AI Persona’ya Sor
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
117Cevap
sen ona bir ışık sinyal ver ki gelsin konuşsun. kafanı neden çeviriyorsun
Nasil verim bir isik napiyim mesela?
göz kırp ya da gir internet cafeye çıktı alacam de gözlerine bakarak konuş
Birsey almak icin giricem :)
internet cafeden çıktı almak için girersin
Cikti ne?
Ciktiyi bile bilmion
bir gün gecerken saat kaç diye sorsana.. yan etkilerine karışmam sölim :)
aynı durum bendede vardı bı zamanlar noldu konuşmadı sen bişey yapmassan o hiç yapmıcak :D
Sen konusmadinmi? :D
Noldu nerde simdi o? :D
ya aslında istese hala okulda olabilirdi ama açık öğretıme geçti mal :D bu seferde arkadaşları bakıyo onun sevdıgı kızım ya yetheeer :D :D
Hahahahahh :D bu erkekler deli eder insani
aynen ya ml çocuk okadarda baktım boşuna gitti utangaçmış zaten arkadasları bıraz daha bakarsa içimde kalmasın diye gidip konuşcam onun hakkında :D
Hahahahahah cocuk seni karsisinda görünce heycandan bayilmasin? :D
asıl çocuk yok artık okulda :D arada geliyo ben arkadaslarıyla konuşcam ve ya onlardan biri hoşlanıyosa diye çok korkuyorum açıkcası :p
Birsey olmaz konus gitsin :D
çekiniyordur... biraz cesaret vermen lazımdır belkide bir gülümseme işe yarar
Dogru diyosun:)
önce tanışman lazım
O gelip sormuyorki "tanisalimmi" diye
sen sor o zaman ya da bir bahane bul saati sor adres sor gülümseyerek git yanına ama gerisi gelir belki
Adam belkı cok utangac ret edersın dıye konusmuyor gıt sen konus:D
Ben konusamam ilk bakan o, o konussun :D
İyi evde kal o zaman sen :D
Aaaah :'( neden öyle diyosun :D
O gelsin konussun, bakmayi biliyor ama :D
Bakma ayrı bırsey konusma cok ayrı evde kalıcan bak yaz bunu bır yere sende hoslanıyorsan zarf at o zaman
Evde kalmam ben, elimi sallasam ellisi :P
Mevlam ne eylerse güzel eyler olucagı varsa olur yoksa olmaz hayırlısı olsun
Aynen cok güzel söyledin. Hayirlisi.
anlaşılan etkileyici bir bakış atıyor..
Etkiledi zaten:)
evli olmadığından ya da abaza olmadığından eminseniz, şansınızı deneyin... :)
sen neden gidip konuşmuyorsun?
Bir kadin olarak ilk adimi benmi yapim?
neden ilk adımı senin atmaman için neden mi var?
çekingenlik işte naparsın :)
Oooofff:)
Gülümse geçerken, selam ver, devamı gelir.
Okidoki
sende ona bak ama anlamlı bir şekildeee
Okay:)
Salak olduğu içindir.
Ay öyle demeee :/
Hahaha :D senden bekliyordur diyim o zaman
İlk adımı sende atabilirsin eğer hoşlandıysan 😊
Ama onun atmasini daha cok istiyorum:)
Güzel ve tahrik edici giyinirsen bakar 😜
Öylemi diyosun:P
Neden olmasın güzel alımlı giyimine kuşamına dikkat eden endamlı birisysen dikkat çekersin 😊
Evet öyleyim, demekki birsey beni adama itiyo
Aman ! Fazla itmesin sonu hep hayırlı olmaz 😊
Kardeşim hoslaniyor işte
Vallahi bilemicem:)
Hoslaniyorsa gelip konussun..
Aşık olmuştur sana :D
Belkide
Bilemicem artik :D
Sulu kız bir sorum olcak size
susuz dicektin galiba suyumu kestiler :DD Sor bakalım :DD @Sensiz-ikigünn
Yalan dünyadaki tek gerçeksin hatırladımmı
Paylaşımda bulunuyoduk birden çıkıverdin neden
Bilmem unuttum şimdi Cvbı verip çıkmışımdır heradle :D
Tekrardan gelirmisin paylaşıma
Susuz :-)
adam belki öküz ve seni tren sanıyor.
Resmen öküz ettin adamı
Hahaha vallahi ya
Görüyorumki el birliğiyle adamı öküze çevirdiniz helall olsun
sadece sana baktığından eminmisin?
Hayir tabiki, erkeklerden bahsediyoruz sonucta.
yaş olarakta büyükmüş. büyük ihtimal farklı amaçla bakıyordur. senden olumlu bir yaklaşım hissettiği anda harekete geçer.
Nasil farkli amac?
Olumlu bir yaklasim derken? :)
yani fiziğin flan iyiyse adamı etkilemiş olabilirsin. sana arzulu bir şekilde bakıyordur. sende ona gülümseyerk flan bakarsan konuşmak isteyecektir. amacı seninle yatmak yani.
Ozaman hic gülmiym hic bakmiym, öyle sapikca amaci varsa..
benimkisi tahmin. hoşlanıyorsan konuşmasına müsade et. zaten hislerin sana yol gösterir. sevip sevmediğini anlarsın.
Gelsin konussun canim, ben müsade etmiyormuyum sanki:)
30 yaşinda mı oha l*n
Bilmiyorum adami tanimiyorum ama o yaslarda gösteriyor :/
Ne yani hoşlandın konuşmasını mı istiyosun
Evet, bakip duruyor ciddi birsey düsünüyorsa gelsin konussun. Askin yasi olmaz bence; )
Yaşın daha 20. Neyse iyi günler
Birine benzetmiştir seni haha😁
Hahaha herdefasindami? :D
Neden olmasin:d
Yok canim daha neler :D
:D adama bakmadan oyle gec iste problem yok bence. d
hoşuna gitmişsindir açılamıyordur çekinmiştir
Galiba öyle
Gulumse bir kere bak nasıl konuşuyor
Bide gelip konusmassa :)
Öyle birşey yok o zaman kötü niyetli olduğunu düşün derim
ilk adımı senden beklıyo:
Ben atmam ilk adimi, o atsin :)
ortada buluşun
Ben hazirim onu bekliyorum :P
Gelip konussa sen durup dinlicek misin peki?
Evet
Iste o emin olamadi herhalde bir daha goz goze gelince iki gulumse bari cesaretlensn.
Okay, cok tesekkürler:)
Terslersin diye çekiniyor
Galiba...
Hoşlanıyo musun bilmiyorum kafani cevirme baksin bir gulus at git cesaret ver ama tum erkekler kadinlarin hepsine bakar
Haklisin
Eic bence :)
bir pas ver, kaş göz yap çocuğa amk.
Ay söyle küfürlü konusmasak, lüften.
Cok seviyom kufru apla cok.
Bende hic sevmiyorum aplasi.
Seviye farki apla, maruz gor, beni de boyle kabullen. Ben seni boyle kabullendim bak.
Tamam aplasi :P
hoşlanmıştır belki senden kih kih kih:)
Öylemi diyorsun :)
hoşlanmasa neden baksın:( hem de defalarcaa. belkide seni izlemesi hoşuna gidiyordur kırıta kırıta yürüyorsan:)
Olabilir :)
kirita kirita yürüyümüyorum :D
ah siz kadınlar yok musunuz. varlığınız bir dert yokluğunuz ayrı bir dert:) elini sallasan ellisi demek şapşik yaa:))
Hahaha öyle ama ne diyim baska:)
nasıl bu kadar emin olabiliyorsun kii:))
Neyden nasil bukadar emin olabiliyorum? :)
elini sallasan elli tanenin geleceğinden:)
E biliyorum cünkü:)
alemsin yaa:d merak da etmedim değil hani!!!:d
:D hihi
merak ettim seni şapşik:))
Iki kasim iki gözüm bir burnum bir agzim var:P
yaaaa dalga geçiyor birde uyuz:D
Konuşmasını mı istiyorsun gelip
Evet, bos bos bakacagina gelip konussun;)
Bunu diyorsan seninde ilgin var, düzgün mesaj ver, gelip konuşsun
Ilgim var evet, yok demiyorum, düzgün mesaj nasil vericem?
Bilemem onu, adam bu kızla konuşsam ters tepki almam demeli
Ozaman onu gördügüm zaman gözlerine bakip gülümsiim
Yap bakalım ne olacak, bende merak ettim şimdi
Tamam yaptigimda sana yazarim :P
Zahmet olmazsa :) Bakalım işe yarayacak mı
Bakicaz :)
:) ...
Belki vucudun dolgundur guzeldir ona bakıyodur
Sadece vucuduma bakiyorsa hic bakmasin
Peki sence vucudun dolgun güzel mi degilse ona göre yorum yapicam
Dolgun derken nedemek istiyorsun?
Vucudum güzel
Ya zayif misin ya da bacaklarin flan kalin goguslerin buyul mu flan filan bu tars seyler işte
Ne cevap bekliyorsun allah askina:)
Peki
Trene bakan öküz misali
:D:D
Adam'ı. Niyetini bozuyorsundur
Ben napiyorumki? Birsey yaptigimda yok
Nicki ona göremi açtın?
Aklima o geldi öyle yaptin Nicki ;)
Anlamıştım. :)
Sen de ona karşı boş değilsin o zaman
:):):)
Hayırlısı olsun :)
Sen yollu musun * her bakana
Sapikmisin
He canım sapığım çok mu belli oluyor
Evet!
Ne hoş beni yakaladın şimdi git kendini becer
Sen git kendini becer. Terbiyesiz
:) :*
kızarsın konuşursa !!!
Kizmaaaammmm :)
bız oyle düşünemiyoruz ama (;
O her kıza bakıyordur, azmış.
Zannetmiyorum
senden hoşlanmış, ama kediyle ciğer olayı bence bu
Nasil yani?
seni arzuluyor bu adam
Arzuluyor derken? Seviyormu yoksa sapiklikmi?
ya bakışarak sevgi mi olur allasen :)
Niye olmicakmis :)
bunun sonu yatakta biter kesinlikle :)
Ne alakasi var
Belkide bakmıyor :) sor bakim sanamı bakıyormuş?
Bakiyor, gözlerimin icine icine :)
Ben olsam ne bakıyon hayırdır derim.. Böyle gitmez cınım adamın niyetini bilemeyiz bir bakış her şeye delalet edebilir :)
Hahah birdaha öyle bakarsa sorucam artik. "Was guckst du" diye
Yani "ne bakiyosun" :)
Senin o lafına gelecek cevabı ben söyleyeyim :" Af buyur bacım " :))
Ya ben Berlinde yasiyorum oda burada ama türk degil iranli... konustugumuz zaman almanca konusucaz yani, ben farsca bilmiyorum oda türkce bilmiyordur :D o yüzden" ne bakiyosun" almancada "was guckst du" :D
Vaay ilginç bir durum o zaman sana kolaylıklar dilerim arada bir internete git müşteri olarak bir iki saat nette takıl birşeyler sor internetle alakalı yardımcı olsun bir sebep yarat anacım :)
Tamam babacim cok tesekkürler, yardimin icin yapicam artik birseyler :)
Rica ederim hadi göreyim seni sen başarırsın :D
Insallah :D
Ben olsam coktan konusmustum seninle
O niye gelip konusmuyo pekiiiiii :(
Adam korkuyor genelde tersliyorsunuz ya...
O tersleme isini türkiyedeki kizlar yapiyor :D
Evt haklısın :) sen nerede yaşıyosun yurt dışında? :)
Beğeniyor süzüyor seni
Amaci ne acaba
Öylesine olabilir..
Ö k ü z olduğu için bence
Bilemicem ^^
adam ağır sapık kaç kurtul
Nerden biliyosun:)
bakışlarından anladım :D
:D alemsin nerden gördün bakislarini :D
kalp gözümle bide cinler söyledi :D
Ah anladim :D:D
anlaşılmak güzel :D
Seninle konuşmaya cesaret edemiyordur.
Bencede
20 misin...
öyle yazmıyor...
Evet 20 yasindayim.
Öyle yazmiyormu?
25-29 arası gösteriyor.
Yanlis yazmis olabilirim, degismiyorda...
Sığır olabilir sen konuşmayı dene
Nasil konusmasini istersin?
Gelsin, "senden hoslaniyorum" desin. Nebilim birseyler desin iste :)
Oldu. Ole dese sapik ilan edersnz adami. Hemen soledi diye
Gözlerine bakıyor demi sadece
Evet, yani arkami döndügümde nereme bakiyor bilemicem^^
sapık olmasın. işkillendim şimdi :D
Sanmiyorum :D
sen yinede dikkatli ol. inş açılır bir gün :))
Insallah :)
Gelse kabul edermisn yas farki falan? ?
Evettttt
Bende biri var 20 yasinda ben 26 cesaret edemiyorum kiz tersler o terslemese biri gorse ne dusunur sapik damgasi yemek istemen
Oda belki oyüzden gelip konusmuyo:(
Ama sapiklikla ne alakasi var...
Ibrahim Tatlises kizi yasindaki kadinlarla evlenip onlari hamile birakinca kimse birsey demiyo ama! :/
:):) valla oyle belli yasin ustu olunca sikinti olmaz 55 40 mesela ama 30 15 olurmu olmaz kizin yasi biraz buyusun diye beklesemmi diye dusunuyorum bazen de diyorum biri ne asik falan olur baskasi kapar :):) karisik mevzular o ne yapiyordur acaba beni dusunur mu yoksa o benden buyuk olmaz dermi gibi cesitli sorular mevcut ::))
Artık bezip senin konuşmanı bekliyodur
Aha
Git konuş, şimdiden hayırlı olsun..
Hayirliysa olsun:)
Ohoooo sen de istiyorsun naz yapıyorsun
Ben neden böyle şeyler yasayamıyorum *
Nasil seyler?
Gecerken bir yerden bir kız baksada sürekli bende kısa bakıslarla baksam bunun amacı ne diye düsünsem ))
Hmmmmm
Cok seymı istiyorum )))
Bulursun sende birgün kafa dengini :)
Aminnnn ))
Hoslaniyodur cesati yoktur
Bende öyle düsündüm
Konuşsa dert konuşmasa dert :))
Konussun istiyorum:)
Bu kadar istiyorsan cesaretini topla ve sen bir adım at. Yoksa onun gelmesi çok zor , bir erkek olarak söylüyorum:)
Bende bir kadin olarak gitmem ilk adimi o yapicak, yapmassa kalir öyle:))
Şansın bol olsun:))
Tesekkürleeeeeer:)
ne bakıyon l*n de :)
"Ne bakiyon lan" desem anlamaz, türk degil :)
nereli
Helal sana biladerim sende bendensin :D
taşfırınız biz broo
Iran'li
sen iranda mı yaşıyosun
Bakıyorumda seninde gönlün war gibi gibi..
Var yok demedimki, adam bakislariyla etkiliyor ^^
Bana niye denk gelmiyo bende bakıyorum. İstersen sanada bakarımm..;)
Bakislarinda birsey olmasi gerekiyor ;)
Ne gibi biraz aç belki tarife uyar benim bakışlar ;)
konuşmaya gelsin mikine acep?:)
Kim bilir acaba neden.
"Acaba neden bakiyor" bin kere sormusumdur kendime ^^
Hayırlısı.
kesin yatakta nasıldır diye düşünüyordur
Onu türkiyedeki erkekler düsünür anca!;)
Senden bir hareket bekliyordur bir tebessüm mesela
Evet
ne varki üzerinde dikkatini çekmişsindir belki
Ciplak geziyorum ben:P
Saka saka..
Normal kiyafetler var iste
şakacı kız seni normal kıyafet varmış üzerinde çokta şeyimde -.-
Utanıyodur sen konuş. Her gördüğünede yarenlenme
Bende utaniyorum belki?
Yarenlenme derken?
Erkek olan o degilmi bakmayi biliyorsa konusmayida bilsin
Her erkek bakar. Farklı bakış açıları vat ne için baktığı malum