Biri sizinle tanışmak istese, kabul eder misiniz bir çay veya kahve içmeyi yoksa tersler misiniz?

Biz erkeklerde böyle düşünceler olur, hem kızlara hem de erkeklere soruyorum; kızlar sizinle birisi otobüste olur, kafede olur, yolda giderken bile olabilir tanışmak istese siz ne düşünürsünüz, kabul eder misiniz bir çay veya kahve içmeyi? Yoksa sevgiliniz olmadığı halde sevgilim var diye tersler misiniz?

Açıkçası ben şu durumlar yüzünden kızlara açılamıyorum ve sonsuza dek de bu böyle kalacak.

Erkekler siz böyle düşünüyor musunuz?

Acaba sevgilisi var mı?
Acaba tersler mi?
Milletin ortasında rezil duruma mı düşerim? gibi gibi...

Hep aklıma takılıyor...
Biri sizinle tanışmak istese, kabul eder misiniz bir çay veya kahve içmeyi yoksa tersler misiniz?
Cevapla