Bak kardeşim sen gerçekten seviyosan yapman gereken tek birşey var beraber yemek veya film izlemeden önce veya sonra olabildiğince sakin ve romantik bir ortamda karşına alıp ''senle konuşmam lazım ama bu konuştuklarımızın arkadaşlığımızı bozmasından korkuyorum çünkü bizim arkadaşlığımız benim için herşeyden daha önemli konuşmamız ne olursa olsun arkadaşlığımızın aynı devam ediceğine dair söz verirmisin?'' diye başlamanı öneririm çünkü arkadaşlığınızı bir nevi garantiye alman gerek heyecanlanıcaktır mümkün olduğunca konunun dağılmasına izin verme bu yüzden yanlız olmanız önemli telefonlarıda kapat bir şekilde burdan sonra olay senin duygularını dökmene kalmış kardeşim eğer duygularını olduğu gibi anlatırsan karşılık görüceğine inanıyorum iyi şanslar...
10 Yorumla
En İyi Cevaplar
Kardeşim sakın yapma sakın ! ( tamam vurmayın açıklıyorum nedenini)
Kızlar ilgiyi severler. Sen zaten ona ilgi gösteriyosun ve ona hiç sevgili gibi davranmadıysan yani kur yapma şeklinde, muhtemelen cevabı "ama ben seni arkadaşım olarak görüyorummm" olacak. Bunu önlemenin uzun ve kısa yolları var. Uzun yol;Hareketlerinle onla flört edermiş gibi davranabilirsin ve en sonunda söylemene bile gerek kalmaz sevgili olursunuz. Kısa yol;Eğer içki içiyosanız (cinsellik olarak düşünmeyin hemen) o kafayla birbirinize karşı daha rahat olursunuz ve olaylar gelişir. Yapma dememin sebebi red cevabı alınca ruhsal çöküntüye uğramaman. Akıllı ol oyunu kurallarına göre oyna hadi bakalım kolay gelsin :)11 Yorumla
Soran+1 yıleyvallah kardo
bence oda seni seviyor açılmanı bekliyo o arkadasının dediği yanlış bence baska erkekler gibi görmesede evinde kalmana izin vermezdi ve kanka kardeşim gibi bir kelime kulanırdı eğer öyle düşünseydi.
kullanmıyor ki tepki vermenden uzaklasman dan korktuğu için bence açılmalısın güzel bir ortamda ya da durumu açıklamalısın biz neyiz demelisin hergün beraberiz herseyi beraber yapıyoruz beraber kalıyoruz demelisin beni kardeşin olarakmı görüyosun ya da erkek arkadasın olarakmı demelisin ben sana kardeş gözüyle bakmıyorum seviyorum yanlış anlama felan demelisin böyle olmaz çünkü pat biri girer hayatına sever tanır sonra seni yanında isdemez ve derki seni kardeşim olarak görüyodum sen ne anladın :) bence acele etmelisin.20 Yorumla
kıza herşeyi açıklamadan önce hem romantik hemde ateşli ortam yatamaya çalış. yakınlaşın göz göze gelin , bikaç saniye gözünüzün içine bakın sonra yavaşça onu öpücekken dudağını çek ve onu öpmeye çalıştığın için özür dile. selenin sana karşı neler hissettiğini direk anlicaksın merak etme ve sonrasında arkadaşlığınız teklif edersen ve reddederse bozulduğu kadar bozulmicak emin ol. (en kötü ihtimald bile.) bu arad dikkat et ceren aranıza girmesin sana fark ettirmeden sizi uzaklaştırmaya çalışabilir. ben illa ceren sizi ayırmak istiyo demiyorum tabiyki ama sen dikkatli ol yinede. bir kız olarak bunları söylibilirim bnezer bir olayı daha önce yaşadım zate. söylediklerimi yapmak istemiyebilirsin ama en doğrusu bu olucak.
10 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
96Cevap
seviyosan demekki arkadaş kalmak istemiyosun. o zaman açılcaksın. çok sevmiyorum küçük bir hoşlantı diyosan arkadaş olarak devam et :) bunu sen bileceksin. seviyosan arkadaş olarak devam etmende acı verir sonuçta. hayır derse saygı duyarım diyip geri çekil
23 Yorumla
Soran+1 yılHayir derse arkadasligimizin bozulabileceginden korkuyorum
+1 yılOna şunu söyle: ''biçocuk (arkadaşım da diyebilirsin ama o tanımasın) anlattı. takıldığı bir kız arkadaşı vardı. bayağı samimiydiler.. çocuk buna bigün ondan hoşlandığını söylemiş kız da hayalkırıklığına uğramış. arkadaş olarak hep görmüş onu. üzülmüş bidaha konuşmamış ne tuhaf dimi insan neden böyle düşünür hayret''
Kızlar demişsin ama dayanamadım.. o anda vereceği tepki herşeyi belirleyecek.. dediğimi uygula hiçbişey kaybetmeyeceksin.
Olumsuz fikir beyan ederse açılmayı unut..
Olumlu şeyler söylerse o anda değil de 1 kaçgün sonra açıl ve rahatla.. o anda açılma dikkat et..
İnsan psikolojisinden çok iyi anlarım..
İie yaramazsa vur beni:10 YorumlaAnlattığın gibi 3 yıllık ilişkim oldu, bir sevgilisi varmış ve bunu bana hiç söylemedi, en sonunda benimle görüşmeyi pat diye kesip nikah davetiyesi gönderdi. Bu olayın üzerinden 3 yıl geçti, dayanamadım ve 1 hafta kadar önce tüm cesaretimi toplayıp, benim farkındaydın, neden dedim. Beni arkadaş olarak gördüğünü söyledi. Ben hissettiğim şeylerden 6 yıldır kurtulamadım. Bence bir an önce söylemeli ve cevabına göre yoluna devam etmelisin. Yoksa benim gibi olursun.
10 Yorumla
+1 yılArkadasının bilmesi lazım kız kıza cok belli eder ama belkide arkadasın kıskanclık yapıp soylemek istememistir arkadaş olarak kaybetme derim biraz zamana bırak ya da direk acılma ama senin sevgilin olan bir insan cok sanslı olur falan de seninde falan derse acıl bu arada iliskiniz cok guzelmmis
10 YorumlaSen onu seviyorsun. Bu yuzden acil. Eger kaybedersen daha iyisi olacagi icin olur..
Ama sunu da unutma. şu an araniz cok iyi. Sevgili olursajiz her sey mukkemmel olmayacak. Yine ayni davranacaksiniz ama sikilacaksiniz belki. Cunku ask boyle. Baslamadan guzel. Baslayinca siradan. Bitince felaket.10 Yorumla
+1 yılTam 1 hafta evvel aynı olay başıma geldi. Bence hiç aksiyonlu şeyler yapmana falan gerek yok eger Selen'e içinden gecen her seyi korkularınla birlikte anlatırsan seni anlayacaktır. Acele etme sadece içinden ne geciyosa aynısını anlat. Zaten seni gercekten arkadası olarak görüyosa seni kaybetmek istemez tatlı dille bunun olmayacagını anlatır arkadaslıgınız bozulmaz ayrıca ona karsı dürüst olcaksın ve bunu baskasından duymak yerine senden duysa daha iyi olur. O da senin düşündüğün gibi düşünüyosa zaten hayırlı olsun diyelim ama senin kaybetcek bişeyin yok zaten cok yakın arkadassanız korktugun gibi sonuclanmayacaktır iyi sanslar :)
10 Yorumla
+1 yılkardeşim şu hayata kaç kere geliyosun? açıl gitsin bence o da seni seviyor ama açılmanı bekliyor eminim o da seni kaybetmekten korktuğu için açılamıyordur sana.. sen konuş içini dök eminim olumuz dönmeyecektir.. madem aranız bu kadar iyi. bir kız çok iyi anlaştığı bir erkekle sevgili olmaktan hoşlanır. biz sevgilimle öyle başladık yani çoook iyi arkadaştık falan sonra benden hoşlandığını öğrendim bende karşılık verdim 5 yıldır çıkıyoruz :) daha fazla tutma içinde
10 Yorumla
+1 yılSenin iliskin beninkiyle ayni sanki. kendimi. okudum... boye bir durumda erkek arkadasim. degilde ben patladim o korkunun ecele faydasi yok. arkadasim bunu ole guzel bir dille. soylemen lazimki sonucunda arkadasliginizida zedelemsin senide yipratmasin ama cok zor bilirim. kaybetme. korkusu ve severken arkadas kalma duygusu. Ole pat diye degil guzel ve seni anlayabilcegi bir dille acilmalisin.
10 Yorumlabence açılmalısın yani kendimce düşünürsem öyle karşımdaki erkeğe arkadaşım diye o kadar içli dışlı olmam yani ondan hoşlandığım için hep yanına giderim arar sorarım ee tabi adamda tık yoksa çaktırmam yani bence o da muhtemelen senden hoşlanıyor ama senin duygusal ilgini ıspat edemiyor sonuç olarak çaktırmıyor
10 Yorumlaaçıl kardeş ama güzel süprizli birşey olsun dediğin gibi senden yakın olan biri yoksa kıza o şapşal sensin orda sana söylediği :D kıza güzel bir süprizle açıl cinsel olarak yaklaşmaya kalkma ona onun gibi davran yakınlaşyosa falan yani sen anladın ama kesin açıl bence cerenn demek istediği de cinsel olay olabilir açıl tepkisine göre ağır ilerle karar senin bizimki sadece birer yorum :)
10 YorumlaSonu acıyla biter ben sana soyliyim cikarsiniz kiskancliktan hersiyine karisir hale gelirsin oda bu durumdan rahatsiz olur sosyal ve rahat bir kiz sanirsam o yuzden birak daginik kalsin o sana gelir zaten niyeti varsa sen ona sunu de sadece umarim bir gun evlenecegim kiz senin kadar eglenceli olur cunku koca bir hayat anca senin gibi biriyle gecer de sonra konuyu hemen degistir hoslaniyorsa zaten sonraki adim ondan gelir
11 Yorumla
+1 yılŞimdi sevdiysen söyleyeceksin soruyu sorduktan sonrada arkadaş kalmanız mümkün değil mesela kişi ben olsam yani hoşlandığın kişi ve hayatımda biri yoksa Ki bilirsin zaten olup olmadığını derim ki ulan biz bununla bayağı anlaşıyoruz şimdi kıza olmaz desem arkadaşlık komple bitecek sevgili olup ayrılsak zaten bitecek en azından denemeye değer belki sevgili iken daha çok anlaşırım diyip duygularının karşılıklı olduğunu söylerdim
10 YorumlaKardesim benimde ayni sekildeydi iki senelik arkadasim vardi birbirimize cok yakindik seviyomusuz birbirimizi ama ikimizde soyluyemiyoduk konusu bile acilmamisti cikmanin ben bir gun cesaretimi toplayip yazdim oda bana karsi bos degilmis ve şu an bir senedir cikiyoruz cesaretini topla cik karsisina cok yakinsaniz hoc bir turlu kaybetmezsin rahat ol
10 Yorumla
+1 yılUfak bir hoslantiysa o duygunu gormezden gel ve arkadasligina devam et ama baya sevdigini dusunuyorsan kendine yazik etme açıl kurtul. Olumlu cevap gelecegini pek sanmiyorum aslinda ama boyle arkadasi gibi gorunup icten onu arzulamak da yanlis bence. Hem cok seversen arkadasi olarak kalamazsin perisan olursun. Yani diyecegim sonucu ne olursa olsun duygularini ona belli et
10 YorumlaEn mantıklı şekilde onunla konuş. Sonuç ne olursa olsun eskisi gibi kalmak istediğini dile getir.
Ve bunun için kesinlikle yüzyüze ve doğru ortamda ol.
Ansızın da olmasın, bir konu konuşmak için çağır onu yanına..
Sonuç olumsuz olsa bile onu kaybetmek istemediğini söyle.
Ama sakin ol ve mantıklı cümleler kur :)
Bence olacak, bol şans :)10 Yorumla
+1 yılDurumun baya zormus arkadasim. Cok dikkatli olman gerek bence gidip ben seni seviyorum da bilmem ne diye kesinlikle acilma. Kizlar ve erkekler en cok geceleri yakinlasirlar geceleri mesaj at iste anlamli seyler soyle yok iyiki varsin hep ol bilmem ne o da der devami kendiliginden gelir.
