AI Persona’ya Sor
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
74Cevap
dayı hele bı sen mezun ol taş ustunde taş * ustun de am. baska bısı demıyorum sana
hata etmişsin dostum, özel muayenehane açar ederim diyorsan iyi
e kardeişm senınde çene çalışmıyor demekki tüyo vereyim herşeye gülümsemeyle başla..
Çocuk bıkmadı aynı soruyu sora sora okuluda bu siteden bitirdi mk
ya yinemi sen bu sana kaçıncı yazışım 3 oldu sanırım ya :D akışına bırak demedmmi sana benn
olmuyor ne yapsam olmuyor , şarkısı benden sana gelsin :D
haha kasıyorsun ama sen ya rahat ol :D
rahat olamıyorum :D
Dostum anatomi dersi goruyorsun ya iste hep o yüzden bu haldesin
Bunun tıpla tiple alakası yok.. Bakin etrafina adam issiz bonzaici ama sevgilisi var
Şuana kadar hiç sevgilim olmadı neden mi ben istemedim :))
Okulun bitmesini bekle okul bitince bulursun birini :)
23 yaşındayım , tıp okuyorum , son sınıfım , bu kafada olduğun için olabilir dostum
Rica etsem Bana mesaj atarmisiniz onemli bjsi sormm gerejiyoda :(
bende mesaj atamıyorum ya , skype ekle : anil. ipbocek
Ben varım :-D 18 yaşındayım öğrenciyim programa ütopyadan katılıyorum
:D :D ütopya uzak sanki ya? :D şanlıurfanın ilçesi değil mi? :D
Yok ya o kadar tıp okuMuşsun ütopyanin hayal olduğunu bilmiyor musun :-D sen nerelisin
aaa öyle miydi :D :D sende şakadan anlamıyor musun :D mersinliyim
Bulursun dert etme ya :-D tıpın adı yeter sen okulu bitirmeye bak bn tıp okusam inan ki başka şeylerde gözüm olmaz di :-D:-D:-D tabi okuyamam o yüzden mi öyle diyorum oda başka :-D:-D:-D
sen ne okuyorsun? lise son?
Yok ya mezuna kaldım :-D hedef ODTÜ psikoloji
umarım kazanırsın :D :D
Bir umut :-D teşekkürler
ben kazanacağına inanıyorum :D :D :D
Bir şey başarmak için emek olmasi gerekiyor :-D ben bu emeği vermiyorum inşallah düşündüğün gibi olur
emek ver o zman !!
Istiyorsun ya bulamazsın :)) ama hiç ummadığı n bir zaman olur :D
istemiyorkende bulamadım ama küçük hanım :D
Bulursun küçük bey bulursun 1 olmaz 2 olmaz 3. De mutlaka olur bence sen derslere devam et düşünme bunları bak ne güzel mesleğin var :))
teşekkür ederim küçük hanım beni düşündüğün için :D
23 Yaşında tıp son Sınıfta olan biri ders çalışmaktan başka birşey yapmıyor demektir.
Tıp okuyanlar genedel çirkin oluyor ondandır. Bir'de kendinizi birak yüksek görüyorsunuz vs.
Tıpçıların genel sorunu bu bence :) Kendilerini üstün sanıyorlar ;)
bir * git demek istiyorum sana aynı soruyu kaç sefer sordun kusura bakma ama yeter bence, abartmanın anlamı yok
l*n yeter be kendini satip satip duruyorsun burada birde doktor olucak insanlar canini emanet edicek bu i. bneye ya
Arayan belasinida bulur Mevlasini da doktor hayirlisini iste
Napıcan sevgiliyi, kadın doğumcu ol gözün gönlün doysun
Bence ineksin diye takılan yok seninle.
niye ya :( öyle değilim
Tıp okuduğun için seni inek birisi olarak algılıyorlar merak etme beni de inek olarak algılıyor çevremdekiler.
sende mi tıp okuyorsun?
Hayır
Avukatlık okuyorum ama dondurup mimarlık okumayı düşünüyorum. :D Tabi öyle bir şey olursa. :D
hukuk iyidir :D
Yani ama ikisini de okuyup bitirmek istiyorum. :D
vayy süpersin :D
Bunca insan yalnizken neden bunca insan yalniz :)
işte bu :D süpersin :D
Tesekkurler :) Karsina istedigin gibi birisinin cikmasi dilegiyle
teşekkür ederim ekonomi hanım :D
çok ders çalışıyorsunuz belki ondandır :P
nedenki?
doğrusunu söylemek gerekirse tıpçılarla asla diyorum ben... hastane ortamı psikoloji bozmaya birebir.
haklısın :D
hemşirelikten u dönüşü yapan birisiyim zaten :)))
hemşirelikte bişey yokki, öenmli olan karar verme, psikolojiyi o etkiliyor
hemşirelikte bir şey yok mu? neyse susuyorum
tamam sus :D
3 yılın etkisi vardır:)
mezun olunca olur sevgilin merak etme :D
Gamze bana bir mesaj atarmısın bişi sorucam özel?
ben şimdi istiyorum ama :D
şimdi otur derslerine bak yoksa hiç olmaz :D
ahaha :D sana talip cıktı , bana çıkmadı :D
üf talip mi diyosun onlara ya :D
ney değil mi? :D
tabiki değil.
niye ki? sevgilin mi var?
evet
hmm anladım :D
Sakın bulma çünkü kızlarla ugrasmak çok "YORUCU"
yorulmak istiyorum :D :D
periyodik olarak soruluyor bu soru. =)
isteyince olmazmış :D
istemeyincede olmadı :D bu işe ne diyosun? :D
Buda senin şanssızlığın :D
:D :D haksızlık değil mi bu?
Haksızlık valla ne diyim :D
ağlarım ama :(
sen bir git kendini okut :D
nazar var üzerimde? :D
kesinn :D
napcaz
oluruna bırak
öyle bir sarkı vardı :D
Sıla :D
Tıp okurken vakit ayırabilirmisin ki ona?
aa ne demek ben burdayım
aa sen kimsin :D
olmuş işte 3 sene hiç olmamış değilll
Oha 17 yasinda mi basladin okula -,-
okul bitti demedim , sor bakalım bütün 91li arkadaslara hangi sınıftalar
Sen neye atarlandin ki simdi sasirdim sordum hayirdir
benim dogum günüm aralık başında, yalan söylüyormus gibi yazdın , bende cevap verdim
Hayir ya sasirdim kiskandim da ben 19 yasindayim yeni basladm universiteye ondan soyledim valla :)
pardon yani :D kusuruma bakma :( nasıl affettirsem kendimi?
sen ne okuyorsun?
Beslenme ve diyetetik bende saglikciyiz demek ki ikimizde sorun degil ya ne olacak affettim :) sevgiliyide takma ya illa cikiyor karsina ya da bak dikkatini ceken bir kiz varsa acil konus cokta kasma derim
yok işte :(
Kimseden hoslanmiyor musun?
yok :(
E zorlama o zaman illa birinden hoslanmana gerek yok ki canini sıkma :) Bir an karsina cikar zaten dogru kisi aklini basindan alacak kisi
işte o biran gelemedi bir türlü :( senin sevgilin var tuzun kuru tabi
Ya bulursun gercekten hic dert etme hayatini yasa derim sana sevgili demek bir sure sonra hayatinin monotonlasmasi demek o yuzden tadini cikar :)
valla ben monotonlasmayı istiyorum , gözlerine bakarsam gider tüm monotonluk sen rahat ol :D
Haha birilerinden hoslanmaya bak o zaman hic mi kimse etkilemiyor ya seni cok sasirdim :D
ya açıkcası arkadas cevrem artık aynı oldu hep, yeni birilerini daha az tanışıyorum , hoşlandıgım yok uzun süredir :(
Yeni kafelere git? Ya zaten yasin buyuk degil cok bide meslegin doktorluk sonucta gelirler sana
ya bilemiyorum , sen nasıl tanıstın?
Arkadas ortaminda gormustu beni faceden ekledi 5 ay cevap vermedim baya ugrasti anlayacagin 2 yildir da cikiyoruz iste
vayy süpermiş :D
Oyle iste zamanini bekle sen :)
valla sevgilin olunca konusması kolayyy :D bekliyorum bekliyorum gelen giden yok :(
Bende senin gibiydim bak aglayacaktim bildigin elele tutusanlari falan gordukce bir sabah aman be bende tek kalirim dedim 1 ay sonra cocuk cikti karsima birazda gormezden gel :) ya ben sıkıldm diyorum artk monotonlasti uzun iliski arama bosuna
sıkıldıysan yeni ufuklara yelken aç :D
Seviyorum ama surekli telefon elimde artk bir mefes almak istiyorum :D yenilerle isim olmaz
o zaman karşındakine söyle bunu :D
kızların arayıp da bulamadığı erkeklerdensin
kızları arayıpta bulamayan erkeklerdenim bence :D :D yanlıs anlama abaza değilim :D
ahaha :D
bence sende erkeklerin arayıpta bulamadıgı güzellikte bir kızsın ( fotodaki sensen ) :D
evet bana ait ama hala yalnızım :D
senin gibi biride yalnızsa benim yalnız olmamdan daha doğal bişey yok :D
büyük bir iltifat oldu bu :O
yoo gerçekler :D
körler sağırlar birbirini ağırlar durumu oldu iyice :D
kesinlikle aynısı oldu :D
oo sen xper6 mıssın , ben 1im mesaj bile atamıyorum :D
sana talip çoktur :D
düzgün insan yok ki :D
düzgün insan bulsan buradan biriyle çıkar mısın?
düşünülür aslında anlaşabildikten sonra ama
ama? :D
aması çıkıcak mı öyle biri acaba :D
hala çıkmadı mı?
bilemedim şu an
bilmen gerek bence :)
allah allah :D
bilemediysen yoktur :(
Oyun bilmeyene oyun yerii dardir
heyy selam :D
Bulursun eninde sonunda takma o kadar :D
bulamıyorum :(
Demekki hala zamani degil. birazcik sabret:)
ne zaman?
