Biz erkeklerde böyle düşünceler olur, hem kızlara hem de erkeklere soruyorum; kızlar sizinle birisi otobüste olur, kafede olur, yolda giderken bile olabilir tanışmak istese siz ne düşünürsünüz, kabul eder misiniz bir çay veya kahve içmeyi? Yoksa sevgiliniz olmadığı halde sevgilim var diye tersler misiniz?
Açıkçası ben şu durumlar yüzünden kızlara açılamıyorum ve sonsuza dek de bu böyle kalacak.
Erkekler siz böyle düşünüyor musunuz?
Acaba sevgilisi var mı?
Acaba tersler mi?
Milletin ortasında rezil duruma mı düşerim? gibi gibi...
Hep aklıma takılıyor...
Açıkçası ben şu durumlar yüzünden kızlara açılamıyorum ve sonsuza dek de bu böyle kalacak.
Erkekler siz böyle düşünüyor musunuz?
Acaba sevgilisi var mı?
Acaba tersler mi?
Milletin ortasında rezil duruma mı düşerim? gibi gibi...
Hep aklıma takılıyor...
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar