Merhabalar,
İlk çıkma teklifi nasıl ettiniz veya ilk çıkma teklifini nasıl aldınız?
İlginç anısı olan var mı?
İlk çıkma teklifi nasıl ettiniz veya ilk çıkma teklifini nasıl aldınız?
İlginç anısı olan var mı?
ilk cıkma Teklifim 2 saat sürdü ::D ozaman 8 yaşındayım mk ne anlarım aşktan meşkten kız geldi işte seni seviyorum falan dedi bende cıkalım dedim işte 1 saat öyle gezdim dolaştım onla elini sıktım yanağından öptüm ve sonra Dedimki amuna qoyam bu ilişki nasıl olcak 8 yaşındayım napcam mk bu yaşta sevgiliyi dedim ne bir kaveye götürüm nede park a mk zaten babam okula giderken 1 lira veriyordu ozamanın parasıyla :D coktu yinede mk 1 lira ile napcan okul harclıgım :D Şimdi İse 18 yaşındayım Yakışıklıyım Fit Fiziğim var En uzun İlişkim 1 ay :D sürekli kız degiştiriyorum cok cabuk sıkılıyorum herşeyden gidiyorum Eğleniyorum Bar Disco Klüpler oh Keyif valla yemişim aşkı meşki Bu yaşta eğlenmeme Bakarım :D
Otobuste ettim ozaman ogrenciydim arabam yoktu kiz ani bir frenle duserken tuttum ve hosuma gitti konustum ayni durakta indim okulu ektim arkasindan kostum ve konusmaya calistim
deniz kabuklarını çok severdim ben. bu arkadaş da gitmiş bir cam kavanozu dolduracak kadar deniz kabuğu toplamış. bikaç tanesinin içinede küçük notlar yapıştırmış. onları arayıp bulmuştum evde. ertesi gün bende deniz kabuklarının üzerine harfleri yazarak götürdüm dersanede masasına bıraktım. böyleydi :)
İlkokul 3teydim. Birbirlerine girmisti akıllılar. Bana da arkadaşları söylemişti. Tabi ben çıkma ne bilmiyordum :D
Cevap
19Cevap
valla ilk çıkma teklifimi 7 yaşındayken yapmıştım ahaha :DD seni çok seviyorum benimle çıkar mısın demiştim. Ama gerçekten sevgiyi 14 yaşında tattım. Bir cafeye gittik zaten aramızda iyiydi. Ona olan düşüncelerimi anlattım ve HER ŞEYİNLE HER ŞEYİM OLUR MUSUN? demiştim :DD sonuç güzeldi vay be eski günler
10 sene evvel falan 3 ya da 4. sınıftaydım Mine isimli arkadaş haber yollattı bir arkadaşıyla benden hoşlandığını söyletti gelsin teklif etsin dedi bende o zaman gözü açılmamış bir bıldırcınım çantasına not bıraktım öyle bir teklif oldu :D
Dershanede 2 senedir tanıdığım kızla bir ara çok konuşuyorduk. bir ara cesaretini toplamız bana ufak ufak ipuçları verdi yani kendi etti. Ben de ilkte hafiften aldım hep kızlar mı alcak l*n bizde ağırdan satıcaz kendimizi :D
4. sınıfta şiir bulmuştum internetten sonra tenefüste güneş batıyodu arka fon çok güzeldi şiiri verdim oda çok heyecanlandı daha önce hiç kimse bana böyle bişey yapmamıştı dedi böyle işte sonra saçma olduğunu anladım 3 yıl sonra (tabi 3 yıl içinde başka kızlar buldum :D) bıraktım o işleri şimdi flörtüm var ileriyi düşünüyoz :D
Çok ıyi puan alacağımı bildiğim bir sınavdan kötü alicam dedim. Kesin en az bu kadar alırsın dedi. Alırsın alamazsın filan derken senin dedigin olursa istediğin yerde yemek ismarliicam dedim. Öylece başladı ışte...
Bana bir fotograftan Aşık oldugunu soyledi faceden etti
ama hic gorusmemistik sonradan bulustuk :))
Kız saklambaç oynuyordu çöp tenekesinin oradaydı ben 15 o 14 yaşındaydı biraz konuşabilirmiyiz dedim vaktim yok dedi ısrar edeceğimi sandı bende etmedim arkasına bakarak gitti puhahaha.
çocuktum o zaman çiçek götürüp "benimle aşağıdaki pastaneye gelmek ister misin?"demiştim. o zamanlar kibar mışim:)
Ben çok cesurdum o zamanlar. Direk dudağına yapışmıştım hoşlandığım kişinin. O da şok olmuştu o an, ne yapacağını bilemedi ve gitti :D Allahtan eline küçük bir kağıt vermistim, numaram yazıyordu.
Çıkma teklifi bence saçma o ne öyle senet imzalar gibi anlaşma gibi resmi bişey benimle cıkarmısın? kaç kat? :D saçmaaaa
Okul servisinde çıkma teklifi ettim diz çöktüm benimle çıkarmısın dedim kabul etti ��:)
Ben aslında akşam çıkma teklifi ettim yarın serviste diz çöküp teklif etmezsen kabul etmem dedi şimdi olsa yapmazdım böle bişey artık ancak kendi isteğimle böyle bişey yapıcam
hiç kimseye benimle çıkar mısın demem. karşılıklı oluyor zaten olunca
Sarhoştum hatırlamıyorum
12 13 yasımda ettım 15 de almıstım heralde
o an cok heyecanlanmıstım bıde kankalarla gezıyoduk :D
Ben ilk çıkma teklifimi kokoreççide ettim
Onkonuya hic girme :(
Çiçeklerle adını bahçeye yazdım
küçüktüm mektup yazdım :D
ben hiç etmedim :)
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar