AI Persona’ya Sor
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
100Cevap
İlk defa karşılaşmışsak, terslemem fakat kabul de etmem. Ama bazen öyle doğal bir şekilde sohbet açılıyor ki bir anda yeni birini tanımış olarak buluyorsun kendini. :)
Terslemek haddime düşmez. Her insanın duygu ve düşüncesi değerlidir. Tabi bu yüzdende onu anlayışla karşılar. Oluru ne ise onu uygun bir şekilde anlatmaya çalışırım.
Sevgilim varsa kibarca reddederdim yoksa hoş kizsa kabul ederim ama karsisina cikacak olan bensem o gün iyi gunumdeysem soylerim bu tarz konularda cesur olmak lazim
Tırı vırı, o gelsin çaya davet etsin. En fazla muhabbet ederim kendimi tanıtmak için, gördüğünde aa bu o desin diye
Eğer niyeti kötü değilse gider bir kahve içeriz niyetini anlarım menfaatlerimiz çakışmıyorsa devam ederim ama uymuyorsa hesabı öder kalkarım :)
Abi, eğer bir şey hissettiysem kralı gelse farketmez. Tanışmak istediğimi belirtirim. Terslesede bir şey olmaz. Kendisi kaybeder.
Normal birinin zaten terslemesi gerekir. Hayatinda hic gormedigi bir kisiye neyin bakip guveneceksin.
Terslenecek bisey yok insanlar icinde gorusuyorsyn sonucta yiyecek hali yok bakarim hoslandiysam tanirim yoksa red ederim
sıkıntılı konu bu arkadas yolda bırını durdurup falan filmlerde olur yanı o bıraz tanıssan falan tamam dıcemde 10 tanede 1 tane ancak çıkar oda belkı
Türkiyede olucak sey değil malesef. Beğendiğiniz bir bayana bunu sorsanız başınıza neler gelir kim bilir? Nazikçe sorulan soruyu nazikçe geri ceviricek çok az insan var malesef.
Haklısın
ben hep gidip direkt konusurum. Çok yakısıklı bırısı oldugumu dusunmuyorum ama ters tepkı almadım hatta cesaretımden etkılendıgını soyleyen bıle oldu. Her zaman olumlu sonuc vermese de daha kımse terslemedı. Buyuk olcude uslubuna baglı
Tabiki milletun icinde rezil etmem. Ama kabul etmedgimde ısrar etmiyck. Bide yaklaşım sekline bağlı :) insan gibi davranrsa olablr.
Begensem bile istemem cok saçma ama ne elin adamıyla cay içiçem
Arkadaş aracılığıyla ya da görücü usulü evlencen yani
... diye diye evde galacan gız ihigugu
O beni bir isteyecek görecem ben onu :)) küt diye gel cay icelim dese gitmem bir sataşsın ama böyle cevap vermek zorunda kalayım
Sevgili olmak için değil normal arkadaş olmak için tanışacaksa bir nebze olur , sıradan arkadaşlığın bir zararı dokunmaz bana ama fazla konuşmam
Gayet normal bir durum, karsılamam da bu sekilde olur fakat hayatımda birini istemiyorum ben bile bana fazlayken. Nazikce geri ceviririm sanırım veya oylesine arkadas olabiliriz bilemiyorum
Sanırım ilk tepkim gülmek olurdu, şaşırırdım filan. Ama denemekten zarar çıkmaz
Terlemem ne varki bunda bir bakarım yani kötü bişey değil bir kahve içicek sonuçta
Akıllıca bir düşünce, keşke herkes senin gibi düşünse, ama haliyle ortamda çok kötü, ne diyim RABBİM herkesi saf ve yüreği temiz insanlarla karşılaştırsın ☺️👍🏻
Neden tersleyeyim yahu, insanlarla tanışmak iyidir :)
Insandan insana farkeder :)
Konu çay ise giderim. Çay içen insandan zarar gelmez. :)
Reddedlr genllkle
İstemek istese ble topluma aykırı gornur dye hyr der
Ama değişk bir tanışma olur bnce :)) tbi herkese guvenilmiyo
İstemek istese ne ya :D
Olmuştu oyle bir durum aniden olunca tabi insan bir şok oluyo ve ben sevgilim vr demiştim olmamasına ragmen :)
Hayır derim (Kız olsaydımda öyle derdim) Tanımıyom etmiyom napiyim elin oğlunu/kızını
sevgilim olsa kabul etmezdim. üstüne suratına tokat atar rezil ederdim.
yavşak bir tipi, kötü niyeti olduğunu çakarsam kabul etmezdim.
temiz yüzlüyse kabul ederdim. davranışlarınada bakardım.
ciddiyse nazikçe geri çeviririm. yok eğer başka şeyse orda dersini veririm
yakışıklıysa peki?
tipe bakmıyorum. kısmetim belli
tabi tabi kimse önem vermiyo
her kız aynı olacak diye birşey yok.
her kızın aynı olduğunu çok gördük hanımefendi adam pek yakışıklı olmasa direk tekmeyi basarsınız hepiniz aynısnız nede olsa kime sorsam tipe önem vermem kişiliğe bakarım diyo ama kendimizi gösterdik mi anında kaçıyor kaçmakla kalmıyor dış görünüşümüze laf ediyor. tipe önem vermiyosan kanıtla o zaman.
neyi kanıtlıyım. ben kendimi biliyorum. sizin nasıl bildiğiniz umrumda değil arkdaşım.
sizin gibi erkeklerde tipsiz olan kızlarada bakmazlar. biride çıkıp demiyor ki gönlüme yakışan biri gelsin diye. varsa yoksa tip-para.
Sayın 491sehri@, @WOLKYDJ arkadaşım sana "ben güzel kızları istiyorum, dengimi beğenmiyorum" demedi. Bence onu yanlış anladın. Ayrıca tanımadığı çirkin bir kızla nasıl tanışacak. İlla ki akraba veya görücü usulü evliliği mi olmalı !
tipsiz olanlara mı bakmayız? çok güzel olmayan kızlar da tanıdım ben gayet hanım düzgün kızlardı ve o manken gibi olup şımarık götü kalkık değillerdi.
Olmaz derim. Hem beni tanıyınca zaten kendisi gider. :)
O an ki durumuma ve kimin dedigine bağlı ve ciddi mi dalgami geciyo
bir at hırsızı derse tabiki kımse kabul etmez :Ddimi
Etmem direk böyle bir soruyla karşılaşsam ama sorular sorar örneğin aynı yerdede yolum vardır buyrun bir çay içelim der farklı direk çay içrkim vs demek itici.. :))
tanımadığın biri bunu söyleyince doğal olarak güvenilmiyor ve reddediliyorsun :)
Öyle bir milletizki kızlar kabul etse bohunu çıkartırız artık.. kişi başına günlük teklif sayısı 25 i bulur gibime geliyor
Terslerim zaten oglum yanımda olmadan pek cikmam dışarı o varkende kimse gelmez :)
terslemem ınsanları genel olarak
ıstemıyorsam kımsenın egosunu zedelemıcek sekılde reddederım :)
Beni neden tersledin peki?
Söyle hadi söyle
Bütün 75 milyon bilsin nedenini ibbuycbuuvcyvyvyyv
:ASD:F:G ahahah :SSD:FD l*n ne zaman tersledım :D
tanısmak ıstemedıgımı bılıyorsun
cunku ıstemıyorum :SDF:G: zorla mı :D @mösyömarull
Hahaha
Sen benim tipim değilsin zaten
Sümüklü bamya kvuvcyccycvuvuivib
@mösyömarull tipin olmamama sevındım marul kafa :AS:D:F:
sevıyemı dusurdum aayyy :D
Olmayan düşmez
Olan burada yer almaz bugufyf6
@mösyömarull tamam be tamam gıdıyorum ben :D
:))))) ama sensiz ks bir hiç ihigyg6g6
bılıyorum o yuzden qandırdım xde @mösyömarull
ben iyi bir niyetke giderim ama o kabul etmez etmediğiyle kalmaz bir de bağırır hakaret eder faln diye yaklaşmıyorum bile
Aynen ben
Oyle bir tanisma cok guzel olur fakat herkese guvenilmiyor. Basardim tokadi
yakışıklıysa, yaşımdan çok büyük durmuyorsa ve tekse kabul ederim
Durust olmak gerekirse bir tipine ustune basina bakardim begenirsem kabul edebilirdim
kahve falan amele işi bloody mary ısmarlaması lazım benimle tanışmak için
İpsiz mi sapsız mı elin herifini nerden bileyim ben.
Terslemem. Nazikce istemediğimi belirtirim.
Yoksa @Gebere-Jacksion azıma eder. :D ahajjsnd
nasılda anlamış beni :D
Hea :D
Vay sevgilin yani
Hayır dostooom o benm.
Maşallah maşallah zaten dosluktan doğar asklar tabi hepsi öyle değil istisna
Sacma sacma konusma. Bu bizim aramzdaki espiri. Seni alakadar etmez.
Saçma Saçma konulmuyorum istisnaları söyledim beni neden alakadar etsin hem Allah allah
Tamam hadi Allah-a emant ol.
Sağolun Sizde
Terslemem tabiki nazikçe reddederim. Sonuçta bu devirde kimseye güven olmaz.
Özgüven şart derim aga yoksa martılara bakar gibi uzaktan seyredersin
hayır tabiki derim derim çünkü yolda otobüste beni görüp tanışmak isteyen birine güvenmem belki ben çok kötü bir kızım sağlam biri değilim o beni dış görünüşümü beğenip geliyor ve çay kahve içelim mi diyor olmaz derim tabi
O andaki samimiyeti onemli suratinda i*ne bir gulus varsa aninda tokati yer ama guvenilir bir tip varsa dusunulur
İnsanların içinde rezil etmeyecek şekilde terslerim ama her kız böyle değil bazıları görüşmeyi kabul ediyor
kesinlikle vasar birisiniz
vasat
Benim görüşüm bu ve diğer insanlar da buna saygılı olmak zorunda, ben böyle gördüm bunu kabul ediyorum @cengiz123213
Ters tepki gösteren kızların, uzun yıllar evde kalması söz konusu, ama samimi, dürüst ve özgüven sahibi erkeklerin teklifimi kabul edenler, hem tecrübe ve hem de heyecan yaşıyor ☺️👍🏻
Keske bana da biri gelip oyle sorsa cok hos olur.
Bence terslese de beni bisey olmaz devam ederim
bazen denk geliyor boyle tabiri caizse yanlıs anlamayında bizim ulkemızde kezban cok lakın buna eşit kekoda var. yalnız kafana takılan o degilde senn o cekıcılıgın uzun boylugun vs vs senı kabul etmıyorda gidiyor ona yalakalık yapıyor.
Ben kabul ederdim ama her kişinin Kişilik özelliklerin göre değişir tabii tepkisi.
insan gibi birisiyse normal karşılarım ve reddederim çünkü tanımıyorumdur
Zaten tanısan tanışmak istemez deilmi
komik oldu evet ama yani şu anlamda dedim neyin nesi hiç bir fikrim yok. bir bağlantım olsa mesela aynı okuldan aynı apartman aynı mahalle etc. düşünülebilir. ama belki adam bonzaici nerden bilicem
hı evet 2 kere gittim kaç yaşımda adamım 2 sinden biri iyi biri acayip bitti artı çok cesur kızlarımız da var yani bu dediğinin ters versiyonunu yaşadım hatun bana geldi ben de olur demiştim baya frekans tutmuştu güzeldi.
İlk önce samimiyetine inanmak lazım o an giriş çok önemli isim yoksa bir kahveden ne çıkar diyip oturudum bir yerde
cik etmem. tehlikeli manyak olabilir. ama sende hic tanimadigin degilde tanidigin birine açıl terslenmezsin
Istemiyorsam insan gibi söylerim tersleyip karşıdakinin özğüvenini kırmam :) istiyorsam zaten bir meyve suyu içerim :) Çay ve kahve sevmem de ;)
Kabul etmem
Çok istiyorsa bir yolunu bulur önce muhabbet açar arkadaş olmaya çabalar sonra çay kahve
Gelip kahve içebilirmiyiz diye pat diye soranlar biraz odunsu
At hırsızı gibiyse kabul etmem nolur nolmaz diğer türlü olabilir niye olmasın reddetsem bile nazikçe. redreddederdim
Merhaba bir kahve içip hos sohbetinizden istifade etmeme musaade eser misiniz :)?
İmm bilemedim münasip olurmu acaba:)
Daha önce minibuste birisiyle tanismistim, bir yerde oturup muhabbet etmistik ama her kizin kabul edecegini sanmiyorum bu tanistigim kisi cok sempatik biriydi o yuzden kabul etmistim :)
Eee sonra... :)
Hala konusuyoruz :D
Şaka :)
Yok canim niye saka olsun :D
terslecek bir durum yok. o nasil teklif edecek kadar mahcupsa bende reddedicek kadar utangac olurum. ama kesin reddederim pasifimdir cünkü..
Ben küçük kardeşimi kaybettim sizden arayabilir miyim diyorum :D
Aman hayır yoldan gecen her ınsana yem olsaydık ısımız zor olurdu yemınle :):):
kibarca hayir tesekkur ederim diyemezdin yani
Demem terslerim ben :):)):):)
aman aman düşman basina gelme mazallah!!
Kibarca reddetmiştim bir keresinde. Sanırım yine öyle yaparım. Bende odunluk var biraz :D
Bendim o reddedilen yolun ortasında tacizci var diye bağırmıştın çok utanmıştım :)
Ben bağırmam direkt patlatırım bir tane. :)
oturur biryere konuşurum. farklı insanlarla tanışmayı severim
ben kabu l ederdim o teklifi ancak ben asla kimseye teklif etmezdim