18 YAŞINDAYIM 19 yaşıma giricem ama hayatımda hiç sevgilim olmadı sizce neden? çok zoruma gidiyo?

19 yaşıma giricem evet arkadaşlar bu güne kadar hiç bir kız eli tutmadım hiç bir kızla sevgili olmadım 2 defa aşık olum açıldım ve ikisindede reddedildim ( Sağlık okuyorum üniversteye geçicem zoruma gidiyo arabam var parada var ama kızlar reddedince zoruma gitti çok ağrıma gidiyo bu işlerden soğuyorum ve ilerde gelirmi bende bir kzıla bende gezmek tozmak isterim en azından bir günaydın mesajı atan olsun be gerçekten ağrıma gidiyo kaldıramıyom bazen sizce karşıma birisi çıakrmı kendimi tipsiz gibi görüyom resimleri aşşağı bırakıcam artık hayattan soğuttular bee neden böyle aynı skınıtıyı yaşıyan var mı nası çözdü lütfen yardımcı olun.. teşekkürler
18 YAŞINDAYIM 19 yaşıma giricem ama hayatımda hiç sevgilim olmadı sizce neden? çok zoruma gidiyo?
18 YAŞINDAYIM 19 yaşıma giricem ama hayatımda hiç sevgilim olmadı sizce neden? çok zoruma gidiyo?



18 YAŞINDAYIM 19 yaşıma giricem ama hayatımda hiç sevgilim olmadı sizce neden? çok zoruma gidiyo?
18 YAŞINDAYIM 19 yaşıma giricem ama hayatımda hiç sevgilim olmadı sizce neden? çok zoruma gidiyo?
Cevapla