AI Persona’ya Sor
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
67Cevap
Şimdi var ya ben tıp kazansam kimseyi takmam, sen biraz havalısındır. bir de erkeksin. sen teklif ediceksin. kızları sen kes, sen konuş.
Tipsizdirsin. Yakışıklı olabilirsin duruşun ifaden konusman bozuksa yapacak bir sey yok
tıp okuyan adamın burada ısıs ne ya gıt dersıne calıs cakma doktor senı
Böyle ezik ezik sorular sorup mesleki karizmamızı zedelemeyin be. Benim gayet hareketli bir aşk hayatım var. Sende çık tanış birileriyle.
İyi kazanan uzman dr olursan mutlaka bir sevgili seni bulur :) Senin aramana gerek kalmaz yani :)
tıp okuyanın sevglisimi oluyor illa :D bende eletkriciiym hacı benim niye yoq. D
söyle bakiyim ne kadar maaş alcan sen uzman olunca?
Belki de kendini farklı biri sanıyorsundur
yok ya :D
Biri şuna bulsun artık birini bir milyonuncu defa daha aynı soruyu görmek istemiyorum eski hesabınlada kaç kere sormuştun ya :S
Tıptan kaybediyosundur...
Hep aynı soruyu sorup durma be kardeşim
alt dönemlerden tanış yeni kızlarla
etkilenmiyorlar sanki benden?
neden etkilenmesinler üst dönemler her zaman daha karizmadır ama sevgili yapıcam diye kasıyosan iş yavşaklığa giderse hoş olmaz :)
yok öyle biri değilim ya :D
Yeni ortamlara akman lazım (:
nasıl yapcam?
Üniversitenin çeşitli etkinleri oluyor yaa gezi konferans falan
onlara katılacak pek vaktim yok :(
Tıp okumak ayrıcalıklıdır tabi :/
bu nasıl ayrıcalık :( hiç faydası yok :(
Kinayesi orda ışte
ağlarım ama :(
Sınıfın da birileri yok mu
hepsisinin sevgilisi var, olmayanlarda kanka :(
O zaman sen hayalleri çalışıncaya kadar ertele kim bilir belki güzel zarif bir hemşire bulursun (:
hemşire olmasın ya :D
Ama sende bişey begenmedin yaa (:
begendiremedin sende :D
Elimden bu kadar geldi (:
sen kaval çalmayı biliyomusun
öğreten yok :::::(
:D :D :D
hala bir çözüm bulamadın mı sen yeaa :D
yohk yaaa :(
hayırlısı be gülüm.
gülüm diyen sevgili bile yok :(
hahahh :D gülüm demesin zaten çok çirkin :D
o bile yok işte :D
garim ben bilmem :D
garim ne?
Artık anlamında şeyettim :D
neyettin :D
eğlenilecek değil evlenilecek adamsındır belkide
yinede bulmam lazım? :D
Kızlarda böyle düşünür mü erkekler için ya?
herşey karşılıklı ;)
kızlar çok fena :D
hıı öyleyiz :)
3 senelik sevgiline geri dön pnp :D
Ders çalışmaktan kafanı kaldirmadigin icin.
bide çalışıyorum , ama sosyalim :(
Kendine sosyalsindir belki.
gerçekten sosyalim :D
23 yaşında tip okuyor ve çalışıyor yakışıklı müziğe ilgili. Kizlar buradan @doktorr taliplerine sesleniyor. :)
o kız kim :D
Oyle bir kiz mi var.
@doktorr dan Özür diliyorum yanlış etiketledim.
bu senin için geçerli @dokktorr
ahaha :D çok komiksin :d
:))
valla çok güldüm :D
Yahu yanlışlıkla etiketlemişim. :)
kız yanlıs anilicak şimdi :D
Yanlış anlayacak bir şey yok. Beyan ettim zaten.
nişanlıymıs bide :D
naci abuşka deden :))) hahah
ayy kötüydü :D
saaii:)
senin sevgilin yok dimi? :D
sevdiğim başka sevenim başka:)
senin bile sevgilin olsaydı intihar edecektim :D
bana bak doctor bozuntusu... bizim kitabımızda bin kere sevilmez insan bir kere sever.. sonra benim gibi 4 sene kimseyi sevemez napak ölek mi.. dinime küfreden müslüman olsa..
:D sen ne okuyorsun?
ben okumuyom:)
neden?
kılar okumaz dediler okumadık..
aaa üzüldüm :( :( :(
ben bile inandım lan:))))
:( :( :( yazık sana :(
yazık bana:)
acıdım kız sana :D paraya filan ihtiyacın var mı
bir kaç milyon dolara ihtiyacım var sorma:)
çokmus be güzelim
hı hı :(
Sence biz nerden bilelim?
ben bilemedim yardım istedim kötü mü ettim?
Yanlış yerde arıyosun o zamn etrafına bakın arkadşlarından iste
arkadaslarımdan istedim :D yook :D
Doktor ol bı gorursun :)
doktor sayılırım :D
bir hastanede faln calıs :) kadın doktor faln ameliyetta tanısırsın belki ne bilim bende mımar olcam :)
hastanede çalışıyorum zaten :D son sınıf hastanede :D aa ne güzel hangi üni?
yurt dısı bnde yenı gıtcem adını bılmıorum ogrenınce solerım :)
nereye gitceksin? :D
alman ya da bı unıverste ıste :)
vayy süpermiş :D bende yanına gelirim , gidince haber ver belki almanyada doktor olurum :D
hahha tamam :)
neden türkiyede bir üniye gitmedin?
yanlış ortamlarda takılıyosundur mudur
Gel sana sevgili bulalim. d
tıp okuduğundandır :D
neden?
hastanede gördüğüm kadarıyla doktorlar biraz çekilmezler sanki kimse uğramak istemiyordur
yanlış yorum tanı beni :D
ben öyle gördüm öyle bildim :D
yanlış tanı beni :D
iyi tamam :D
tanı hadi
Kadavrayla selfi cektirdinmi peki?
Evet en son gecen hafta sormustun bu soruyu.
Hayırlısı olur elbet geç kalmış değilsin :)
teşşekkür ederimde geç oldu :(
Cekiniyolardir belkide.
neden ya :(
Çünkü sen bir ineksiiin :)
yooo değilim :D
Çukurovada da bulamadıysan at kendini kanka :D
Sitem etme dr. Bey hayatta herşey kısmet
tıp okumasaydın bulurdun
zamanı geldiğinde o gelir seni bulur. ;)
la bu çocuk da bu soruyu sormaktan bıkmadı a. mk
seneye evlenmek için peşinde dolaşırlar rahat ol:)
bir bitmediniz gardes ya
bence çirkinsin:p
özelden mesaj at foto atim :D
O zaman kesin çekici diilsin:))
ama çekici erkek berberine gidiyorum :D :D
Hıı tamam o zaman kesin ağzın laf yapmıyodur senin:) hatun kandırmayı bilmiyosun:))
yooo gayet konusmayı bilirim :D
O halde kendinle çık bak ne kadar mükemmel adamsın:))
senle çıksam? :D
Ben erkeğim kaybol:))))
niye kız nickin var?
buldun yavrum gel bana
yavrum sen kimsin? kimlerdensin? in misin? cin misin? yoksa bir peri misin? :D
bende bulamayan bir unıv ögrencısıyım
ne okuyorsun? nerelisin? yaşın kaç? :D
pdr istnbul 22 yaş
hangi üni? aaa süpermiş :D
Astronotum sevgilim yok
Ayni dert ten bende oyuyom
Admin hayrina bu işe el at
aynı dertden bizde de var yaw
1.2.3 TIp dsafsdsd
Hahaha :D
:D :D sus mu diyosun? :D
Çok espiriksiniz :) hahhaaha
Bunun cevabını Sen bul mk sorup durma
Hayirlisi..
aynen kader kısmet
Tecrübe eksikliği
nasıl tecrübe kazanıırız?
Nickhuzur ?
ne?
O sandim
değilim?
çok ineksin
çok sosyalim
Hangi okul?
çukurova
O birşey mi? benim hiç olmadı.
Ne bileyim neden
sende hiçbişey bilmiyorsun
Bu kaçıncı
Iyi taktik.
tıpsız mısın :D
Ne bilek
Nicke bak. d. d
Hemsirelere yürü :))
haHAHHAHA
Çıkak mi?
neden olmasın :P
Iyi kiz kaldirmissindir burada sen:D abaza kisilik tipta abaza bir tek endustride olmuyomus drmek ki :Dabazalar her yerde
abaza değilim kardes