Hoşlandığım kız önümden geçerken bu tepkiyi verdi. Sizce ne yapmalıyım?

Selam arkadaşlar. Tanımadığım ve hoşlandığım bi kız vardı . Okul zamanında aynı duraktan aynı otobuse binip okula gidiyoduk ama okullar aynı değil Neyse 1-2 ay otobüsde durakda sık sık bakıştık . Hoşlanıyodum ondan ama cesaret edip tanışamadım bi türlü . Sonra okullar kapanınca hiç görmedim daha. Ama dün çalıştığım yerin önünden geçti ve beni gördü . Yanında arkadaşı vardı ve beni görür görmez sessice hassktr dedi arkadaşına duydum Arkadaşı noldu diyince beni gösterdi birlikte bana bakarak geçip gittiler. Tabi mal gibi durdum bende hiç bi tepki veremedim . Şaşırdım çünkü kız böyle bi tepki verince .. Sonra biraz uzaklaşınca arkadaşı arkasını dönüp tekrar baktı ' acaba ben bakıyomuyum ' diye . 5-10 dk sonra yolun karşısından tekrar geçtiler. Büyük ihtimalle beni görmek içindi ya da ben öyle anladım. Şimdi arkadaşlar ben ne yapmalıyım ? Bu kız yarın yada başka bigün yine dükkanın önünden geçerse gidip konuşmalımıyım ? Konuşsam da ne diycem hiç bilmiyorum tanımadığım bi kız sonuçta. Gidip naber nasılsın diyemem . Direk benimle tanışırmısın da diyemem . Akıl verin biraz lütfen Siz böyle bi durumda olsaydınız nasıl tanışırdınız kızla ? Neler söylerdiniz ?
Hoşlandığım kız önümden geçerken bu tepkiyi verdi. Sizce ne yapmalıyım?
Cevapla