Kalabalıkta artistlik yapanın tenhada özrü kabul olmazmis;kiz arkadasima atarlardim ne yapmaliyim?

Arkadaslar kiz arkadasim beni cok fena kizdirdi, icimden agzini yuzunu kiracaktim o derece, kuplere binip delirdim, kan beynime sicradi. sinirden kirmizi oldum. okadr sinirlenmeme ragmen kiza biraz atar yaptim, kiz araya mesafe koydu aptal gibi ortada kaldim, onsuz yapamayacagimi biliyor, galiba beni cezalandiriyor, agresif oldugumu kabullenip ondan ozur diliyecegim, verdigi cezanin agir oldugunu soyleyecegim. cok. uzuldum arkadaslar pismanim.
Güncellemeler
+1 yıl
Beyler kiz arkadasimi kotuleneyin tum ayilik bende ustune cok gittim, onceki kiz arkadasimi kaybettim kazada, cok uzuldum, dunyam yikildi buna bisey olursa beb cok kotu olurum ve kizlari birdaha sevemem o korku benim hep icimde.
Güncellemeler
+1 yıl
Arkadaslar sucumu kabul ettim, ozur dilesim affetmesini soyledim , ona karsi kaba davrandigimi soyledim, benim ozur dilememe gerek olmadigini soyledi, eski halimize donduk eski mesafeyi koymuyor cok mutluyum, yani diyecegim su ki arkadaslarima olay ornek olsun, dik baslilik yapmayin durumu kabullenip af isteyin, bu tur arkadasliklarda sayginin onemi buyuk kiz arkaasima saygi gosterdim, o da brni. affetti.
Kalabalıkta artistlik yapanın tenhada özrü kabul olmazmis;kiz arkadasima atarlardim ne yapmaliyim?
Cevapla