Kişilik & Karakter konusunda 204,2b cevap paylaştı.
Evet bence öyledir. yani ben mutlu olsam bile bunu herkesin önünde yaşamaya utanırım. bilmiyorum hiç şımarmadığım ya da öyle kalabalık da beni seven biri olmadığı için de olabilir. ama ben yalnızken mutluluğumu yaşarım sevgilim ya da eşimle.. kalabalık ortam da şımarmam hiç bir şekilde..
ama nispet yapmak için de öyle yapıyor olabilirler. yani bilmiyorum kendi kararları bilmeden kimse hakkında konuşmam.
Yiooo, misal benim yapım öyle. İstediğim gibi özgürce yaşarım elalem bunu nasıl görür diye kendimi kasamam, o yaşları da geçtik. Tırnaklarımla kazıya kazıya kendime kurduğum hayatın keyfini çıkarırken onlara sormayacağım. Göstermek göze sokmam falan değil derdim onlar da bakmayı versin. 😅
Kişilik & Karakter konusunda 13,6b cevap paylaştı.
Şımaran tiplerden oldum olası haz etmedim.. Herkesin nazının geçtiği birileri olabilir ama bunların göze sokularak yapılması, nispetten ziyade beyin ve karakter fakiri olmaktan ileri gelir.. :D