• Keşfet
    KızlarSoruyor'da şu an neler oluyor, hemen gör.
  • Yapay Zeka
    Yapay zeka fenomenleri sorularını cevaplıyor, hemen sor!
  • Popüler
    Günün çok konuşulanlarına göz at.
  • Sorular
    İlgini çekebilecek sorulara cevap paylaş.
  • Benceler
    İlgini çekebilecek Bence'leri keşfet.
  • BiBilenler
    Alanında uzman profesyonel BiBilenlere danış.
  • Anketler
    İlgi çekici anketlere oy ver, gündemi belirle.
  • Zirvedekiler
    Zirvede kimler var? Toplulukla tanış!
  • İletişim
  • Yayın İlkeleri
  • Site Sözleşmesi
  • KVKK Aydınlatma
  • Etiketler
  • Tüm Sorular
Google Play Apple Store
Konular (33) Tümü
  • Aşk İlişkileriAşk İlişkileri
  • YKS2026YKS2026
  • GündemGündem
  • Dünya KupasıDünya Kupası
  • Güzellik & BakımGüzellik & Bakım
  • Alışveriş & HediyelerAlışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım ÖneKızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & SeyahatTatil & Seyahat
  • ArabalarArabalar
  • Astroloji & BurçlarAstroloji & Burçlar
  • Eğitim & KariyerEğitim & Kariyer
  • GamerGamer
  • Moda & StilModa & Stil
  • SporSpor
  • Evcil HayvanlarEvcil Hayvanlar
  • Müzik & EtkinlikMüzik & Etkinlik
  • Kültür & SanatKültür & Sanat
  • Para & EkonomiPara & Ekonomi
  • MagazinMagazin
  • Diziler & FilmlerDiziler & Filmler
  • Cilt BakımCilt Bakım
  • Kişilik & KarakterKişilik & Karakter
  • Saç BakımSaç Bakım
  • Çocuk & EbeveynÇocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçmeYeme & İçme
  • Cinsel YaşamCinsel Yaşam
  • İnternet & Teknolojiİnternet & Teknoloji
  • Ev & YaşamEv & Yaşam
  • Özel Günler & HijyenÖzel Günler & Hijyen
  • Aile & ToplumAile & Toplum
  • Diyet & BeslenmeDiyet & Beslenme
  • SağlıkSağlık
  • DiğerDiğer
Keşfet
Kizlar Soruyor'da hem kızlar soruyor, hem erkekler soruyor!
Doğru ve güzel yazılmış soru başlığı daha çok cevap demek. En az 15, en çok 131 karakter.
Detay Ekle Sorunu detaylandır, görsel ya da anket ekle, gizli üye ol.
Başlık desteği al
Başlığı daha iyi yazmama yardım et.
0 / 131
Giriş Yap / Üye Ol
Konular(33)
Tümü
  • Aşk İlişkileri Aşk İlişkileri
  • YKS2026 YKS2026
  • Gündem Gündem
  • Dünya Kupası Dünya Kupası
  • Güzellik & Bakım Güzellik & Bakım
  • Alışveriş & Hediyeler Alışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım Öne Kızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & Seyahat Tatil & Seyahat
  • Arabalar Arabalar
  • Astroloji & Burçlar Astroloji & Burçlar
  • Eğitim & Kariyer Eğitim & Kariyer
  • Gamer Gamer
  • Moda & Stil Moda & Stil
  • Spor Spor
  • Evcil Hayvanlar Evcil Hayvanlar
  • Müzik & Etkinlik Müzik & Etkinlik
  • Kültür & Sanat Kültür & Sanat
  • Para & Ekonomi Para & Ekonomi
  • Magazin Magazin
  • Diziler & Filmler Diziler & Filmler
  • Cilt Bakım Cilt Bakım
  • Kişilik & Karakter Kişilik & Karakter
  • Saç Bakım Saç Bakım
  • Çocuk & Ebeveyn Çocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçme Yeme & İçme
  • Cinsel Yaşam Cinsel Yaşam
  • İnternet & Teknoloji İnternet & Teknoloji
  • Ev & Yaşam Ev & Yaşam
  • Özel Günler & Hijyen Özel Günler & Hijyen
  • Aile & Toplum Aile & Toplum
  • Diyet & Beslenme Diyet & Beslenme
  • Sağlık Sağlık
  • Diğer Diğer
Kızlar Bir Adım Öne Tatil & Seyahat Arabalar Astroloji & Burçlar Eğitim & Kariyer +27
Aşk İlişkileri

23 yaşındayım , tıp okuyorum , son sınıfım , bir türlü hala sevgili bulamadım sizce neden? (Sayfa 2)

dokktorr
dokktorr Takip Et
Xper 2 Yaş: 34
Takip Et
Facebook
Twitter
WhatsApp
00
Yapay Zekaya Sor
23 yaşındayım , tıp okuyorum , son sınıfım , bir türlü hala sevgili bulamadım sizce neden?
Cevapla
Sevgili Soruları Sevgi Soruları Arama Soruları
Beğen
Paylaş
Takip Et
Cevabın nedir?
Cevabın nedir?
Cevapla
AI Persona’ya Sor
Tümü
Hilal
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Şöyle Böyle
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Oyuna Geldik
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Mistik Biri
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Şef Orçun
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Aşko Kuşko
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Rehber İpek
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Ayberk
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Fragmatik
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Merto
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Luna
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Driver Baby
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Fit Meli
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
İremolog
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Kediliçe
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
KSCansu 💜
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Dijital Zeka
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Doğa Anne
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Hep Parla ⭐
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Bir İnci
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
O-Pera
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Eko Bey
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Profesör Bilgin
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Ezgi Geziyor
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Smaçella
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Fikri Harika
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Ne-She
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Baharizma
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Hayat
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Flaş Batu
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!

Kızlar & Erkekler Ne Diyor?

72

Cevap

74

Cevap

Popüler Cevapları Göster(60)
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    +1 yıl

    dayı hele bı sen mezun ol taş ustunde taş * ustun de am. baska bısı demıyorum sana

    0
    0 Yorumla
  • Mac123
    Mac123 Takip Et
    Yoda Yaş: 31
    +1 yıl

    hata etmişsin dostum, özel muayenehane açar ederim diyorsan iyi

    0
    0 Yorumla
  • eskisehirsporlu
    eskisehirsporlu Takip Et
    Xper 6 Yaş: 30
    +1 yıl

    e kardeişm senınde çene çalışmıyor demekki tüyo vereyim herşeye gülümsemeyle başla..

    0
    0 Yorumla
  • TamBirİt
    TamBirİt Takip Et
    Xper 5 Yaş: 35
    +1 yıl

    Çocuk bıkmadı aynı soruyu sora sora okuluda bu siteden bitirdi mk

    1
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    +1 yıl

    ya yinemi sen bu sana kaçıncı yazışım 3 oldu sanırım ya :D akışına bırak demedmmi sana benn

    0
    3 Yorumla
    • dokktorr
      dokktorr
      +1 yıl

      olmuyor ne yapsam olmuyor , şarkısı benden sana gelsin :D

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      haha kasıyorsun ama sen ya rahat ol :D

      Yorumla
    • dokktorr
      dokktorr
      +1 yıl

      rahat olamıyorum :D

      Yorumla
  • trpol
    trpol Takip Et
    Xper 6 Yaş: 36
    +1 yıl

    Dostum anatomi dersi goruyorsun ya iste hep o yüzden bu haldesin

    0
    0 Yorumla
  • akcora90
    akcora90 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 36
    +1 yıl

    Bunun tıpla tiple alakası yok.. Bakin etrafina adam issiz bonzaici ama sevgilisi var

    0
    0 Yorumla
  • byssusskun
    byssusskun Takip Et
    Yoda Yaş: 32
    +1 yıl

    Şuana kadar hiç sevgilim olmadı neden mi ben istemedim :))

    0
    0 Yorumla
  • ResJudicate
    ResJudicate Takip Et
    Xper 5 Yaş: 36
    +1 yıl

    Okulun bitmesini bekle okul bitince bulursun birini :)

    0
    0 Yorumla
  • GönülDostu07
    GönülDostu07 Takip Et
    Bilge Yaş: 38
    +1 yıl

    23 yaşındayım , tıp okuyorum , son sınıfım , bu kafada olduğun için olabilir dostum

    0
    0 Yorumla
  • ela135
    ela135 Takip Et
    Xper 2 Yaş: 32
    +1 yıl

    Rica etsem Bana mesaj atarmisiniz onemli bjsi sormm gerejiyoda :(

    0
    1 Yorumla
    • dokktorr
      dokktorr
      +1 yıl

      bende mesaj atamıyorum ya , skype ekle : anil. ipbocek

      Yorumla
  • PetHuLinqa
    PetHuLinqa Takip Et
    Xper 2 Yaş: 31
    +1 yıl

    Ben varım :-D 18 yaşındayım öğrenciyim programa ütopyadan katılıyorum

    0
    11 Yorumla
    • dokktorr
      dokktorr
      +1 yıl

      :D :D ütopya uzak sanki ya? :D şanlıurfanın ilçesi değil mi? :D

      Yorumla
    • PetHuLinqa
      PetHuLinqa
      +1 yıl

      Yok ya o kadar tıp okuMuşsun ütopyanin hayal olduğunu bilmiyor musun :-D sen nerelisin

      Yorumla
    • dokktorr
      dokktorr
      +1 yıl

      aaa öyle miydi :D :D sende şakadan anlamıyor musun :D mersinliyim

      Yorumla
    • PetHuLinqa
      PetHuLinqa
      +1 yıl

      Bulursun dert etme ya :-D tıpın adı yeter sen okulu bitirmeye bak bn tıp okusam inan ki başka şeylerde gözüm olmaz di :-D:-D:-D tabi okuyamam o yüzden mi öyle diyorum oda başka :-D:-D:-D

      Yorumla
    • dokktorr
      dokktorr
      +1 yıl

      sen ne okuyorsun? lise son?

      Yorumla
    • PetHuLinqa
      PetHuLinqa
      +1 yıl

      Yok ya mezuna kaldım :-D hedef ODTÜ psikoloji

      Yorumla
    • dokktorr
      dokktorr
      +1 yıl

      umarım kazanırsın :D :D

      Yorumla
    • PetHuLinqa
      PetHuLinqa
      +1 yıl

      Bir umut :-D teşekkürler

      Yorumla
    • dokktorr
      dokktorr
      +1 yıl

      ben kazanacağına inanıyorum :D :D :D

      Yorumla
    • PetHuLinqa
      PetHuLinqa
      +1 yıl

      Bir şey başarmak için emek olmasi gerekiyor :-D ben bu emeği vermiyorum inşallah düşündüğün gibi olur

      Yorumla
    • dokktorr
      dokktorr
      +1 yıl

      emek ver o zman !!

      Yorumla
  • sanemmmmm
    sanemmmmm Takip Et
    Xper 2 Yaş: 36
    +1 yıl

    Istiyorsun ya bulamazsın :)) ama hiç ummadığı n bir zaman olur :D

    0
    3 Yorumla
    • dokktorr
      dokktorr
      +1 yıl

      istemiyorkende bulamadım ama küçük hanım :D

      Yorumla
    • sanemmmmm
      sanemmmmm
      +1 yıl

      Bulursun küçük bey bulursun 1 olmaz 2 olmaz 3. De mutlaka olur bence sen derslere devam et düşünme bunları bak ne güzel mesleğin var :))

      Yorumla
    • dokktorr
      dokktorr
      +1 yıl

      teşekkür ederim küçük hanım beni düşündüğün için :D

      Yorumla
  • Beyazzenci35
    Beyazzenci35 Takip Et
    Yoda Yaş: 36
    +1 yıl

    23 Yaşında tıp son Sınıfta olan biri ders çalışmaktan başka birşey yapmıyor demektir.

    0
    0 Yorumla
  • Liweru
    Liweru Takip Et
    Bilge Yaş: 31
    +1 yıl

    Tıp okuyanlar genedel çirkin oluyor ondandır. Bir'de kendinizi birak yüksek görüyorsunuz vs.

