biri var arkadaşmıyız hoşlanıyormu bilmiyorum. gece buluşacağız geçmiş biraz eve dönmem zor olur dedim hemen atladı ben bırakırım diye. gerçekten mi dedim herzaman dedi.
Cevabın nedir?
Cevapla
+1 yılArkadaşım korkuyor ya da ben gideceği güzergahı güvenli bulmuyorsam kesinlikle evine kadar eşlik ederim. Ama hoşlandığım kız ise tabiki onu etkilemek için de yaparım. Unideyken bir kızla görüşmeye yeni başladık. Oturduk muhabbet falan süper sonra onu yurda bırakmaya gittik dolmuşla yurdun durağını geçtik bir sonraki durakta durdurdu arabayı görüşürüz deyip indi bende arkasından indim.
Oysa o araba son dolmuş tu ve benim geri dönmem ancak yürüyerek mümkün. Bu önce inmeseydin dedi ben giderim bir durak zaten yakın dedi. Neyse o gün öyle yürüdüm döndüm. Ertesi gün kendisi buluşmak istedi ve şunu söyledi eğer orda inip benimle gelmeseydin asla yüzüne bakmazdım ama beni kapıya kadar getirdiğin için işte budur dedim dedi o gün sevgili olduk ve çok güzel bir ilişkimiz oldu;-) işte bu yüzden23 Yorumla- +1 yıl
çok güzel ya :D
- +1 yıl
Bazen böyle birşey hayatında çok önemli bir yer kaplar. Ama mazide kaldı işte :-(
- +1 yıl
neden bu cevap eic degil?
En İyi Cevaplar
+1 yılBöyle olmaz hoşlanma gece çık diye yapmış olabilir biz bu işe fedakarlık diyoruz onunla daha çok zaman geçireyim ve giderken sıkılmasın diye bırakırım evine şahsen. Ona güvenmediğim için ya da çevredekiler için değil zaten kendi gidebilir bilincindeyim hep fakat evine bırakmak saat kaç olursa olsun yapılmalı hiç söylemeden burada senin mağduriyetini karşılamak için söylenen arz talep vardır hoşlanmak küçük bir ihtimal. Karganın agzindaki peynir içinde olabilir dikkat et. Günümüzde o centilmen erkeklerin nesli azaldı üzülme ama o senden hoşlanmıyor bence :)
16 Yorumla- +1 yıl
başkası yüzünden kendimi üzmem ben :)
- +1 yıl
aşık olursan görürüm seni birini sevmek demek onun mutluluğuyla mutlu onun acısıyla üzülmek demek yani paylaşmak demek aşk paylaştıkça güzel... Şimdi bir cornetto olsaydı fıstıklı çikolatalı ne giderdi üzerindede fındık offf of :((
- +1 yıl
aşık olmadım hiç ben. alalım istersen cornetto :D
- +1 yıl
valla kahvaltı da yapmadım iyi olur hiç halinde yok canlanırım hava da bozuk belki dophing olur canlanırım bugün spora da gitcem akşamada maç var yemem lazım çabuk getir :))
- +1 yıl
ne maçı :D
- +1 yıl
halı saha maçı numaram da 10 halı sahada hep on numara giyerim brazilya vs Çamlıca olacak değil ya asdf
+1 yılCok az erkek bir şey hissetmediği bir kızı evine birakir. Başlıca nedeni ya huyu böyledir ya da çocuğun hoşlandığı kiz veya sevgilisi senin arkadasindir vs.
Yani kuvvetle muhtemel ki seninle ilgileniyor. Ama derecesini bilemem..00 Yorumla
+1 yılne var ki bunda? yalnız gitmeni istememiştir, "geç" demen de buna zemin hazırlamıştır.
24 Yorumla- +1 yıl
ben asya yakasında oturuyorum. gideceğimiz yerde onun oturduğu yerde avrupa yakasında ve ikimizinde maddi durumu gayet iyi taksiye binersin de diyebilirdi. ayrıca okuldaykende ben bırakırım seni dediği olmuştu ki reddetmiştim kibarca
- +1 yıl
senden hoşlanıyo mu demeliyim bu durumda?
