Merhaba millet, aylardır bana sadece bakan bir erkeğin amacını düşünüyorum. O bir İnternet Café de çalışıyor, ben anneanneme giderken onun çalıştığı Internet Café nin önünden geçiyorum herdefasında , (evim hemen İnternet Café nin yanı) her defasında gözlerimin içine içine bakıyor, bende kısa bakışlarla bakıyorum kafamı çeviriyorum ama o hala devam bakıyor, sizce bunun amacı ne? Neden bakıp duruyor, Ben 20 yasındayım, o benden daha büyük gösteriyor, herhalde vardır 28 ya da 30 :/... sizce neden bakıyor? Amacı kendini farkettirmekse farkettirdi zaten:)
NEDEN BAKIYOR, NEDEN GELİP KONUŞMUYOR?
Cevaplarınızı bekliyorum arkadaşlar, şimdiden teşekkürler.
NEDEN BAKIYOR, NEDEN GELİP KONUŞMUYOR?
Cevaplarınızı bekliyorum arkadaşlar, şimdiden teşekkürler.
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar