19 yaşıma giricem evet arkadaşlar bu güne kadar hiç bir kız eli tutmadım hiç bir kızla sevgili olmadım 2 defa aşık olum açıldım ve ikisindede reddedildim ( Sağlık okuyorum üniversteye geçicem zoruma gidiyo arabam var parada var ama kızlar reddedince zoruma gitti çok ağrıma gidiyo bu işlerden soğuyorum ve ilerde gelirmi bende bir kzıla bende gezmek tozmak isterim en azından bir günaydın mesajı atan olsun be gerçekten ağrıma gidiyo kaldıramıyom bazen sizce karşıma birisi çıakrmı kendimi tipsiz gibi görüyom resimleri aşşağı bırakıcam artık hayattan soğuttular bee neden böyle aynı skınıtıyı yaşıyan var mı nası çözdü lütfen yardımcı olun.. teşekkürler
18 YAŞINDAYIM 19 yaşıma giricem ama hayatımda hiç sevgilim olmadı sizce neden? çok zoruma gidiyo?
Daha yaşın küçük bu Ne karamsarlık ayrıca tipin yaşına göre iyi biraz zamana bırak. saçın sarı ise önleri onları eski haline boyat itici duruyor haricinde gayet normalsin çıkar karşına yaş aldıkça takma bu kadar
1
2 Yorumla
Soran
+1 yıl
inşallah tamam düzelttirecem saçı ama ben sanmıyom milletin kolunda güzel kızlar ben kimseyi küçümsemeyi sevmem ama saçma erkeklerle çıkıyorlar diyelim tabi gönül kimi severse aşk onda güzeldir ama bana gelen 0 ve gerçekten zoruma gidiyo bende lise hayatımı iyi yaşamak istiyom
Hacı bende 18 girecem bendede olmadı daha sevgili ama pek kafa takmıyorum canını sıkma hem ne güzel araban paranda varmış bugün olmazsa yarın olur tipin de fena değil :)
0
1 Yorumla
Soran
+1 yıl
çok teşekkür ederim inşallah ama ben ümidi kestim be kardeşim valal gerçekten ağır geliyo bazen
En İyi Cevaplar