Tanımadığım bir adam? Neden bakıyor, neden gelip konuşmuyor?

Merhaba millet, aylardır bana sadece bakan bir erkeğin amacını düşünüyorum. O bir İnternet Café de çalışıyor, ben anneanneme giderken onun çalıştığı Internet Café nin önünden geçiyorum herdefasında , (evim hemen İnternet Café nin yanı) her defasında gözlerimin içine içine bakıyor, bende kısa bakışlarla bakıyorum kafamı çeviriyorum ama o hala devam bakıyor, sizce bunun amacı ne? Neden bakıp duruyor, Ben 20 yasındayım, o benden daha büyük gösteriyor, herhalde vardır 28 ya da 30 :/... sizce neden bakıyor? Amacı kendini farkettirmekse farkettirdi zaten:)
NEDEN BAKIYOR, NEDEN GELİP KONUŞMUYOR?
Cevaplarınızı bekliyorum arkadaşlar, şimdiden teşekkürler.
Tanımadığım bir adam? Neden bakıyor, neden gelip konuşmuyor?
Cevapla