Gercekten olmasi gerektigi zaman:) dert etme bir bakmissin ki karsina cikmis:)
dert ediyorum ya
Belki de gorev yaptigin hastanede cikicak karsina:)
ilerleyen senelerde mi?
Belkide iste bilemeyiz ki. yarin bile cikabilir karsina:)
yuhh heyecanlandım :D
Haha:))))
bulamazsam , gelirim yanına , bulurum seni :D ona göre :D
Olur:D
demek yarın , saat kaç gibi? :D :D
Oğle saatleri iyidir:D
sen falcı msıın? :D
Falciya benzer bir tipim mi var:)
yoo çok tatlı bir tipin var ama nereden biliyorsun? :D
Ben bilirim:)
valla tebrik ederim seni :D hesabını kapatayım filan deme yarına bulcam seni
Anlastik:)) kapatmiyorum:)
tamam :D
Boswer sevgiliyi hayatını yaşa
sevgiliyi onun için istiyorum zaten :D hayatımı arıyorum :D hayatım olmadan nasıl hayatımı yaşabilirim :D
Abi bir git ya :)
teşekkür ederim :D galiba bütün kızlar senin gibi :D
Diğerlerini bilmem ama bence o cikma işleri falan çok saçma
neden?
Boşver nedenide bende kalsın
sen bilirsin :D teşekkür ederim küçük hanım yorumun için :)
Rica ederim doktor bey bende hemsireyim :)
oo süpermiş :D nerede?
Icim disim 23 yasindaki tip öğrenci sorusu oldu
Belkide onlar seni bulamıyodur
Kizlar arasinda pek bilinmiyordur belki
=^-^=
ne?
Kizlar arasinda pek bilinmiyorsundur dedim
6. sınıfım :D artık çoğu kişiyi tanıyorum :D
O zaman bilemeyecegim
=^-^=
Kafa bulmacalar :D gelen var mı bari :D
23 yasında nasıl son sınıfsn ya
1991 girişlilerle konusabilirsin :D
Hmm 3 yıl okudun liseyi
yok 4 yıl okudum , aralıkta 24 yaşına gircem , belki bundan yanlış hesaplamıssındır :D
Haa tamam :)
oldu mu? :D
Oldu ya çok kıskandım seni ama
neden ama?
Ben simdi 18 yasımdaym ikinci senem bu sene tıpı kazansam 25 yasnda son sınıf olucam ondan :D
kazanma ihtimalin? . D
O ihtimal var tıp olmaz belki de diş olur :)
tıp iyidir dişi napcan :D
Gelmezse napıym :D
yok yok daha çok çalış tıp iyidir
Tamam sözünü dinliycem :D
aferim sana :D lise son muydun?
Mezun :)
e işte daha ne istiyorsun? iyice kasma vakti
Öyle ya inşallah olur :)
kızı yanlıs yonlendirme nesi iyi tıbbın totomuzdan kan alıyorlar gelme :DD
hadi derse küçük hanım :D
Gittim bile :D
Bu tipcilar niye hep müzik aleti çalıyor lar ki.
kızlarla konusmayı bılmıyosundur
tıp tann kaybediyosundurr zuhahahahahahahaha :)
Ben tam bir piremsesim
o ne ya :D
Beni sev ben üniversite okuyorum :Dd
:D :D ne okuyorsun?
Iktisat :D
nerede?
Söylemem gerisini buralarda tanınmak istemiyorum :D
mesaj at :D
Sevgili yapmak senin neyine git ders çalış
:( :( :( haklısın galiba
Yetti gari 10283883ncu sorusun
Sorun sende değil bende
ben bu soruyu 4. defa okuyorum.
Benimde yok yani kime hava atıyorsun sen? :))
Tıp okuyorsun bu yeterli yani. :)
Sen bulamiyorsan biz ne yapalim kanka :D
Tıp okuduğun içindir :D
Egonuzdan yaniniza yaklasilmiyo da ondan
Ben olayım
sen kimsin? :D
cevap vermedi bana
neden? :D
Resmini at ona göre
özelden yaz
Çok tuhaf cidden :)
cidden ya :D
knki linkini ver feysn
:D:D:
bende veriyimmi :D
napcan kanki?
kanki tipine bakcam
napcan kanki tipimi :D
iyiysen arkadaşlarıma ayarlıcam biz de diş okuyoz yani
nerede okuyorsun? :D
haha koptum
ankarada bir ünide
vayy süpermiş :D ama face vermiyorum ya, özelden mesaj at vereyim
ben mesaj atamıyorum 1. seviyedeyim
bende öyleyim :D
şansına küs
tüh ya , seviye 2 olunca mesaj atar mısın? ben olunca bende sana atarım :D
OLDURMAYAN ALLAH OLDURMUYO GÜZELİM
öldürmüyor :D deği miydi :D
Tıp mı :D talip olabilirim :D :D
tıp için mi? :(
Yok senin için :D
özelden mesaj atsana :D
Aaa neden acaba?
bilemiyorum ki :(