- +1 yıl
senin görüşün ne bu konuda sen onu söyle dürüstçe
- +1 yıl
sıradan bir durum elimizdeki verilerle. hani bilemem hali tavrı nedir, başka şeyler vardır sana bu soruyu sorduran. fakat gece tek başıma eve dönmemi istemeyenler vardır benim. bırakırlar, vakit geç olmuşsa
AI Persona’ya Sor
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
24
Cevap
124Cevap
+1 yılHaa haa haa Beyler beyler ayıp oluyor ama size demiyor muyum? Benim aşkitom dinine bağlı uçkuruna değil :) yapmaz öyle şeyler diye :D O zaman kız sorunda pek hayır ya da fayda yok bak şöyle bir genelleme yapalım bizim ülkede (Türkiye) her çocuk erkek ya da kız çocuğu genelde ailesiyle yaşarlar. Avrupalılar bekar ya da öğrenci evinde kalırlar. Bir erkek sizinle fantazi yaşamak istiyorsa sizce neden evinize götürsün? ya da evinize kadar eşlik etsin? Yapmak istediği her ne varsa özel falan dışarıda da yapar. Size yardım etmek istemiş gecenin bir yarısı başınıza her türlü bela gelebilir. Fakat bunun gündüzü gecesi yoktur...
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılBen korkarım bir şey olur diye ve eve gidene kadar yolda napıyo başına bir şey geldimi kimse gelip asıldımı rahatsız ettimi falan rahat olamam yani deliririm ben ve gece gündüz farketmez hep bırakırım ben evine kadar onu ve buluşacağımız zamanda gider alırım ama tabi kız kader kıymet bilmediği için şimdi konusmuyoruz bile, kız daha çok bağlanıp aynı ilgiyi bana göstereceği yerde mesajlarıma kısa kısa cevaplar aradığımda kısa kesmeler buluşmak istememeler falan, öyle işte bizim hikayemiz keşke herkes senin gibi düşünse bazılarının fazla ilgiden verilen değerden bir tarafları kalkıyor :(((
14 Yorumla- +1 yıl
sende bendensin. iyiliğinden kaybediyorsun hep :(
Cevap sahibi+1 yılYa birde benden başka kimse bu kızı bu kadar sahiplenmiyo etmiyo kimse bu kadar düşünmüyo onu ama tabi ben böyle yaptığım icin ona basit geliyorum heralde oda kendisiyle hiç ilgilenmeyenlerle ilgileniyo
- +1 yıl
saçmalık kızın yaptığı. değmez onun için bence
Cevap sahibi+1 yılAynen öyle değmez. Başka bir kıza yapsaydım buna yaptıklarımı belkide şimdi çok mutluydum :((
Kadınların nasıl kendilerine göre kuralları varsa erkeklerinde kendilerine göre değişmez kuralları vardır bir kızı bırakmak çok basit bişey çünkü bu erkekliğin kuralıdır bir erkek bir kızı gece yalnız bırakmamalıdır buna bir anlam yükleme yani :)
07 Yorumla- +1 yıl
fikrini paylaştığın için teşekkür ederim :)
- +1 yıl
haklısın yani birde çocuk benim yüzümden karşıya geçicek sonra eve dönmek için tekrar geldiği yere gidecek
- +1 yıl
çok tatlı :)
- +1 yıl
hahahah :)
+1 yılEğer gerçekten seni kardeşi gbi görüyorsa yan yakın arkadaşsanız senden hoşlanmıyordur ama başına bir şey gelmesini istemediği için bırakıyordur. Ama öyle yakın değilseniz senden hoşalnıyordur ve hem biraz daha fazla zaman geçirebilsin seninle diye hem de yolda başına bir şey gelmesin diye bende çok yapıyorum şu an onu hoşlandığım kıza:) eve girene kadar da arkasından bakarım:)
03 Yorumla- +1 yıl
ilk kez dışarıya çıkıcaz yani yakınım ama arkadaşlarına göre daha farklı davranıyor bana
- +1 yıl
Senden hoşlanıyor o zaman hayırlı olsun:)
- +1 yıl
:))
+1 yılBırakın arkadaşım olmasını, hiç tanımadığım bir bayan akşam ya da gece vakti, kendisini eve bırakmamı istese, seve seve bırakırım. O an işim olsa bile ertelerim o işi.
