derken anadolu avrupa yakasını kastetmiştim :D
Avrasya maratonu var bugün;)
biliyorum :D
Iyilik yaramiyo ki~~)
sorma :)
Birakmasa neden birakmadi birakinca neden biraktilar derler ~~)
kız olmak bunu gerektirir :D
hep Amerikan filmlerinin ters etkileri bunlar :)
hahahahha
Senden hoslanıyor sana delı gıbı asık
ciddimisin?
Kesınlıkle
Onun aklından geçiyor kesin bir şeyler:d
dine önem veriyor yapmaz öyle şeyler
O zaman centilmenlik veya sahiplenmek gibi bir şey olmuş
çok tatlı olmuş o zaman o :)
Benim de arkadaşım olsa böyle evine falan goturebilsem :dd cidden temiz bir kız olunca kimse kötü niyetli düşünemez onu sahipenir :)
Yolda biri rahatsız eder diye içim içimi yer.
başına bir iş gelmesin diye bir nevi güvenlik. d
İlişki yasanabilir dikkat
yok artık
Gece hayatı ne olacağı belli olmaz arabayla bırakıcağına göre ve on koltukta oturacağına göre yakınlaşmak istiycektir bide işin içine alkol girerse
alkol almayacak hatta ailene söylersin almam ben alkol böyle yerlere gidince dedi
Yinede dikkat etmek lazım
güvenlik açısından olsa gerek :)
düşünceli çocukmuş :)
Size birsey olmasindan korkarız
valla centilmence bir hareket
Ne olmasını istersin?
ne demek ne olmasını istersin
Adamın sana hangi amaçla yaklaşmasını istersin
Korumacı yaklaşım :))
derken?
Evine sağ salim ulaştığına emin olmak yolda her türlü it kopuk uğursuz olacağı için gece vakti yalnız bırakmamak gibi nedenlerden ötürü bir erkek bir bayanı gece evine bırakır.
eee sonunda seks yapma ihtimali var
yok artık
tabiki genelde hep böyledir..
aynı okul aynı sınıf benim ne kadar namuslu olduğumu biliyor cidden cesaret edebilirmi buna
hay namusuna... neyse yazma bir daha.
Seni korudugunu göstermek için
koruma icgudusu ile..
Cocuk iyilik yapmis alt tarafı
Bayan olarak sizi düşünmüş sadece :)
Gece zarar gelebilir demiş
Fırsattan istifadelik bir durum gibi geldi.
nasıl yani
Yolda tecavüz etseler dahamı iyi
hayır tabiikide
Eeer ne ararsın lafın altında üstünde yanında kıyı köşesinde hala
e bıraksın ne varki yani insanlık öldümü
bilmiyorum valla
o kadar takıntılı olmamanda fayda var
Başka erkeklere yem olmaması için...
anladım
Bundan nasıl seni sevdiğini çıkardın :D
sınıfta hiçbir kıza böyle birşey önerdiğini görmediğim için
Tamam o zaman kesin sana aşık gcgndhbh
Centilmenlikte mi ölsün?
Sonucta kızsınız erkek olarak normaldir bu