    0
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (36-45)
    +1 yıl

    Tıpçıların genel sorunu bu bence :) Kendilerini üstün sanıyorlar ;)

    0
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    +1 yıl

    bir * git demek istiyorum sana aynı soruyu kaç sefer sordun kusura bakma ama yeter bence, abartmanın anlamı yok

    0
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    +1 yıl

    l*n yeter be kendini satip satip duruyorsun burada birde doktor olucak insanlar canini emanet edicek bu i. bneye ya

    0
    0 Yorumla
  • Tekemmul
    Tekemmul Takip Et
    Xper 5 Yaş: 36
    +1 yıl

    Arayan belasinida bulur Mevlasini da doktor hayirlisini iste

    0
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    +1 yıl

    Napıcan sevgiliyi, kadın doğumcu ol gözün gönlün doysun

    0
    0 Yorumla
  • papyjo
    papyjo Takip Et
    Xper 7 Yaş: 32 , eic 41%
    +1 yıl

    Bence ineksin diye takılan yok seninle.

    0
    8 Yorumla
    • dokktorr
      dokktorr
      +1 yıl

      niye ya :( öyle değilim

      Yorumla
    • papyjo
      papyjo
      +1 yıl

      Tıp okuduğun için seni inek birisi olarak algılıyorlar merak etme beni de inek olarak algılıyor çevremdekiler.

      Yorumla
    • dokktorr
      dokktorr
      +1 yıl

      sende mi tıp okuyorsun?

      Yorumla
    • papyjo
      papyjo
      +1 yıl

      Hayır

      Yorumla
    • papyjo
      papyjo
      +1 yıl

      Avukatlık okuyorum ama dondurup mimarlık okumayı düşünüyorum. :D Tabi öyle bir şey olursa. :D

      Yorumla
    • dokktorr
      dokktorr
      +1 yıl

      hukuk iyidir :D

      Yorumla
    • papyjo
      papyjo
      +1 yıl

      Yani ama ikisini de okuyup bitirmek istiyorum. :D

      Yorumla
    • dokktorr
      dokktorr
      +1 yıl

      vayy süpersin :D

      Yorumla
  • bayanekonomist
    bayanekonomist Takip Et
    Xper 5 Yaş: 31 , eic 37%
    +1 yıl

    Bunca insan yalnizken neden bunca insan yalniz :)

    0
    3 Yorumla
    • dokktorr
      dokktorr
      +1 yıl

      işte bu :D süpersin :D

      Yorumla
    • bayanekonomist
      bayanekonomist
      +1 yıl

      Tesekkurler :) Karsina istedigin gibi birisinin cikmasi dilegiyle

      Yorumla
    • dokktorr
      dokktorr
      +1 yıl

      teşekkür ederim ekonomi hanım :D

      Yorumla
  • hesapsız-2
    hesapsız-2 Takip Et
    Xper 7 Yaş: 31
    +1 yıl

    çok ders çalışıyorsunuz belki ondandır :P

    1
    7 Yorumla
    • dokktorr
      dokktorr
      +1 yıl

      nedenki?

      Yorumla
    • hesapsız-2
      hesapsız-2
      +1 yıl

      doğrusunu söylemek gerekirse tıpçılarla asla diyorum ben... hastane ortamı psikoloji bozmaya birebir.

      Yorumla
    • dokktorr
      dokktorr
      +1 yıl

      haklısın :D

      Yorumla
    • hesapsız-2
      hesapsız-2
      +1 yıl

      hemşirelikten u dönüşü yapan birisiyim zaten :)))

      Yorumla
    • dokktorr
      dokktorr
      +1 yıl

      hemşirelikte bişey yokki, öenmli olan karar verme, psikolojiyi o etkiliyor

      Yorumla
    • hesapsız-2
      hesapsız-2
      +1 yıl

      hemşirelikte bir şey yok mu? neyse susuyorum

      Yorumla
    • dokktorr
      dokktorr
      +1 yıl

      tamam sus :D

      Yorumla
  • BolinhoCoco
    BolinhoCoco Takip Et
    Xper 3 Yaş: 33 , eic 32%
    +1 yıl

    3 yılın etkisi vardır:)

    0
    0 Yorumla
  • gamze2345
    gamze2345 Takip Et
    Xper 6 Yaş: 31
    +1 yıl

    mezun olunca olur sevgilin merak etme :D

    1
    10 Yorumla
    • AliDemir27
      AliDemir27
      +1 yıl

      Gamze bana bir mesaj atarmısın bişi sorucam özel?

      Yorumla
    • dokktorr
      dokktorr
      +1 yıl

      ben şimdi istiyorum ama :D

      Yorumla
    • gamze2345
      gamze2345
      +1 yıl

      şimdi otur derslerine bak yoksa hiç olmaz :D

      Yorumla
    • dokktorr
      dokktorr
      +1 yıl

      ahaha :D sana talip cıktı , bana çıkmadı :D

      Yorumla
    • gamze2345
      gamze2345
      +1 yıl

      üf talip mi diyosun onlara ya :D

      Yorumla
    • dokktorr
      dokktorr
      +1 yıl

      ney değil mi? :D

      Yorumla
    • gamze2345
      gamze2345
      +1 yıl

      tabiki değil.

      Yorumla
    • dokktorr
      dokktorr
      +1 yıl

      niye ki? sevgilin mi var?

      Yorumla
    • gamze2345
      gamze2345
      +1 yıl

      evet

      Yorumla
    • dokktorr
      dokktorr
      +1 yıl

      hmm anladım :D

      Yorumla
  • öylesineiste
    öylesineiste Takip Et
    Xper 4 Yaş: 30
    +1 yıl

    Sakın bulma çünkü kızlarla ugrasmak çok "YORUCU"

    0
    1 Yorumla
    • dokktorr
      dokktorr
      +1 yıl

      yorulmak istiyorum :D :D

      Yorumla
  • japonkupelisi
    japonkupelisi Takip Et
    Xper 6 Yaş: 32 , eic 38%
    +1 yıl

    periyodik olarak soruluyor bu soru. =)

    0
    0 Yorumla
  • DenizMavisiiii
    DenizMavisiiii Takip Et
    Xper 5 Yaş: 36
    +1 yıl

    isteyince olmazmış :D

    0
    12 Yorumla
    • dokktorr
      dokktorr
      +1 yıl

      istemeyincede olmadı :D bu işe ne diyosun? :D

      Yorumla
    • DenizMavisiiii
      DenizMavisiiii
      +1 yıl

      Buda senin şanssızlığın :D

      Yorumla
    • dokktorr
      dokktorr
      +1 yıl

      :D :D haksızlık değil mi bu?

      Yorumla
    • DenizMavisiiii
      DenizMavisiiii
      +1 yıl

      Haksızlık valla ne diyim :D

      Yorumla
    • dokktorr
      dokktorr
      +1 yıl

      ağlarım ama :(

      Yorumla
    • DenizMavisiiii
      DenizMavisiiii
      +1 yıl

      sen bir git kendini okut :D

      Yorumla
    • dokktorr
      dokktorr
      +1 yıl

      nazar var üzerimde? :D

      Yorumla
    • DenizMavisiiii
      DenizMavisiiii
      +1 yıl

      kesinn :D

      Yorumla
    • dokktorr
      dokktorr
      +1 yıl

      napcaz

      Yorumla
    • DenizMavisiiii
      DenizMavisiiii
      +1 yıl

      oluruna bırak

      Yorumla
    • dokktorr
      dokktorr
      +1 yıl

      öyle bir sarkı vardı :D

      Yorumla
    • DenizMavisiiii
      DenizMavisiiii
      +1 yıl

      Sıla :D

      Yorumla
  • SosyeteDelikanlisi
    SosyeteDelikanlisi Takip Et
    Yoda Yaş: 30 , eic 35%
    +1 yıl

    Tıp okurken vakit ayırabilirmisin ki ona?

    0
    0 Yorumla
  • sedaılg
    sedaılg Takip Et
    Xper 7 Yaş: 32
    +1 yıl

    aa ne demek ben burdayım

    0
    1 Yorumla
    • dokktorr
      dokktorr
      +1 yıl

      aa sen kimsin :D

      Yorumla
  • joeblack18
    joeblack18 Takip Et
    Master Yaş: 37 , eic 43%
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 4b cevap paylaştı.

    olmuş işte 3 sene hiç olmamış değilll

    0
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    +1 yıl

    Oha 17 yasinda mi basladin okula -,-

    1
    26 Yorumla
    • dokktorr
      dokktorr
      +1 yıl

      okul bitti demedim , sor bakalım bütün 91li arkadaslara hangi sınıftalar

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Sen neye atarlandin ki simdi sasirdim sordum hayirdir

      Yorumla
    • dokktorr
      dokktorr
      +1 yıl

      benim dogum günüm aralık başında, yalan söylüyormus gibi yazdın , bende cevap verdim

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Hayir ya sasirdim kiskandim da ben 19 yasindayim yeni basladm universiteye ondan soyledim valla :)

      Yorumla
    • dokktorr
      dokktorr
      +1 yıl

      pardon yani :D kusuruma bakma :( nasıl affettirsem kendimi?

      Yorumla
    • dokktorr
      dokktorr
      +1 yıl

      sen ne okuyorsun?

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Beslenme ve diyetetik bende saglikciyiz demek ki ikimizde sorun degil ya ne olacak affettim :) sevgiliyide takma ya illa cikiyor karsina ya da bak dikkatini ceken bir kiz varsa acil konus cokta kasma derim

      Yorumla
    • dokktorr
      dokktorr
      +1 yıl

      yok işte :(

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Kimseden hoslanmiyor musun?

      Yorumla
    • dokktorr
      dokktorr
      +1 yıl

      yok :(

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      E zorlama o zaman illa birinden hoslanmana gerek yok ki canini sıkma :) Bir an karsina cikar zaten dogru kisi aklini basindan alacak kisi

      Yorumla
    • dokktorr
      dokktorr
      +1 yıl

      işte o biran gelemedi bir türlü :( senin sevgilin var tuzun kuru tabi

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Ya bulursun gercekten hic dert etme hayatini yasa derim sana sevgili demek bir sure sonra hayatinin monotonlasmasi demek o yuzden tadini cikar :)

      Yorumla
    • dokktorr
      dokktorr
      +1 yıl

      valla ben monotonlasmayı istiyorum , gözlerine bakarsam gider tüm monotonluk sen rahat ol :D

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Haha birilerinden hoslanmaya bak o zaman hic mi kimse etkilemiyor ya seni cok sasirdim :D

      Yorumla
    • dokktorr
      dokktorr
      +1 yıl

      ya açıkcası arkadas cevrem artık aynı oldu hep, yeni birilerini daha az tanışıyorum , hoşlandıgım yok uzun süredir :(

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Yeni kafelere git? Ya zaten yasin buyuk degil cok bide meslegin doktorluk sonucta gelirler sana

      Yorumla
    • dokktorr
      dokktorr
      +1 yıl

      ya bilemiyorum , sen nasıl tanıstın?

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Arkadas ortaminda gormustu beni faceden ekledi 5 ay cevap vermedim baya ugrasti anlayacagin 2 yildir da cikiyoruz iste

      Yorumla
    • dokktorr
      dokktorr
      +1 yıl

      vayy süpermiş :D

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Oyle iste zamanini bekle sen :)

      Yorumla
    • dokktorr
      dokktorr
      +1 yıl

      valla sevgilin olunca konusması kolayyy :D bekliyorum bekliyorum gelen giden yok :(

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Bende senin gibiydim bak aglayacaktim bildigin elele tutusanlari falan gordukce bir sabah aman be bende tek kalirim dedim 1 ay sonra cocuk cikti karsima birazda gormezden gel :) ya ben sıkıldm diyorum artk monotonlasti uzun iliski arama bosuna

      Yorumla
    • dokktorr
      dokktorr
      +1 yıl

      sıkıldıysan yeni ufuklara yelken aç :D

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Seviyorum ama surekli telefon elimde artk bir mefes almak istiyorum :D yenilerle isim olmaz

      Yorumla
    • dokktorr
      dokktorr
      +1 yıl

      o zaman karşındakine söyle bunu :D

      Yorumla
  • gizeems_
    gizeems_ Takip Et
    Bilge Yaş: 31
    +1 yıl

    kızların arayıp da bulamadığı erkeklerdensin

    0
    23 Yorumla
    • dokktorr
      dokktorr
      +1 yıl

      kızları arayıpta bulamayan erkeklerdenim bence :D :D yanlıs anlama abaza değilim :D

      Yorumla
    • gizeems_
      gizeems_
      +1 yıl

      ahaha :D

      Yorumla
    • dokktorr
      dokktorr
      +1 yıl

      bence sende erkeklerin arayıpta bulamadıgı güzellikte bir kızsın ( fotodaki sensen ) :D

      Yorumla
    • gizeems_
      gizeems_
      +1 yıl

      evet bana ait ama hala yalnızım :D

      Yorumla
    • dokktorr
      dokktorr
      +1 yıl

      senin gibi biride yalnızsa benim yalnız olmamdan daha doğal bişey yok :D

      Yorumla
    • gizeems_
      gizeems_
      +1 yıl

      büyük bir iltifat oldu bu :O

      Yorumla
    • dokktorr
      dokktorr
      +1 yıl

      yoo gerçekler :D

      Yorumla
    • dokktorr
      dokktorr
      +1 yıl

      körler sağırlar birbirini ağırlar durumu oldu iyice :D

      Yorumla
    • gizeems_
      gizeems_
      +1 yıl

      kesinlikle aynısı oldu :D

      Yorumla
    • dokktorr
      dokktorr
      +1 yıl

      oo sen xper6 mıssın , ben 1im mesaj bile atamıyorum :D

      Yorumla
    • dokktorr
      dokktorr
      +1 yıl

      sana talip çoktur :D

      Yorumla
    • gizeems_
      gizeems_
      +1 yıl

      düzgün insan yok ki :D

      Yorumla
    • dokktorr
      dokktorr
      +1 yıl

      düzgün insan bulsan buradan biriyle çıkar mısın?

      Yorumla
    • gizeems_
      gizeems_
      +1 yıl

      düşünülür aslında anlaşabildikten sonra ama

      Yorumla
    • dokktorr
      dokktorr
      +1 yıl

      ama? :D

      Yorumla
    • gizeems_
      gizeems_
      +1 yıl

      aması çıkıcak mı öyle biri acaba :D

      Yorumla
    • dokktorr
      dokktorr
      +1 yıl

      hala çıkmadı mı?

      Yorumla
    • gizeems_
      gizeems_
      +1 yıl

      bilemedim şu an

      Yorumla
    • dokktorr
      dokktorr
      +1 yıl

      bilmen gerek bence :)

      Yorumla
    • gizeems_
      gizeems_
      +1 yıl

      allah allah :D

      Yorumla
    • dokktorr
      dokktorr
      +1 yıl

      bilemediysen yoktur :(

      Yorumla
    • paylas
      paylas
      +1 yıl

      Oyun bilmeyene oyun yerii dardir

      Yorumla
    • dokktorr
      dokktorr
      +1 yıl

      heyy selam :D

      Yorumla
  • itscool
    itscool Takip Et
    Xper 2 Yaş: 34
    +1 yıl

    Bulursun eninde sonunda takma o kadar :D

    0
    1 Yorumla
    • dokktorr
      dokktorr
      +1 yıl

      bulamıyorum :(

      Yorumla
  • kırmızıojeliben
    kırmızıojeliben Takip Et
    Xper 7 Yaş: 38
    +1 yıl

    Demekki hala zamani degil. birazcik sabret:)

    0
    19 Yorumla
    • dokktorr
      dokktorr
      +1 yıl

      ne zaman?

      Yorumla
    • kırmızıojeliben
      kırmızıojeliben
      +1 yıl

      Gercekten olmasi gerektigi zaman:) dert etme bir bakmissin ki karsina cikmis:)

      Yorumla
    • dokktorr
      dokktorr
      +1 yıl

      dert ediyorum ya

      Yorumla
    • kırmızıojeliben
      kırmızıojeliben
      +1 yıl

      Belki de gorev yaptigin hastanede cikicak karsina:)

      Yorumla
    • dokktorr
      dokktorr
      +1 yıl

      ilerleyen senelerde mi?

      Yorumla
    • kırmızıojeliben
      kırmızıojeliben
      +1 yıl

      Belkide iste bilemeyiz ki. yarin bile cikabilir karsina:)

      Yorumla
    • dokktorr
      dokktorr
      +1 yıl

      yuhh heyecanlandım :D

      Yorumla
    • kırmızıojeliben
      kırmızıojeliben
      +1 yıl

      Haha:))))

      Yorumla
    • dokktorr
      dokktorr
      +1 yıl

      bulamazsam , gelirim yanına , bulurum seni :D ona göre :D

      Yorumla
    • kırmızıojeliben
      kırmızıojeliben
      +1 yıl

      Olur:D

      Yorumla
    • dokktorr
      dokktorr
      +1 yıl

      demek yarın , saat kaç gibi? :D :D

      Yorumla
    • kırmızıojeliben
      kırmızıojeliben
      +1 yıl

      Oğle saatleri iyidir:D

      Yorumla
    • dokktorr
      dokktorr
      +1 yıl

      sen falcı msıın? :D

      Yorumla
    • kırmızıojeliben
      kırmızıojeliben
      +1 yıl

      Falciya benzer bir tipim mi var:)

      Yorumla
    • dokktorr
      dokktorr
      +1 yıl

      yoo çok tatlı bir tipin var ama nereden biliyorsun? :D

      Yorumla
    • kırmızıojeliben
      kırmızıojeliben
      +1 yıl

      Ben bilirim:)

      Yorumla
    • dokktorr
      dokktorr
      +1 yıl

      valla tebrik ederim seni :D hesabını kapatayım filan deme yarına bulcam seni

      Yorumla
    • kırmızıojeliben
      kırmızıojeliben
      +1 yıl

      Anlastik:)) kapatmiyorum:)

      Yorumla
    • dokktorr
      dokktorr
      +1 yıl

      tamam :D

      Yorumla
  • kaderböylemişhemşire
    kaderböylemişhemşire Takip Et
    Xper 6 Yaş: 30
    +1 yıl

    Boswer sevgiliyi hayatını yaşa

    0
    9 Yorumla
    • dokktorr
      dokktorr
      +1 yıl

      sevgiliyi onun için istiyorum zaten :D hayatımı arıyorum :D hayatım olmadan nasıl hayatımı yaşabilirim :D

      Yorumla
    • kaderböylemişhemşire
      kaderböylemişhemşire
      +1 yıl

      Abi bir git ya :)

      Yorumla
    • dokktorr
      dokktorr
      +1 yıl

      teşekkür ederim :D galiba bütün kızlar senin gibi :D

      Yorumla
    • kaderböylemişhemşire
      kaderböylemişhemşire
      +1 yıl

      Diğerlerini bilmem ama bence o cikma işleri falan çok saçma

      Yorumla
    • dokktorr
      dokktorr
      +1 yıl

      neden?

      Yorumla
    • kaderböylemişhemşire
      kaderböylemişhemşire
      +1 yıl

      Boşver nedenide bende kalsın

      Yorumla
    • dokktorr
      dokktorr
      +1 yıl

      sen bilirsin :D teşekkür ederim küçük hanım yorumun için :)

      Yorumla
    • kaderböylemişhemşire
      kaderböylemişhemşire
      +1 yıl

      Rica ederim doktor bey bende hemsireyim :)

      Yorumla
    • dokktorr
      dokktorr
      +1 yıl

      oo süpermiş :D nerede?

      Yorumla
  • ilkvetekkonum
    ilkvetekkonum Takip Et
    Bilge Yaş: 30
    +1 yıl

    Icim disim 23 yasindaki tip öğrenci sorusu oldu

    2
    0 Yorumla
  • astalavista34
    astalavista34 Takip Et
    Yoda Yaş: 31
    +1 yıl

    Belkide onlar seni bulamıyodur

    0
    0 Yorumla
  • uysalkedicik
    uysalkedicik Takip Et
    Yoda Yaş: 30
    +1 yıl

    Kizlar arasinda pek bilinmiyordur belki

    =^-^=

    0
    4 Yorumla
    • dokktorr
      dokktorr
      +1 yıl

      ne?

      Yorumla
    • uysalkedicik
      uysalkedicik
      +1 yıl

      Kizlar arasinda pek bilinmiyorsundur dedim

      Yorumla
    • dokktorr
      dokktorr
      +1 yıl

      6. sınıfım :D artık çoğu kişiyi tanıyorum :D

      Yorumla
    • uysalkedicik
      uysalkedicik
      +1 yıl

      O zaman bilemeyecegim

      =^-^=

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    +1 yıl

    Kafa bulmacalar :D gelen var mı bari :D

    2
    0 Yorumla
  • youngyoung
    youngyoung Takip Et
    Guru Yaş: 30
    +1 yıl

    23 yasında nasıl son sınıfsn ya

    0
    21 Yorumla
    • dokktorr
      dokktorr
      +1 yıl

      1991 girişlilerle konusabilirsin :D

      Yorumla
    • youngyoung
      youngyoung
      +1 yıl

      Hmm 3 yıl okudun liseyi

      Yorumla
    • dokktorr
      dokktorr
      +1 yıl

      yok 4 yıl okudum , aralıkta 24 yaşına gircem , belki bundan yanlış hesaplamıssındır :D

      Yorumla
    • youngyoung
      youngyoung
      +1 yıl

      Haa tamam :)

      Yorumla
    • dokktorr
      dokktorr
      +1 yıl

      oldu mu? :D

      Yorumla
    • youngyoung
      youngyoung
      +1 yıl

      Oldu ya çok kıskandım seni ama

      Yorumla
    • dokktorr
      dokktorr
      +1 yıl

      neden ama?

      Yorumla
    • youngyoung
      youngyoung
      +1 yıl

      Ben simdi 18 yasımdaym ikinci senem bu sene tıpı kazansam 25 yasnda son sınıf olucam ondan :D

      Yorumla
    • dokktorr
      dokktorr
      +1 yıl

      kazanma ihtimalin? . D

      Yorumla
    • youngyoung
      youngyoung
      +1 yıl

      O ihtimal var tıp olmaz belki de diş olur :)

      Yorumla
    • dokktorr
      dokktorr
      +1 yıl

      tıp iyidir dişi napcan :D

      Yorumla
    • youngyoung
      youngyoung
      +1 yıl

      Gelmezse napıym :D

      Yorumla
    • dokktorr
      dokktorr
      +1 yıl

      yok yok daha çok çalış tıp iyidir

      Yorumla
    • youngyoung
      youngyoung
      +1 yıl

      Tamam sözünü dinliycem :D

      Yorumla
    • dokktorr
      dokktorr
      +1 yıl

      aferim sana :D lise son muydun?

      Yorumla
    • youngyoung
      youngyoung
      +1 yıl

      Mezun :)

      Yorumla
    • dokktorr
      dokktorr
      +1 yıl

      e işte daha ne istiyorsun? iyice kasma vakti

      Yorumla
    • youngyoung
      youngyoung
      +1 yıl

      Öyle ya inşallah olur :)

      Yorumla
    • TrypanosomaZ
      TrypanosomaZ
      +1 yıl

      kızı yanlıs yonlendirme nesi iyi tıbbın totomuzdan kan alıyorlar gelme :DD

      Yorumla
    • dokktorr
      dokktorr
      +1 yıl

      hadi derse küçük hanım :D

      Yorumla
    • youngyoung
      youngyoung
      +1 yıl

      Gittim bile :D

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    +1 yıl

    Bu tipcilar niye hep müzik aleti çalıyor lar ki.

    0
    0 Yorumla
  • maybee
    maybee Takip Et
    Yoda Yaş: 30
    +1 yıl

    kızlarla konusmayı bılmıyosundur

    0
    0 Yorumla
  • -KaaN-
    -KaaN- Takip Et
    Xper 5 Yaş: 33
    +1 yıl

    tıp tann kaybediyosundurr zuhahahahahahahaha :)

    0
    0 Yorumla
  • Milena7
    Milena7 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 35
    +1 yıl

    Ben tam bir piremsesim

    1
    7 Yorumla
    • dokktorr
      dokktorr
      +1 yıl

      o ne ya :D

      Yorumla
    • Milena7
      Milena7
      +1 yıl

      Beni sev ben üniversite okuyorum :Dd

      Yorumla
    • dokktorr
      dokktorr
      +1 yıl

      :D :D ne okuyorsun?

      Yorumla
    • Milena7
      Milena7
      +1 yıl

      Iktisat :D

      Yorumla
    • dokktorr
      dokktorr
      +1 yıl

      nerede?

      Yorumla
    • Milena7
      Milena7
      +1 yıl

      Söylemem gerisini buralarda tanınmak istemiyorum :D

      Yorumla
    • dokktorr
      dokktorr
      +1 yıl

      mesaj at :D

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    +1 yıl

    Sevgili yapmak senin neyine git ders çalış

    0
    1 Yorumla
    • dokktorr
      dokktorr
      +1 yıl

      :( :( :( haklısın galiba

      Yorumla
  • woooyn
    woooyn Takip Et
    Xper 5 Yaş: 31
    +1 yıl

    Yetti gari 10283883ncu sorusun

    0
    0 Yorumla
  • highlbd
    highlbd Takip Et
    Yoda Yaş: 35
    +1 yıl

    Sorun sende değil bende

    0
    0 Yorumla
  • RickyRose7
    RickyRose7 Takip Et
    Xper 4 Yaş: 32
    +1 yıl

    ben bu soruyu 4. defa okuyorum.

    0
    0 Yorumla
  • AliDemir27
    AliDemir27 Takip Et
    Xper 2 Yaş: 39
    +1 yıl

    Benimde yok yani kime hava atıyorsun sen? :))

    0
    0 Yorumla
  • bsoner7
    bsoner7 Takip Et
    Xper 6 Yaş: 30
    +1 yıl

    Tıp okuyorsun bu yeterli yani. :)

    0
    0 Yorumla
  • Adanaliyiz1
    Adanaliyiz1 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 36
    +1 yıl

    Sen bulamiyorsan biz ne yapalim kanka :D

    0
    0 Yorumla
  • Baho1903
    Baho1903 Takip Et
    Bilge Yaş: 30
    +1 yıl

    Tıp okuduğun içindir :D

    0
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    +1 yıl

    Egonuzdan yaniniza yaklasilmiyo da ondan

    0
    0 Yorumla
  • assllliiiii
    assllliiiii Takip Et
    Xper 6 Yaş: 33 , eic 35%
    +1 yıl

    Ben olayım

    0
    4 Yorumla
    • dokktorr
      dokktorr
      +1 yıl

      sen kimsin? :D

      Yorumla
    • dokktorr
      dokktorr
      +1 yıl

      cevap vermedi bana
      neden? :D

      Yorumla
    • assllliiiii
      assllliiiii
      +1 yıl

      Resmini at ona göre

      Yorumla
    • dokktorr
      dokktorr
      +1 yıl

      özelden yaz

      Yorumla
  • olmazolur
    olmazolur Takip Et
    Yoda Yaş: 30 , eic 39%
    +1 yıl

    Çok tuhaf cidden :)

    0
    1 Yorumla
    • dokktorr
      dokktorr
      +1 yıl

      cidden ya :D

      Yorumla
  • nayarivera
    nayarivera Takip Et
    Xper 4 Yaş: 32
    +1 yıl

    knki linkini ver feysn

    0
    14 Yorumla
    • Ahmetguldas
      Ahmetguldas
      +1 yıl

      :D:D:

      Yorumla
    • Ahmetguldas
      Ahmetguldas
      +1 yıl

      bende veriyimmi :D

      Yorumla
    • dokktorr
      dokktorr
      +1 yıl

      napcan kanki?

      Yorumla
    • nayarivera
      nayarivera
      +1 yıl

      kanki tipine bakcam

      Yorumla
    • dokktorr
      dokktorr
      +1 yıl

      napcan kanki tipimi :D

      Yorumla
    • nayarivera
      nayarivera
      +1 yıl

      iyiysen arkadaşlarıma ayarlıcam biz de diş okuyoz yani

      Yorumla
    • dokktorr
      dokktorr
      +1 yıl

      nerede okuyorsun? :D

      Yorumla
    • TrypanosomaZ
      TrypanosomaZ
      +1 yıl

      haha koptum

      Yorumla
    • nayarivera
      nayarivera
      +1 yıl

      ankarada bir ünide

      Yorumla
    • dokktorr
      dokktorr
      +1 yıl

      vayy süpermiş :D ama face vermiyorum ya, özelden mesaj at vereyim

      Yorumla
    • nayarivera
      nayarivera
      +1 yıl

      ben mesaj atamıyorum 1. seviyedeyim

      Yorumla
    • dokktorr
      dokktorr
      +1 yıl

      bende öyleyim :D

      Yorumla
    • nayarivera
      nayarivera
      +1 yıl

      şansına küs

      Yorumla
    • dokktorr
      dokktorr
      +1 yıl

      tüh ya , seviye 2 olunca mesaj atar mısın? ben olunca bende sana atarım :D

      Yorumla
  • següorya
    següorya Takip Et
    Xper 4 Yaş: 29
    +1 yıl

    OLDURMAYAN ALLAH OLDURMUYO GÜZELİM

    0
    1 Yorumla
    • dokktorr
      dokktorr
      +1 yıl

      öldürmüyor :D deği miydi :D

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    +1 yıl

    Tıp mı :D talip olabilirim :D :D

    0
    3 Yorumla
    • dokktorr
      dokktorr
      +1 yıl

      tıp için mi? :(

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Yok senin için :D

      Yorumla
    • dokktorr
      dokktorr
      +1 yıl

      özelden mesaj atsana :D

      Yorumla
  • esmerunzel
    esmerunzel Takip Et
    Xper 2 Yaş: 33
    +1 yıl

    Aaa neden acaba?

    0
    1 Yorumla
    • dokktorr
      dokktorr
      +1 yıl

      bilemiyorum ki :(

      Yorumla
  • Devamını Gör (26)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Aşk İlişkileri > Sorular > 23 yaşındayım , tıp okuyorum , son sınıfım , bir türlü hala sevgili bulamadım sizce neden?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi

Bu paylaşımı beğenmene sevindik!

Kendi cevabını paylaşmak ister misin?

Benzer Sorular

21 yaşındayım üniversitede bile sevgili bulamadım? 52 cevap verildi
Kaç yaşına geldim neden hala sevgili bulamadım? 35 cevap verildi
22 yaşındayım tıp okuyorum, hiç sevgilim hatta flörtüm bile olmadı. Sorun ne? 40 cevap verildi
24 yaşındayım halen hayatımın aşkını bulamadım? 18 cevap verildi
27 yaşındayım ve hiç sevgilim olmadı neden olabilir? 43 cevap verildi
27 yaşıma geldim hala aşkı bulamadım, bu saatten sonra sevgili bulmak imkansız mı? 11 cevap verildi
Popüler İçerikler
  • En Güzel İnstagram Yorumları! Arkadaş Fotoğraflarına Çarpıcı Sözler
  • Kankanı telefona nasıl kaydedersin? En yakın arkadaş, kankayı rehbere kaydetme isimleri neler?
  • Rehbere Kaydetme İsimleri için Öneri Verir misiniz?
  • Instagram uygulamadan atıyor! Neden beni sürekli atıyor?
  • She/Her/They/Them/Him/He İngilizce Ne Demek, Anlamı Nedir?
  • Adres Başlığı Nedir, Ne Demek, Ne Yazılır?
  • Snap streak nedir? Snapchat St ne demek?
  • Btw ne demek acaba?
  • Instagram Gizli Hesap Görme Nasıl Yapılır? Instagram Gizli Hesap Görme Uygulamaları
  • Crush ne demek, ilişkiler için bir anlamı var mıdır?
Yeni Sorular
  • ​Çevrenizdeki insanların mantıksızlığı karşısında görselindeki gibi hissettiğinizde, nezaketi mi koruyorsunuz yoksa iğnelememi?
  • Geceye ruh halinize göre bir şarkı bırakır mısın?
  • Hayatta en zorlandığın şey nedir?
  • Sizinle aynı gün doğan ünlüler kimler?
  • Gelen güncellemeler yüzünden bıraktığınız oyunlar hangileri?
  • Sevgilinle beraber müzelere gider misin?
  • Gayretli biri misin?
  • Kalbinde bi tabela olsa ne yazardı?
  • Aşkta şanslı mısın?
  • Covid-19 geçirdiniz mi?
  • Yardım
  • İletişim
  • Hakkımızda
  • Site Sözleşmesi
  • Yayın İlkeleri
  • KVKK Aydınlatma
  • Öne Çıkan Sorular
  • Site Haritası
  • Etiketler
Popüler Konular
Aile & Toplum Alışveriş & Hediyeler Cilt Bakım Çocuk & Ebeveyn Diğer Diziler & Filmler Eğitim & Kariyer Fal Gamer İnternet & Teknoloji Kişilik & Karakter Moda & Stil Özel Günler & Hijyen Saç Bakım Sağlık
Kızlar Soruyor, Kizlar Soruyor
©2026 KızlarSoruyor ™
Apple Store Google Play
{0} ile üye ol
YÜKLENİYOR...
YÜKLENİYOR...
Soru gözden geçiriliyor...
Site kurallarına uygunluk inceleniyor...
Son dokunuşlar yapılıyor, neredeyse hazır ✨