Bir bayanı evine bırakmak ya da eve giderken ona eşlik etmek önce insanlığın, sonrada erkekliğin bir gereğidir70 Yorumla
+1 yılBenden ayrılan Oğlak erkeği sevgilimle arada bir görüşüyoruz ve beni uykudan öperek uyandırdı gece onda kalmıştım arkadaş gibi davranıyor bana ama ben hala seviyorum ayrıldığımız halde beni arkadaşlarıyla neden tanıştırıyor sizce bide evime dönecektim makyaj yaptım kırmızı rujumu sürdüm ben gidiyorum dedim gitmeden Bi sıgara içtim bana dedi ki seni eve bırakayım mı ben 1sainiye düşünüp daha hayır demeden tam anladım bırakmamı istemiyorsun dedi şaşkınlıkla baktı ama bana sonra brn gidebilirim sen çıkma dedim evden tam dedi sonra ben de dedim ki ben yürüyerek gidicem ama beni sen bırakırsan da mutlu olurum dedim hoşuna gitti ve beni eve bırakırken teşekkür ettim ve yanağından öptüm indim arabasından sizce makyaj yaptığım için mi dikkatini çektim yoksa bana hala değer verdiği sevdiği için mi Bi ilişkimiz olabilir ama şu an değil dedi sizce yaptıkları ne anlama geliyor ve benden özellikle arada bir ona gidip yemek yapmamı istiyor kendisi yapıyor ama benden istiyor bazen neden
10 Yorumla
+1 yılerkeklerın bu yapısında olan bır sey sevdıgı ınsanı aılesını kız kardesını annesını koruma ıc gudusuylesahıplenmek duygusu bu gunumuz hayat sartlarıda malum tamam bayanlarda yerı geldıgınde bazı erkeklerden daha erkek cıkar kendılerını korurlar ne olursa olsun dusuncelı bır erkek karsındakı bayanı her zaman korumak ıster dıye dusunuyorum
00 YorumlaOna güvenip çıkmışsın dışarı, büyük ihtimalle o davet etmiştir. Size deger verdiği için ve koruma iç güdüleride bunu destekledii için bırakma gereksinimi duymuştur. Hem kendi içi rahat etmiştir, hemde sizin için huzurlu ve güvenli bir yolculuk olmuştur.
Bunu yapması için illaki hoşlantı ya da sevgi olması gerekmiyor ama varsada orasını siz daha iyi bilirsiniz diger belirtilerden...02 Yorumla- +1 yıl
iyisi olsun yeter bana
+1 yılBen normal kız arkadaşımıda bırakırım. Hoşlanmadan önce insanlık gereği sonra bayanları gece sen artık tek başına eve gidersin demek olmaz. Hele birde arabamla bırakacaksam zaten kız erkek fark etmez yinede bırakırım. Hoşlandığımı daha farklı ortaya koyarım zaten. Mesela bıraktıktan sonra misaitlik durumuna göre bir kahveni içip öyle çıkayımda gece gece yolda uyumayayım diyebilirim ;)
00 Yorumla
Gizli Üye(36-45)+1 yılben hoşlanmadığım bir sürü kızı akşam saatlerinde evine bırakmışımdır. hatta çok geç olduğunda otele götürüp bırakmışımdır. sabaha kadar da resepsiyonda oturup uyanmasını beklemişimdir.. arkamızdan adam değilmiş dedirtmeyiz be. :)
bak şunu diyim sana, geç bir saatte kötü bir ortamda yanında bulunan bir erkek, bir sürü kötü niyetli sapığı ayyaşı için caydırıcıdır.. namus konusunda erkekler birbirine yan bakmaya çekinirler. çünkü bunun sonrasının da olacağını bilir ve bela almak istemezler.10 Yorumla
+1 yılgeç bir saat olacak bayan arkadaş kendisi dillendirmese bile ben kesinlikle bırakırım onu o istemese bile kolundan tutar zorla bırakırım. ondan hoşlanım ya da hoşlanmayım bir bayanın benim yanımda güvende olduğunu hissetmesi önemli. zaten bir de üstüne ondan hoşlanıyorsam sahiplenildiğini bilmesini isterdim.
03 Yorumla- +1 yıl
valla helal olsun
- +1 yıl
eyvallah kızlar :)
+1 yılvalla ben olmuş olsaydım sen evine gidene kadar kapıdan içeri girene kadar bana emanetsin sevgilide olsak arkadaşta olsak her koşulda bırakılırdın evine onun için art niyet arama karşı taraftakinde delikanlılığındandır ben bırakırım demesi...
09 Yorumla- +1 yıl
haklısın
- +1 yıl
ama sen bu çoçuktan hoşlanmış gibisin öyle hissettim yoksa burada paylaşacak kadar gerek duymazdın ;)
- +1 yıl
biraz
- +1 yıl
https://www.youtube.com/watch?v=DWhOWRXouYc bunu arkadaşa armağan edebilirsin... Atasözlerimizi uygula her zaman kazanırsın kaybetmezsin :D
- +1 yıl
hahahahah hangi atasözlerini önerirdin şu durumda :D
- +1 yıl
Misal kaçan kovalanır hesabı ilk başta at pası ilgilen sonra kaç allah ne verdiyse sonra tekrar ilgilen bir de taş yerinde ağırdır ata sözünü öneririm. Ağır olki kıymet bilesin köy yerinde büyüdüysen küçük taşla popoyu silerler büyük taşı yerinden iki kişi zor oynatır o bakımdan :D
- +1 yıl
kaçan kovalanırı o yaptı bende ağırlığımı koymuştum öyle peşinden koşmadım o kadar. işte şimdide dışarı davet ediyor :)
- +1 yıl
hayırlısı bakalım mevla gönlüne göre versin ne diyelim.
- +1 yıl
amin :)
Gizli Üye(36-45)+1 yılbelli olmaz sevdiğim arkadaşlarımı da eve bırakırım hoşlandığım kızı da.. ama hoşlandığım kız ebesininkinde oturuo olsa da bırakırım fark bu :D
25 Yorumla- +1 yıl
benim evim anadolu yakasında. onunki avrupa yakasında, buluşacağımız yer avrupa yakasında :D
Cevap sahibi+1 yılO zaman benim açımdan cevap belli :)
- +1 yıl
evet :)
Cevap sahibi+1 yılBol şans :)
- +1 yıl
çok teşekkürler :)
- Aile & Toplum konusunda 521 cevap paylaştı.
+1 yılyani senin o arkadaşın belki sana açılmak için bırakıyım demiş olabilir... bir de yani geç saatlerde bir kızı evine bırakmak kızların gözünde eve bırakan kişinin ne kadar koruyucu olduğunu düşündüklerini zannetmesinden kaynaklanır...:))
04 Yorumla- +1 yıl
valla inşallah öyledir :D
- +1 yıl
öyledir öyledir :)) kötü düşünme :))
- +1 yıl
çok sağol :)
- +1 yıl
ne demek :))
Akşam olduğu için bırakmak istemiştir. Zaten adam gibi adam da bunu yapar. Hoşlanıyor olabilir ama eve bırakması için hoşlanması şart değil. Centilmenlik diyoruz buna
10 Yorumlaşimdi erkeklere fazla yükleniyosunuz, dese bir dert demese bir dert, iyilik yapmak istemiş art niyet arama bence
11 Yorumla- +1 yıl
kötü birşey yapmaz o
iyilikte yaramıyor anlaşılan. İyi Allah'tan bizim eve gel dememiş yani bir şey olmaz incelik etmek istemiş olabiliir
01 Yorumla- +1 yıl
öyle birşey zaten mümkün olmaz
ister aşık olsun ister arkadaşın farketmez gece geç saatlerde bir kadının tek başına bir yere gitmesi tehlikeli kim olsa yapardı yani doğru olanı yapmış.
11 Yorumla- +1 yıl
arada bir centilmen oluyor böyle
sizi korumaya almak suçsa tek başınıza gidin o zaman. Eve bıraksa problem-bırakmasa problem herzama n trip, trip. SEN Oğlanı eve davet eder tecavüzde edersin.
01 Yorumla- +1 yıl
ben suç demedimki
+1 yılE herhalde yani o kadar kazma değiliz kız arkadaşımızı evine kadar bırakır gerekirse dövüşürüz ulennnn!!! Nasıl ama :P
21 Yorumla- +1 yıl
hahahahaha :)
+1 yılBir ci olarak hemcinsine güvenmedimiz için bide ondan ayrılmak kolay olmadı için onla beraber. Yürümek
04 Yorumla- +1 yıl
hoşlanıyormu yani
- +1 yıl
Büyük ihtimal le
- +1 yıl
:)))
- +1 yıl
Gölüşüne bakılırsa sende hoslanıyon heralde :))
+1 yılSevdiğim insanlar dışında bırakmam evine kadar onun dışındada insafiyetime kalmış birşey. Ama genelde önemsediğim insanları veya ki ona birsey olmasından korkuyorsam bu yüzden. tabi bunu kötü tarafa çekenlerde oluyor...
02 Yorumla- +1 yıl
kötü tarafa çekeceğini sanmıyorum
- +1 yıl
O kadar yazidan bir kötü tarafimi gördün :) o zaman iyi tarafindan bak sende
+1 yılInsan sevdiğini korurur kollar... Çok güzel bir harekette bulunmuş... Buna sevinmen lazım :) tabi sende ondan hoşlanıyorsan..
02 Yorumla- +1 yıl
hoşlanıyorum azcık :)
- +1 yıl
tamam olmuş bil :)))
hemen farklı yorumlama derim diğer davranışlarına da bak
01 Yorumla- +1 yıl
arkadaşı ben geçerken dirsek atmıştı birde bana bir çocuk sataşıyordu sen ismimi ver sorununu benle halletsin tarzı şeyler diyordu. ha ama odun yanlarıda var onlar ayrı bir konu
Iyi niyet canım benm tüm arkdaslarim evden alir eve birakir arabam olmadgi zaman. Ve hepside sadece arkadasim. Ama sevgililerim arabam olsada kullandrmyo yorlmym diye ve beni daha cook gormek icin :D
00 Yorumlagece gece başına bişey gelmesin diye kardeşim zaten aşıksa istesende istemesende gelmesi gerek kardeşim insan sevdiğini sahiplenmeli
04 Yorumla- +1 yıl
katılıyorum sana
- +1 yıl
önemli değil :)
+1 yılYolda bir yakınlaşma olur hevesiyle de söylemiş olabilir dikkat et:)
02 Yorumla- +1 yıl
o kadar cesur değil :D
- +1 yıl
Iyi bari:)
Ulan bırakıcan bunları tek başına gitsin ne hali varsa görsün.
Başınıza birşey gelir diye düşünmek bile kezoca düşünceler doğuruyor...02 Yorumla- +1 yıl
ayıp oluyor ama kezoca falan
özgüvenli olduğunu bişraz hoşlandığını güvende olduğunu başına bir şey gelmesindense kendi başına gelmesinden olduğu için ama her erkek öyle değildir benim gibi
02 Yorumla- +1 yıl
şu zamanlarda cidden adam gibi adam bulmak zor
Yolda bir fırsat düşer öper koklarım diye düşünerek yolun nasıl geçtiğini bile anlamaz ben olsam bende bırakırım eşek Değil ya kızda bir buse kondurur.
04 Yorumla- +1 yıl
kız utangaçsa?
- +1 yıl
hayvanlık etmezse utangaçlığımı yenmek için elimden geleni yaparım
- +1 yıl
O karışık bir durum oluyor şimdi sende istiyorsun diyelim biraz hayvan her erkek gibi o geldiğiniz sürece aklından neler geçmiştirde en masumu öpmektir o anda seni öpmeye yeltense dogal olarak kadın refleksi hayır olmaz diyip en azından tavır yaparsın halbuki sende öpmek isteysin yani burada top sende kadın psikolojisinin sonucu oluyor buda o güzel dudaklar bomboş kalay yazık olay böylevr
+1 yılevine bırakmayan adam net öküzdür. cok geçerli bir neden yoksa ulan ben eve bırakıp 25 dk yol yürüyorum
00 Yorumlaseni düşündüğü için illa bunu yaptı diye hoşlanıyormuş gibi bakma çocuğa sen eğer bu soruyu sorduysan sende o çoçuğa karşı birşeyler var demektir
04 Yorumla- +1 yıl
ben sormadım bırakırmısın diye. zaten bırakmasını kabul edince bir gaza geldi gideceğimiz yere yakın bir yerde buluşalım ben götürücem dedi
- +1 yıl
gitmezdi :D
+1 yılBırakır yani büyütülecek bir şey yok bunda normal arkadaşımızda olsa bırakırız
10 Yorumla
+1 yıleve dönmem zor olur demene karşılık ne demesini bekliyodunki başka. iyi bir adam napar eder bırakır eve. sokağa bırakıp naparsan yap diycek hali yokya :/
01 Yorumla- +1 yıl
düşündüm taşındım gerçekten yakın olmadığı kişiyi bırakmaz ve gece öyle bir yere giderken sorumluluğu üstüne almayı cesaret edemez herkes
+1 yılbacım akşam benden büyükleri ya da isteyenleri bıraktım. bunun altında ne arıyorsunuz anlamıyorum. yer verirsin neden yer verdi, eve bırakırsın neden eve bıraktı... kızım size iyilik yaramaz. fesatlık kanınızda var.
00 Yorumla
+1 yıleve bırakmak güzel oluyor :D daha çok vakit geçiriyorsun kızla
00 YorumlaKorkacagini dusunmustur seni birakirsa ondan etkilenecegini dusunmustur. Cogu erkek dusmanin olsa bile eve birakabilir :D
00 YorumlaŞimdi şu yazıdan teşhis koyacağız hastaya değil mi?
05 Yorumla- +1 yıl
aynen öyle
- +1 yıl
tamam sakin
- +1 yıl
hahhahaha :D
+1 yılNormal ya. Bende hiç bir kız arkadaşımı yalnız göndermem eve. En kötü, bir dolmuşa bindirir öyle yollarım.
00 YorumlaOna sahiplik hissiyatımız bastırıyor onun bize ait olduğunu ve olabilecek tehlikelerden korumaya calisiyoruz. Belki birsey olmasada icimizde yine de bir ukte kaliyor acaba birsey olurmu diye? :(
00 YorumlaBırakmasın mı sevgili ol olma bende olsam bırakırım yane arkadaşımsa çok kişiyi evine bıraktım illa bir şey arama bu hareketin altında.
01 Yorumla- +1 yıl
yorumun için sağol :) bazı erkekler çok düşüncesizde olabiliyor ama
seni önemsediğini gösterir de egolarınızı şişirmeyin bu kadar abartılacak birşey yok..
00 YorumlaGece geç saatlerde başına birşey gelmesin diye seni evine bırakmak istemiş, biz buna centilmenlik diyoruz. Çünkü erkek her ne olursa olsun bunu yapar. Centilmenlik doğamızda var.
07 Yorumla- +1 yıl
bazen gerçekten odun oluyor
- +1 yıl
abartıya kaçmasın maçoluktada :D
- +1 yıl
herkes en iyisini ister :D
- +1 yıl
youre right :)
Tek gitmeni istememis iste sahiplenmis seni ne guzel:)
00 YorumlaYOLDA sıkıntılı durum olmasın diye kızsın sonuçta dışarıda it var kopuk var:D
02 Yorumla- +1 yıl
doğru :D
kapının onunde öpmek için bir öpücüğü çok görmessin herhalde
02 Yorumla- +1 yıl
utangaçım
+1 yılnuri alço planı yapıor bir gazoz içebilirmiyiz teklifi gelebilr yakında
11 Yorumla- +1 yıl
hahaha yapmaz öyle şeyler o
Erkek adam tanıdığı kızı kapıdan alır kapıya bırakır kız içeri girmeden de ordan ayrılmaz.
kendini bilmezi çok bu memlekette :D01 Yorumla- +1 yıl
hemde nasıl
+1 yılSevgilim. olmasada arkadaşımı bırakırım evine öyle bir durumda. Aklınız fikriniz sapiklikta, onda bunda
06 Yorumla- +1 yıl
saçmalama ya
- +1 yıl
Sacmalamak? Sence çocuğun amacı ne olabilir başka?
- +1 yıl
sapıklık kısmı için dedim öyle birşey yapmayacağını bildiğim için yani aklımda öyle bir düşünce yoktu bile
- +1 yıl
Bir tanesi sormuştu karşı cinste en nefret ettiğiniz şey diye, cevabını bildikleri soruları sormaları yazmalıydım
- +1 yıl
benim cevabımda ego tatminleri olurdu böyle bir soruda
- +1 yıl
:))))
+1 yılCentinmenlik yapmis ayrica seni dusunuyo basina yolda bisey gelmesin diyede. Sana karsi bosta degil galiba.
01 Yorumla- +1 yıl
iyisi hayırlısı olsun da :)
+1 yıl2 sebebi var.. ya gerçekten önemsiyordur, bişey olmasın diyedir... ikincisi eve bırakır , sen dersin gel bir kahve içelim. o da der tamam , sonrası zaten belli :D
03 Yorumla- +1 yıl
ailemle kalıyorum 2. si mümkün değil bunun farkındadır oda :D
- +1 yıl
o zaman durumunuzu ilerletmek istiyor. olay bu :D
- +1 yıl
iyi o zsman :D
arkadaşına güvenin varsa hiç düşünme, seni evine bırakmasına izin ver diğer taraftan da yolda illa bir sarkıntılık yaparlar ve daha kötüsü
00 Yorumla
+1 yılGecenin bir saati iti var kopugu var bu bir yuruyup yorulmaman icin bu iki
04 Yorumla- +1 yıl
yürünecek yol değil taksiyle giderdim o bırakmasaydı. karşıya geçmem lazım
- +1 yıl
Takside kotu degilmi hm para acisindan hem taksici kotu biriyse
- +1 yıl
para sorun değil ama taksici biraz problem olabilir
- +1 yıl
Evet iste adam arabada yanlis bir sey yapmiyorsa seni birakmasi cok iyi sana deger veriyor
başlangıç yapmak için fırsat anladın sende soruyon işte..
02 Yorumla- +1 yıl
hayırlısı be gülüm
+1 yılBaşına bisey gelmeden eve gittigine emin olmak istiyor. Sahipleniyor iste niye anlamiyosun ki?
08 Yorumla- +1 yıl
sahipleniyorsa çok güzel :)
- +1 yıl
Aynen. Bence dene :)
- +1 yıl
neyi deniyim
- +1 yıl
Yani senden hoslaniyosa cikmayi dene demek istedim
- +1 yıl
ama ben ilk söyleyemem hoşlandığımı
- +1 yıl
İlk söyleme zaten :) bekle dökülür o yavaş yavaş :))
- +1 yıl
ay inşallah :D
- +1 yıl
:D hoslaniyosun galiba
sizi korumaya almak suçsa tek başınıza gidin o zaman.
01 Yorumla- +1 yıl
suç demedimki ben
+1 yılHelal olsun , kahramanımız son derece centilmen biri üstelik :)
02 Yorumla- +1 yıl
bazende son derece odun olabiliyor :D
- +1 yıl
Hahah malesef :)
+1 yılyatak planı yapıyor ulan ne safsınız ya sana iyi gözükmek için Allah akıl versin
08 Yorumla- +1 yıl
yapmaz öyle şeyler dine önem veriyor
- +1 yıl
benım arkadaşım namaz kılıyor ama para karşılıgı kadınlarla yatıyor nolcak şimdi? bunlar eski taktikler kardeşim benim ortamımdaki diger arkadaşımda evli kızları evine bırakıyor sırf tanışmak için yaklaşmak için bildigini yap ama 2 gün sonra buraya gelip söyle böyle oldu deme bunları biz cok gördük sanaldan degil realden
- +1 yıl
aynı okuldayız aynı sınıftayız ne kadar namuslu olduğumu biliyor buna gerçekten cesaret edebilirmi
- +1 yıl
tabiki eder niye etmesin evine bırakmak ne iş seviyor ya da hoşlaıyorsa hiçmi düşünmüyo bizi ailesi yakalar görür onla konuşamam edemem mantıksızmı söyledigim sence bana söylermisin?
- +1 yıl
ailem biliyor dışarıya onunla çıkacağımızı
- +1 yıl
nasıl ailen izin veriyorki dürüst oldugun için söyledin için filanmı? ailen izin veriyorsa ozaman bildigini yap ailen iyi örnek oluyor kardeşim sana
- +1 yıl
ailem bir yandan medeni bir yandanda tutucudur
- +1 yıl
bazen mantıken iyi yapmış diyorum cünkü izin vermesse başka şeylerde olur ailen sana güveniyor İnş güvenlerini sarsmassın sen ne yapıcanı bilirsin tanışıyormusn sevgilimi oluyorsun ne yapıyorsan yap yeterki ailenin güvenını sarsma :)
Gizli Üye(30-35)+1 yılOndan sonra da evine girmek isteyecek tecrübeyle sabit
03 Yorumla- +1 yıl
ailemle yaşadığımı biliyor
Aynı durum benimde başıma gelmişti aslında. Sırf eve bıraktığım için benden hoşlandığını söylemişti. Bende ona karşı birşey yoktu ama.
05 Yorumla- +1 yıl
valla ben aşkımdan ölsem bile ki şu an sadece biraz hoşlanıyorum söylemem yani bunu ona
- +1 yıl
e sende abartmışın :D
- +1 yıl
o zaman başka :D
- Devamını Gör (88)
Devamını Gör(133)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar