AI Persona’ya Sor
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
120Cevap
Yüzsüze yüz verisen yüzünü çalmak için uğraşır
Ya öyle biri değil gibi ama insanlara belli olmuyor işte :D
Utangaçtır belki çocuğa iyi davran..
Kötü birşey yapmıyorum zaten
Ürkektir onlar.)
Ceylan mı bu ne ya :D
Kendi çapında ego yapmış heralde :)
Egolu değil gibi sanki ama yürüyüşü biraz değişik çok fazla dik duruyor
Sen baktıktan sonra ağırdan satmış iste kendini
Erkek o ya ağırdan satması gereken benim :D
İşte ordan anla :D
:DD
Bazıları çok dönek olduğundan
Biz de hep döneklerimi buluruz be kardeşim
Aslında hepsi öyle değildir sana öyleleri denk gelmiş olmalı hepsine aynı gözle bakarsan karşına hep öyleleri çıkacaktır...
Peki , teşekkürler
Yüz verme sende 50 ver.. tamam vurma gidiyorum
Bence de buradan uzaklaş :D
Şimdi seninde ilgi duyduğunu görünce korkmuştur :D
Korkulacak birimiyim ben ya öcümüyüm :D
Hayır öyle değil :D ilk başta dikkat çekmeye çalıştı bunu başardı ama o konuşma aşaması zirve aşama hayır diyeceğini düşünüyordur saçma geliyo ama öyle :D
Saçma değil belki senin gibi düşünüyordur haklı olabilirsin :D
Tecrübe işte :D
Yaşayan bilir tabi :D
Ama o durumda kötü :/ :D
Bir daha olmaz işte iyi tarafından bak dersini aldın :D
Olmasın diye uğraşıyorum diyelim : D konuşmak çok zor :/
Neden bu kadar zorlaştırıyorsunuz ki ucunda ölüm yok :D
Mutluluktan ölücez kabul ederseniz ondandır:D reddedilmek olabilir bunun sebebi
Ahahahah :D Reddedilmek dünyanın sonu mu reddettiyse ondan olmazdır zaten sallarsın gider ya da unutmaya çalışırsın ama adım atmazsan beklersin de beklersin iyice bağlanırsın içine kapanık bir insana dönüşürsün :D
En büyük sorunum bir sanırım çok içime kapamığım :p :D
Sebebini de öğrenmiş oldum :))
Vay be pdr mi okusaymışım keşke :D
:D :D :D iyiysin iyi :) bölüme gerek yok benim için artık o bölümü okumuş gibisin :))
Ooo iyiymiş :D
:)))
kaçan kovalanır taktiği
Sıktı ama bu da
farkına vardır o zamn bir kaç gün görsende bakma başka şeylerle ilgilen yine peşinde takılmaya başlar
Deneyeceğim sonucunu yine buraya yazarım ahahaha :D
:) bakalım sonuçlar nasıl olucak
Bakalım :)
Simarir cunku :))
İşte yüz vermeye gelmiyor :D
Evet kendimden biliyorum gotum kalkiyo :))
Ahahaha :D
Anuhahaha Şukula panpa :))
götü kalkar bida indiremesn. d
Aman Allah korusun :D
astarını isterde onun için :D
Bu cevap aldı başını gidiyor :D
:D
ben ilk sandımdı
Hahahahha kaldirmissin dotunu
Ya daha bakmaya başlayalı 2 gün oldu iki gün de mi kalktı
Aynen canım unidemisiniz..
Evet
Ortam onu kaldiriyor ne yapabilirsinki... mevzu anlasilmis seni kendisine baktirmayla yetinmis bu tipler emin ol daldan dala atlar..
Sanki öyle daldan dala atlayan bir tip değil gibi çoğu defa aynı ortamda bulunduk neler yaptığını görebiliyorum hatta arkadaşlarım bu çocuğu ilk gördüğünde kesin sevgilisi var kimseye bakmıyor demişti sonradan bana bakmaya başladı
Him on yartili oldm. desene canım valla guzin ablalik gibi olmasin bekle zaman daha heycanli ve tatli olur belki hemen oyle dusunme derim ozaaman sana..
İnşallah dediğin gibi olur :D Zaten bir nilgün belgün bir de sen :D:DD
Cok uyuzssun cnmm kullandin beni:-D
Yok canım estağfirullah sadece küçük bir tavsiye aldım ablacım teşekkürler :D
Acil bana mesaj canım sana bir resim gostermem lazim..;-)
Kalsın :D
Korkakkk @soran
Tahmin edebiliyorum ve kaçınıyorum bu korkaklık mı her ne dersen de senin bir korkak lafınla yola gelecek değilim
Hahahaha drmin geldiordun yolaaa demekki yoldan cikmissin canım ben getirmesem baskasi getiri seni yola hih yazma artikin...@soran
Tepene çıkarlar yüz vermemek gerek
Bundan sonra öyle yapacağız artık
verdigin kadar alırsn
Hmmmm
yaa
Çünkü astarını ister
yeap
Sen bakana kadar cocuk bulmus baskasini :D
Diyosun :D
Yüz verde başka bişey sakın verme asdfjhfs
Tabiki de
Erkeğe göre değişir eyw
hadi bb
Yüz verdikten sonra erkek o yüzü yer!!!
Bize ne kaldı
YÜZ VERİNCE ASTARINI İSTERDE ONDAN
Bu cevap popi zaten :D
git konuş bakalım derdi neymiş...
Şimdilik konuşmayı düşünmüyorum
senin bilceğin işşş
Belkide sen yuz vermek icin gec kalmissindir?
2 hafta çok mu geç?
Yani bazi erkekler sabretmeyi sevmez, hemen olcaksa olsun der o yuzden gec olmus olabilir ama bence salla gitsin
Sallayabilirsem denerim
Sanki siz farklısınız
Diğerlerini bilmem ama ben öyle değilim yani en azından öyle düşünüyorum
Hepimiz toplumsal yozlaşmaya başladık ve vefasızlığa alıştırıldık!
Genelleme yapmayalım
Zaman geçtikçe daha iyi anlayacaksın
Ben sadece diğerlerinin hakkına girmemek için söyledim ama peki öyle olsun
yüz az gelmiştir. birz daha çık
Bu kadarı yeter de artar bile
o zaman bakmadı diye ağlarsın böyle
Gözyaşlarım sel oldu
demek ki yüz verme faslı bitmiş daha fazla bişiler verme zamanı gelmiş...
İki kesiştiniz diye adam sana bakmak zorunda mı?
Değil ben de sana açıklama yapmak zorunda değilim hadi bas git
Haha ergen oldugunu farkettigi icin bakmayi kesmistir :)
Olabilir canım :D
ne bileyim belki utanıyordur
Olabilir
kaçan balık kovalanır
Kaçalım o zaman
o zaman da sonuç değişmiyor
Napalım ölelim mi
hayııııır benim gibi adam gibi adamı bulman lazım.
Karşımıza çıktı da biz mi teptik?
çıktı işte ben varım telini mesaj olarak at konuşalım.
Ne kadar adam olduğunu anca bu denli iyi gösterebilirdin yılın ödülünü de alırsın sen bu gidişle bravo
ödülüm sen ol yeter
ne garip dertleri var bu ergenlerin :)
Ya ya işte biz de böyle geçinip duruyoruz :D
-zamanı gelince gülüp geçersiniz bunlara kafanızı taktığınızda :) güzel ama bunlarda
Ergenliğinde güzel yanları var demekki :D
var var kesinlikle.. olsun güzel duygular bunlar. sadece zamanı geldiğinde şunları kafaya taktığınız iiçin gülüp gececeksiniz. :)
Biz şimdi hayatı yaşayalım da acısıyla tatlısıyla zamanı gelince gerekirse kıçımızla bile güleriz sıkıntı yok :D
yaşayın tabi bunlarda yaşanmalı kesinlikle itirazım yok
Teşekkürler
Bakarsa senindir bakmazsa hiç senin olmamıştır :D
Bu da ayrı bir felsefe :D
hahahha aynen :D
Bunu da sevdim :D
Bunu yap :-D
Sevdim bunu :D
99 ver
Bir daha öyle yaparım
Kaçan kovalanır.
