AI Persona’ya Sor
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
120Cevap
çünkü bir yüz verirsen, astarını değil, iki yüz ister :))
O kadar yüzüm yok maalesef :)
hahaha siz espriden anlayan birisine benziyorsunuz, mizah anlayışınızı sevdim
+ puan benden size :)
Allah razı olsun :D
Cümlemizden :)
Pardon "tümcemizden" diyecektim... off çok özür dilerim, kötü espriydi :)
Amin :D
En yakın bir köprüden kendini atman dileğimle :)
Bunu söyleyen ilk bayan değilsiniz :))
hala yaşıyorum ama sanırım dünyanın geleceği için kendimi gerçekten atmalıyım :)
Evet bence de türkiye buna hazır değil :D
Tamam o zaman, size iyi hayatlar..
benim son işimi gerçekleştirmem gerekiyor.
:)
Size de iyi ölmeler :D
hahaha
sağolun bu dileğe çok ihtiyacım vardı :D
Hiç süphesiz artık gönül rahatlığıyla ölebilirsiniz :D
Teşekkür ediyorum, hayatımda aldığım en iyi ölüm teklifi :)
Eminim ki hayatta da zaten ölümden başka bir teklif almamışsınızdır :D
işte bu ölümün üstüne yapılır mı ya? ölürken, ikinci ölümümü gerçekleştiriyorsun :)
bir insan 2 kez ölmez ama ben ilkim galiba :)
Dur ben devam edeyim en son atlarsın bir yerlerden :D
gayet iyi gidiyorsun, amacın gerçekleşecek gibi :)
Bu vebal altında kalmak da istemiyorum aslında :D
İş işten geçti gibi sanki, sizi nasıl affedebilirim ki, bilmiyorum :/
:)
Bence o yüce merhamet duygusuna sahipsiniz :D
kendimi atıyım dedim ama olmadı :/
bana katlanmak zorundasınız o zaman
haha
Zor olacak ama üstesinden gelirim inşallah :D
Sizin için dua edeceğim :)
o kadar da rahatsız edici bir tip değilim ya, o kadar da zor olmamalı :P
Buna çok ihtiyacım var :D
Rahatsızlık durumu yok :D Esprileriniz insanı öldürüyor o kadar :D
hahaha dua etmeye başladım bile )
Siz en azından bugünlük ölüyorsunuz, bir de yanımdakileri düşünün... her zaman ölüyorlar :))
Allah sabır versin :D
Haha bana değil de onlara söyleyin bunu, ama sizin yerinize iletirim bu isteğinizi :)
ya yş 29 dayanmş nerdeyse ablacm bakışmaları bırakın artık yıllar almış başını gidiyor :) hoşlanıyorum de bitsn ya da hiç bakma
Yaş 29 değil canım o kadar büyük değilim :D
Belli ki çocuk kolay aşktan bıktı birinin peşinde koşmak istiyor eh sende yüz verince vazgeçti garibim
İyi o zaman verdiğimiz yüzü geri alalım da peşimizden koşsun Allah aşkına nesi garip şunun
Yüz verme o zamn bida bakarsa bakma madem bunu buraya yazacak kadar içerledin bidakine görmezden gel
Öyle yapayım
Ben hoşuma giden kıza bakıyorum dikkatini cektikten sonra oda bana bakıyo sonra ben bakamıyorum. Bende diyorum niye bırakıyolar bakmayı.
Ahahahaha demek durum buymuş sağol ama her önüne gelen kıza bakıyorsa olmaz bu iş zaten :D
Adam bulana kadar bakacak yani :) bunu ben anlamıyorum sana bir bakışla aşık olup senden başkasını görmicekmi.
Adama sahip cıkacan kaptırmıcan başkasına.
Kacan balık büuük olur.
Bu arada bu şekilde hoşuma giden kız olursa konuşcam :) senden cesaret aldım :)
Ooo iyi o zaman birşeylere vesile olmuşum :D Bir bakış değil ki bu zaten sürekli aynı ortamdayız sürekli karşıma çıkıyor :D
Sana bakarsa git yanına hayırdır hemşerim alıcımısın? Diye sor bak nasıl geri vites atıyor dipsiz.
Ya ben geri vites istemiyorum bir adım atsın istiyorum :D
oyle yaparlar ılk once ılgıyı cekene kadardır hersey
Kesinlikle , çok hak veriyorum
bence bır erkegı gozune kestırıyorsan bu ıs bakmakla deılde konusmakla baslamalıdır
İleriki zamanlarda belki yaparım ama şu an olmaz
hadi bakalım
Teşekkürler
rica ederim
size fazla bakınca umursamaz oluyorsunuz. Yani tam tersi olması lazımdı soru
Öyle birşey yok
tamam
sana bir şey sorucam bir kız eğer erkeğe bakıyorsa onunla bakışıyorsa onun çıkma teklifini kabul eder mi? lütfen cevapla
Kabul etmeyebilir genelleme yapmak zor sana onun nasıl baktığını anlamalısın ilk önce her erkeğe bakan tiplerdense olmaz ama şansını dene reddedilmek dünyanın sonu değil en azından bir aşkta böyle tam başlamadan biter sonra daha çok pişman olursun
böyle hayran hayran l*n ne yakışıklı çocuk tarzında bakıyorsa yanına gidip seninlle tanışmak istiyorum bir kahve içebilirmiyiz desem tepkisi ne olur?
Yakışıklılığında takılıp kaldıysa gözü başkasına da kayar ama bence bir teklif et reddetmez diye düşünüyorum muhabbet açarsın tanışıp kaynaştıktan sonra uygun bir zamanda da teklifini edersin , kolay gelsin :D
teşekkürler :)
Rica ederim :D
önceden yatağa atıp bırakırlardı şimdi bakıp mı bırakıyorlar hahah
Devir değişti :D
bu durumu bende yaşadım tavan yapıyo bir tarafları
Aynen aynen
haha bazıları kızın totosu kalktı sanıyor ondan bakmıyor sonra :D
Bu da ayrı olabilir :D
cidden öyle heleki bir kıza 2 veya daha fazla erkek bakıyorsa ego tavan :D
Kesinlikle :D Egosu tavan olmasa bile kendine güveni geliyor değişiyor kendimden biliyorum :D
haha ah kızlar kızlar :D
Ah erkekler ah :D sana bir soru sence çocuğa gözümü dikip bakıp da belli edeyim mi onu sevdiğimi :D
benden tavsiye bakışlarından anlıyorsan çocuğun hoşlandığını bak baktın çocuğun totoşu kalkıyor hareketleri değişiyor bakma dershanede bir kız vardı bakıp dururdu az baktım bende totoş tavan yaptı sonra takmadım bakıp duruyor 1 kere bile bakmıyorum haha :D
Ahahahah tamam sağolasın uygulayacağım bu taktiği :D siz erkekler ne fenasınız :D Öyle kızları da salla gitsin elde etme çabasında olan kebzanlar :D
haha bende pijlik var kötü anlamda değil ama gözü açığımdır baktım havalanıyor indiririm :D
Helal adamımsın :D Ben de öyle biraz gözü açık olabilsem ne iyi olurdu sütten çıkmış ak kaşık da değilim tabi de :D
haha seni öğrencim yapacam sorun filan olunca sor ama gizlisin özelden filan yazsan konuşurduk :D
Yazarım :D Yarın yazayım şu an az sonra çıkacam hem de olan bitenleri anlatırım dostum seni çok sevdim :D
bence seni sevdim panpa :D konuşuruz ya :D
Aynen aynen :D
fitnessdan geldiğimde canım sıkılıyordu konuşuruz zaman geçer hiç yoksa :D
Mesaj almayı engellemişsin galiba :D
ayıpsın neden engelleyeyim sen yollayamadın heralde bazıları yazıyor geliyor :D
tekrar yolla bakalım :D
Deneyim bekle :D
Ben mesela astarını istemem ;) samimi olmayana uzak olurum
Samimiyim diye düşünüyorum ama dışarıdan nasıl gözüküyorum bilemem :D
kesinlikle bakmayı bırak derim inkar ediyorlar çünkü
Neyi canım?
baktığını inkar ediyr çok karşılaştım
Doğru
Yuz verme *m ver sana bakmayi hiç kesmez. Ömür boyu mutlu olursun.
*
Havlayan kopek ısırmaz
Boş işler diyorsun yani
Sen nerenin ergenisin :)
Adananın canım da kesişmek bir ergenlik oldu şimdi niye artık geliştik farklı yollarla sevdiğimizi belli ediyoruz böyle şeyler de ergenlik işte değil mi sizin anlayışınıza s*ıçayım
Böyle yorumlar yapacaksan git başka yerde yap
Yok yani o bakıyodu sonra ben bakınca bakmadı. Yüz verdim şımardı diyosun bence senin yüz verme anlayışına s*çmalı cınım yaa :)
Bence senin konuşma tarzına sıçmalı senden olmaz artık her böyle diyene alttan alıp ya da açıklama yapmaktan yoruldum beni yorma ve yorum yapma
G*t oldum buna cevap yazamıycam :(
Asil bir kiza deger verilmez deger verdikce kizin gozunde degersizlesiyosun
Genelleme yapmayın diye kaç defa diyecem *
Canim cok guzelsen cekinmistir heyecan yapmistir... cok guzelmisin?
Çevremdekiler güzel olduğumu söyler ama çok değil
Vay be hayran kaldim simdi dogrulari soleyen bayan kendini beyenmis deyilsin en azindan baskasi olsa evet guzelimdir derdi heralde... ama bilmiyorum belkide sqpiktir cekingen biridir bilememki taniyomusun adamı?
Yani uzun zaman oldu insanın hal ve hareketlerinden de belli olur biraz serseri tipli gibi ama sapık değil çekingen olabilir bilmiyorum , bu arada teşekkür ederim
Hemen kusme aska her erkek ole deyildir kendimden biliyorum.. ayrıca neden teşekkür ettin?
Kendini beğenmiş değilsin dedin ya ona teşekkür ettim :D İstesen de küsemiyorsun zaten başka biri çıkıyor yine başlıyor bu döngü
Neden genelleme yapıyorsun ki be abla anlamadım
Özür dilerim dostum
Dengesiz yapıya sahip olduklarından olabilir mi. f
Büyük ihtimal
okul ortamı işte naparsın...
Bunu yapmaktan ne zevk alıyorlar bilmiyorum
benlik (ego) hissinin tatmini olabilir.
Muhtemelen
astarını isterlerde ondan :D
Başka bir sebep olamaz mı ne yapayım ben verdiğim yüzü geri mi alayım :D
aynen öyle yap biraz peşinden koştumu o zaman degerını anlamaya baslar
Tamam , teşekkürler
Yüzünü vermişsin ya yüzsüz beğenmemiş tabi
Geri alalım o zaman
Sen yüz verince biz 200 çıkıyozda ondan :)
Niye böylesiniz bilmem ki :D
Vallaha bende bilmim yaradılışta var ne demek ki😊
Evet :D
sen yuz verdigin an gorev tamamlanmis olur.
Görev ne kendine aşık etmek mi?
yok genelde eve atmak. ama giderin yoksa yuz verene kadar pesinden kosar
İkincisi galiba :)
o zaman ucuz yirtmisin panpa
Onun bakir olduğuna kalıbımı basarım vesselam :D
ucuz yollu gitmstir la. suriyeli kayniyo
Yok be naptın sende :D Çocuk has adanalı :D
ooo kesin o zman pampa. suriyeli cok orda haha
Sanki süriyeliymişsin gibi konuşuyorsun o kadar iyi biliyorsun ki :D
yok panpa. ist. burada ruslarin piyasasini bozmuslar. ondan dedim :))
Bu iş iyiye gitmiyor :D
haha ukrayna dan goc baslarsa piyasa hepten duser. butun kizlar sicar haha kimse evlenmez l*n
Adam peşinde kole mi olacak bu işler karşılıklı
Verdik işte karşılığını
Hayırlısı olsun :)
Amin :D
Daha güzeliyle kesişmeye başlamıştır :)
Hemen o kızı bulup ortadan kaldırmalıyım dostum :D
işte o zaman kaybedersin. Erkekler zor durumda kalan kızların nasıl dimdik durduğuna bakar. Eğer vakur olursan bir ömür kapında durur. Ama bazende bunu segileyecek fırsatın olamayabiliyor matmazel..
Tabiki de öyle bir şey yapmayacağım sadece dalga geçmiştim
Çok çabuk yumuşamıcan yavaş yavaş :)
Ağırdan alalım bir de bakalım :D
Aynen :)
50'sini daha ister de ondan.
Anlamadım
100 verirsen 101ncyi isterlerse ondan :D
Bu da bir değişik :D
İsterler de... yanlş olmuş aynn oylee:D
Evet evet kesinlikle :D
Dönerse senindir , dönmezse koy a :)
Ahahah :D
Süründüreceksin başka yolu yok.
Süründürdüğümüz zaman da biz zalim oluyoruz
Aha. d Nerde geçiyo bu olay
Adana , sen değilsin :D
Ne alaka l*n zaten :D Çocuksuu tatlı amaa
Bunu bir velet mi söylüyor? :D
Evet velet söylüyo. Düştün o kadar yazıq :D
Kendini oralarda görüyorsan acınacak halde olan ben değilimdir canım :D
Belli koş sen peşinden yakalarsın belki. d
Bakalım :D
Yüz verirsen kendini kapının önünde bulursun.
Bu gidişle öyle olacak
bu mu şimdi bu mudur yani bu mu
Budur beğenemedin mi
ya o değil baktıgını belli etmiceksin arkadaş böyle totosu kalkıyor işte o duygu ah ahhh
Bence de haklısın :)
şimdi egosundan ölüyordur :(
bir bitmedi bu egolar
Tufa ya geldin kanks :D
Öyle oldu galiba kanki :D
Üzülme kanks buda geçer : D
Üzülme kanks buda geçer
Çok bakışmak istersen Karşı tarafa geç haber ver bakışalım sabaha kadar: ))))))
Geçer elbet :D
Dünyada neler geçiyor bunlara takılı kaLma
Haklısın
Dikkate al ama hissettirme felsefe bu ;)
Hissettirmezsem de ya başkasına giderse :D
Gitmez merak etme gidrrsede gider boşver ya dunyada bitek o yok :)
Ama ben ondan başkasını istemiyorum olacaksa o olsun ya da hiç :D
Akışına birak canım
Öyle yapacağız artık
Iyi olur ya :)
Türkçeyi artık bir çözün amk.
Özür dilerim * gelinmez saçma olmuş sinirle yazdım zaten başka nerde hata var
Bende sinirle soru cümlene bodoslama daldım :)
Evet ama her zaman ki gibi alttan alan ben :DD ama tabiki de bende çok gıcık oluyorum sorun değil no pırablım :D
Cidden saçma sapan Türkçe kullanımına ifrit oluyorum :) kusura bakmayınız :)
Önemli değil :D
O zaman sorunuza şöyle bir cevap vereyim:
- Aylarca peşinden koşup, elde edince amaaann olursa olur, olmazsa çay demler içeriz kıvamına gelen insanlarız, memleketin erkekleri olarak :) hiç bir zaman elde edilmiş hissi vermemelisiniz bence :)
Kesinlikle daha iyi bir tarif olamazdı tebrikler :D Sadece erkek için değil kızlar için bile öyle bence ama seven erkek de mi böyle düşünür :D
Seven erkek böyle düşünmez asla..
Ama bilinçaltında, zihninde bir köşede hep elde ettim gerisi kolay düşüncesi durur ve ister istemez tavırlarına yansır bu durum..
Kız erkek farketmez, bence bir ilişkiyi uzun süre devam ettirebilmek için biraz hasret, biraz yenilik ve olmazsa olmaz karşı tarafı kaybederim korkusu gerekli :)
6 yıllık bir ilişkinin beyaz atlı prensi olarak bu duyguları fazlasıyla yaşıyorum yaşatıyorum :)
Saygılar..
Güzeldi :D Bu tecrübelerinizden yararlanacağım :D
:) :) :)
valla ya cevapları bende okuyum bir
Oku canım :D
:))) Utanıyor senden sana aşık :)
İnşallah pek utangaç birine benzemiyor birinden hoşlansa gider konuşur gibi ama neyse
ya ole deme bende oyleyım cok sosyalım sınıfta felan cok gevezeyim :) ama sevdıgım bır kız var bı turlu onla goz goze gelemıyom utanıom
Hayır öyle değil bu serseri gibi ya ortam felan yapıyor ben inanamıyorum onun utangaç olduğuna
bılkmem artık sana kalms adam senı sevıyor ılk admı at emın ol o sana 10 adım atcak
Konuşmaktan başka ne yapabilirim ki
herkeze farklı ona farklı davranmaya calıs mısal onu cagırınca sesını ıncleterek cagır sureklı bıseyler sor sureklı karsısına cıkmaya ozen goster sureklı goz goze gelmeye ozen goster :D daha ne dıyım kı sana :)
Yani gözümü resmen dikip bakayım belli edeyim mi?
Hemen totomuz kalkar bizim :)
Hay sizin totonuza :D
Terbiyesiz :D
Yüz verince afedersiniz götleri kalkiyor
Haklısın canım
Tersleyeceksin diye tırsmıştır.
Bakmak terslemek mi?
Fark etmediğini düşündüğü için sana bakıyordur, fark edildiğini anladığı için tersleneceğini düşünmüş olabilir. Utangaç olduğundan açılamıyor olabilir.
Olabilir cevap için teşekkürler
ilgi budalası erkeklerin yaptığı durumdur genelde.
İlgi çekmek için , evet
umursama zaten umursamayacağın biri. emin ol kendi gene bakmaya başlar çünkü boş bir beyin.
Umursamayacağım biri değil bu kadar basit bir şey olsa buraya yazma gereksinimi duymazdım
üzülürsün ki üzülüyorsun farkındasın.
evet
kimse kendini üzecek kadar değerli değil o yüzden mantığından şaşma.
Elinde ola birşey olsa zaten üzmezsin
Çünkü erkekler yüz istemez başka şeyler ister ^^
Onu da ben vermem :D
tamam verme madem
Belki adam bakmayı seviyordur?
O da bir sorun
vay zalımın gızııııı :) :) :)
Zalımın oğlu desek daha uygun olur :D
ben ikinizede diyom bre bacııı :) :) :)
Peki öyle olsun hm ok... :D
Sizde aynı boksunuz bizde.
İyi b*k b*k geçinmemiz lazım değil mi o zaman nerede hata var?
boşver bende bilmiyorum.
Kimse bilmiyor
Sende 1000 ver o halde
Komik olduğunu sana düşündüren ne?
Komiklik yapmadim
Bu yorumu niye yazmak zahmetine girdin o halde?
kişiliğe göre değişri :)
Mesela kimseye bakmayan bir tip düşün biraz da serseri gibi ne olabilir?
dünya onun için yaratılmış gibidir sen ona muhtaçsın gibi düşünür böyledir
Sanmıyorum of fotoğrafını çekip atıcam artık öyle bir tip değil :D
anlatmana bakılırsa öyle tipini bilemem :D
Galiba ben anlatamıyorum :D Özürlü oldum çıktım iyice :D
konuşmuşluğun var mı hiç :)
Yok :D
sıkıntı büyük çok büyük :)
Konuşuruz elbet bir gün :D
iş işten geçmez inşallah başıma gelmedi değil ona göre diyim aman :D
Allah korusun iyi düşünelim iyi olsun :D
inşallah istediğin gibi olur :) ama tedbiride bırakma
Tamam teşekkürler :D
rica ederim mutluluklar :D
yani bunu bile kafaya takıyorsunuz ya pes. :)
Elimde olsa takmam
Yüz vermenin ölçüsünü kaçırırsan götü tavan yapar.
Ölçüsünü kaçırdım galiba
Baldırlarının zayıf olduğunu geç farketmiştir.
Değil ama
O zaman fazla yumuşak ve yağlıdır.
Yuz verirsen deliye gelir sicar haliya
Ahahahaha :D
Hemen 2 yanağın birleştiği yer kalkiyor :)
Anlamadım desem
abi diye konuşan bir kıza bakılırmı ya
Bakan oluyormuş demek ki canım :D Sen takılma
evet oluyomuş :D ama sonrada bakmayı kesiomuş
Evet KESİYORMUŞ.
ulen kızlarda yüz vermeye gelmiyo
Hepsi için değil ama
erkeklerinde hepsi için değil ama :D
Özür dilerim o zaman :D
BENDEN DEĞİL YÜZ VERİLMEYİ HAKEDEN ERKEKLERDEN ÖZÜR DİLE :'(
Onlardan özür diliyorum , tamam? :D
SAĞOL:'''(((((
10 10 ver. birden 100 olunca ağır tazyik oluyo
Yavaştan alayım o zaman
Astarini ister ondan ¬¬)
Galiba :)
Galiba degil oyle ¬¬)
Evet :D
Bak sen yazdikcabende yaziyorum bunun gibi¬¬)
Yazmıyorum o zaman :D
yuz verirsen yüz daha isterler
Orta yolu yok mu bunun