Ne yani sürekli kaçacakmıyız
sen hayırdır de :D
Çok sinirlenirsem diyecem artık :D
25-29 yaş aralıgında hala bakışıyo musun :)
Of o yaş aralığını kaydolurken öylesine yapmıştım :D
lise mı yanı :)
Üni canım :D
ohoo unıde bakısmamı kaldı ya gıdıcen yanına ıstıcen numarayı bıttıgıttı
İşte bunu erkeğin yapması gerekiyor bence ama gördüğün gibi TIK yok :D
kız da yapıyor ya :)
O kız ben olmak istemiyorum :D
Sende bakmayı kes
Demesi kolay tabi
50 versen yeter
Hmmmmmmmm
Bilmiyorum :(
Allah razı olsun yine de :D
Vermicen
Kesinlikle :D
;-)
Utandi :)
Yok ya utansa anlarım :D
utanmis olamaz mi
Olamaz gibi utangaç insan belli olur utangaç değil havalı çocuk artistlik felan yapıyor
bir ihtimal utanyor olabilir diye dusundum. artist ise haklisin yuz vermeye gelmiyo demek ki
Aynen
yanlış anlar :D
Neyi? bakmayı mı :D
Erkekler genelde hep yanlış anlar :D Kendini de anlamadığı için takılma bence
Tamam :D
I dont know...
Bilenlere soruyorum ben zaten
Sen bak yinede
Biri bakmayı kes diyor diğeri yine de bak diyor ne yapayım ben şimdi anket mi yapsaydım keşke :D
Kim o terbiyesiz?
Valla bir dövün şunu yapılır mı bu bana ya :D
Boşver, topuklu ayakkabıyla bile beline gelmeyen bir adam için ömrünü çürüttün be yavrum. Ne çektin be gizli!
He...
genelleme yapmamalı
Özür dilerim
Hep böyle olurlar
Aynen
Abi?
Abilerimin tecrübeli olup bana bu konuda yardımcı olacaklarını düşündüm abim değilsen * git hadi bb
sktir
Kaçan kovalanır diye daha önce duymamış mıydın o yüzden bakmayı keste o biraz daha baksın. Apaçi kız
Teşekkürler pijamalı kuul olmaya çalışan erkek
kuul değil doğal olmayı seviyorum Apaçi
bokunu çıkartır..
Aynen öyle oldu
resmen götünü kaldırmışsın çocuğun
Ya bak ben öyle gözümü dikip bakmam baktığımı çok zor anlarlar
valla kızlardan korkulur çok sevgilim oldu sizleri anlayabiliyorum istemem yan cebime koy çok oldu..
Öyle de değil de öyle kızları biliyorum ben belli etmekten çekiniyorum
sana bırakıyorum tatlım nasıl istersen
Teşekkürler
:D :D
Komik mi?
Olmasa Gülermiydim :)
Ne b*k yersen ye
Bu Olmadı Şimdi, Yakıştımı Sana Bu Laf
Ben bana yakışmasına bakmam , söylerim
O zaman çocuk sana yaptığında haklıymış düşüncesi oluşturursun insanlarda
Tanımadan yargılamak kime düşer ki?
Bu şekilde tanıtıyorsun kendini
Sağol :D
Çocuga Üzüldüm Şimdi, Seni Başına Bela Almasa Bari :)
Tatlı belayım ben ama :D Almazsa pişman olur canım
Senmi tatlı belasın :)) yılaaaaann :)
Sokarım seni , dikkatli ol
Senin Zehirin Bana İşlemez Canım :D
Bağışıklık kazanmışsındır eminim ki :D
Yok Panzehirim Var ;)
Evet :))
Güzeldi :D
Eveton nesi güzel :)
İlla yüz vermemek mi lazım sorusuna cevap veren tek insandın da o yüzden :D
Anladım peki :)))
O onun aptallığı
değil mi :)
Evet
bakma salağa :)
Peki :D
:D :D ayıp etmiş o yüzden salak dedim yoksa tanımam etmem :D
Çok ayıp etti :D
en son lise 2de bir kızla bakısmıtım o da yalan olmustu. :D seni ne güzel etkilemis birde artistlik yapıyor. ahlaksızzz :d
Bence de madem etkileme değil mi :D
valla he :D kızı ne boşa yoruyorsun :D
Sonunda yorulan hep ben hep ben :D
:D :D öyle galiba. bunlarda sana ders olsun :d
Meğer buymuş ilk dersin , zor iş kolay gelsin :D
güzel sözmüşilk defa duydum sanki :D
Sagopa :D
dinlemem bilmemem dogal :D
Tavsiye ederim :)
rap bana göre değil saol :)
Ben de dinlemem rap sadece sago :D
doğrudur yorgun kız :D
Yorgun felan değilim :)
Hep yorulan sen oluyorsun ya o yuzden yorgundur dedim neyse :D
Alıştık be :D
O derece :D ama aynen alistik be
Aynen aynen :D