10 Yorumla
+1 yılSevdiğini usulüyle söyle. ilk başta yok diyebilir. Pes etme. Burada olay sende bitecek ; ya kararlılığını göstereceksin senin sevgine inanıcak ; ya da korkak gibi pes edip onu sonsuza kadar kaybedeceksin. Gerçekte seviyosan o kızı tavlar gelirsin buraya :)
10 Yorumla
+1 yılKardeşim yazıcaktım kızlar demişsin kimse yazmayınca yardımcı olayım dedim. Seviyorsan senden hoşlandığını düşünüyorsan kapalı şekillerde bunu ima et. İltifatlar et eğer yakınlaşırsa devam edersin
13 Yorumla
Soran+1 yılKardesim haklisinda ama artik yakinlasicak birseyde kalmadiki markrte gitse beni cagirir beraber gideriz zaten o derece yakiniz artik nasil olacak bilmiyorum
- +1 yıl
Romantik komedi filmler seyredin eğer bir toplantısı varsa açığa çıkar akşam sahile gidin
Soran+1 yılDenerim :)
Gizli Üye(30-35)+1 yılHiç bir şeyden korkma. Zaten kisacik bir omrumuz var neden acilmayasin ki? Kendimden ornek vermek istiyorum;ben biseksuelim. Su anki sevgilime yilbasi gecesi telefonda acildim, ki kiz heteroseksuel olmasina ragmen. Ve inanir misin? Kendisi gelip bana denemek istedigini soyledi. Yaklasik 7 aydir cikiyoruz. Korkma git, acil. Olumsuz bir cevap olursa da uzme kendini, bu hayat kendimizi uzmemiz icin cok kisa ! :)
10 Yorumla
+1 yılonun sana ilgisi olup olmadığını anlamaya çalış bence. mesela hoşlandığın başka birinden bahsettiğinde ne tepki veriyor yüzü düşüyor mu falan
12 Yorumla
Soran+1 yılAra ara soruyor hani sevgili yapmiyonmu falan bende yok kralicemi bekliyorum diyorum oda kimmis o kralice falan diye sorar belli birisi degil derim iyi iyi o zaman gibicesine cevap verir
- +1 yıl
bilemiyorum inançlı birimisin istihareye yatabilirsin işin içinden çıkamazsan
Gizli Üye(30-35)+1 yılbence o kız da kesinlikle senden hoşlanıyorlar ama kimse kusura bakmasın bir kızın ve bir erkeğin bu kadar samimi olması ne biliyim hiç doğru değil burdan anladım senden ben 3,5 nişanlıyım ve sevgilimle öpüşmedik bile bu güne kadar geri kafalılıksa evet gerikafalıyım
10 Yorumlabilader salakmısın afedefsin sen kapmassan başkası kapıcak belli gözü sende * ne duruyorsun sen teklif et kabul etmezse gel burada bana yaz özelden sana bişey yazıcam onu yaz o kıza 2 gün sonra kız istediğin kıvamda ama özgüven herşeyden önemli haberin olsun kızında dikkatini bu çekicek özet yapıştır
10 Yorumlaaçılırsan arkadaşlığınız biter ama son yazdıklarından sonra bana da senden hoşlanıyormuş gibi geldi belki de bunca zamanı boşa harcayıp açılmamışsın belli mi olur inşallah oda seni seviyordur eğer açılırsan gelişmelerden haberdar et bizi
10 Yorumlabak gaza getirmek gibi anlama eğer içinde kalırsa ve o kız ilerde başkasıyla evlenirse çok fena bunalıma girebilirsin madem böyle bir düşüncen var yaratıcı bir şekilde teklif et kabul etmese bile unutamasın
10 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılBence acil kiza !
Bende sevdigim oglana acildim ve bizde cook iyi arkadasiz, ben hep sevdigimi belli ettim ve sonumda duramadim söyledim, hala arkadasiz eskisi gibi.. bende korkuyordum arkadasligimiz bozulcak diye ama cok sükür bozulmadi.
Siz belkide Sevgili olursunuz belki oda ayni senin gibi hissediyor söylemezsen bunu ögrenemezsin.. Söyle !!10 Yorumlaseni kastetmiş işte sende kızın yüzüne aval aval bakakalmışım söyle gitsin belki seni seviyodur sevgilisi olmanı istiyordur daha sonra sıkılıp başkasına gider söylemedim deyip başına taşlara vurursun benden sölemesi
10 Yorumlabu tamamen şans. bir kumar oynayacaksın. ya kazanırsın ya kaybedersin. ben oynadım kaybettim. çok pişman oldum ama iş işten geçti. bunun için cesaretli olup denemelisin. kaybetme riskini göze alarak.. bol şans..
10 YorumlaŞimdi kız seninle balım, tatlım diye konuşuyorsa ve birbirinizin evlerinde kalıyorsanız bana göre bence o kızda senden hoşlanıyor ama belli etmiyor :D cesaretini topla git açıl "Arkadaşlığımızın adını koyma vakti gelmedi mi" diye sor :D
10 Yorumla
+1 yılAcilmazsan zaten zamanla aranıza mesafe koyacaksin onun yanında olmak sana mutluluk değil hüzün getirecek açılırsan en azından için rahatlamis olur böyle devam etmek kendine işkence etmektir. ayrica bence onun da gönlü var ilk adımı senden bekliyor :) hadi hayırlısı..
20 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılPişman olma kardeşim sonra, bak aynı olay benimde basıma geldi yediğimiz içtiğimiz ayrı gitmezdi, ben bu kıza asık oldum sevmedi br anda baska kotu birine dönüştü ben açılınca, sonuc olarak ben ölümden dondüm kollarımı dogradim ne oldu simdi o baskasının kollarında. şu an ask sarhosusun 1 gün görmesen hayat tersine doner, o yüzden ağzını aramaya devam et bu hallere düşme benim gibi
10 Yorumla
+1 yılbence hiç aşk yaşadın mı diyerek gir olaya, konu uzarsa ben seni gördüğümden beri kimseye bakamıyorum, baktıklarımdaysa seni görüyorum de. böylelikle içinde sana karşı aşkla ilgili bir duygu yoksa arkadaşlığınızı bozmaya kıyamaz.. hemde senin hislerini öğrenir.. ama sevgili olup birde ayrılırsanız bir daha asla eskisi gibi olamazsınız bunu da bil.
10 YorumlaAynı şeyi bir arkadaşım yaşadı kızın kendisinden hoşlandığını düşünmüştü açıldı fakat reddedildi ve şu an konuşmuyorlar. Direk açılmak yerine hoşlandığını belli edip tepkisini ölç derim.
11 Yorumla
+1 yılhareketlerine sana karşı tavırlarına bakışlarına diikkatli bak eğer onunda sana karsı ufacıkta olsa bır sevgi beslediğini hissedersen romantik biçimde açıl ama seni sadece arkadas olarak seviyorsa açılma derim cunku o zaman arkadaslığınıda kaybedersin
10 YorumlaKardeşim aynısı benim başıma geldi hatta anlatırken gözümün önüne geldi ben söyledim ama seni çok seviyorum ama kardeş olarak felan dedi hala arar açmam konuşmam kaybet istemiyor ama sevgili olarak bakmıyor inşallah seninki öyle değildir söyle ama geçikmeden
10 YorumlaKız resmen körmüsün demiş be kardeşim. Git dene şansını. Bir gün ölüm döşeğinde söylemediğin için mi yoksa reddedildiğin içinmi kendine daha çok lanet edersin bunu düşün.
10 Yorumla
+1 yılonu kaybetme ıhtımalınde war okadar arkadaslıgı falan yalanmıs bana yanasmak iin yapmısda die bilir sevgilin olur ayrılırsın dusman olursun arkadasın olur arada kusersınız barısırsınız
10 Yorumla
+1 yılbak smdı kardeş oda onu sevdıgının farkındadır ama hersey cok güzel olduğu ıcın sna bu sansıbence vermek stemez cnku hersey guel havuz gııdyosnz sınemaya falan hersey cok güzel bırlıkte olucksınz yanı cıkıcaksınz ıkı gun snra ayrılıncaa yıne eskısı gıbı olmanız cok zman alıcak bunlarıda düşünerekten bı karara varmalısın Allah yardımcın olsun ıyı aksamlar
10 YorumlaBöyle tamam beraber güzel bozulma ihtimalinden dolayı korkuyorsun ama böyle devam etme. Daha da kötüleşir belki de. Herşeyi güzelce anlat. Zaten fazla yakınsınız kolay kolay ayrılamazsınız olabilir.
10 Yorumla
+1 yılSen cereni takma boyle konusmadiginiz icin kizlar ask acisi cekiyo bak cok guzel aktiviteleriniz var bir kiz arkadasiyla bu kadar sey yapmaz o da senden hoslaniyo
10 Yorumlaacılmayıp napıcaksın bir gun biri gelip elinden alınca dahamı az acı cekeceksin bu sekilde en azından duygularını anlar daha fazla baglanmazsın gun gectikce daha fazla vazgecilmez olur senın ıcın en kısa zamanda uygun dille belli et duygularını bence
10 Yorumla
+1 yılBence açılman lazım, yani ya ben geri kafalıyım arkadaşlık bu kadar gevşek olmaz diyorum, ya da bahsi geçen hanım kızımız da sana ufaktan yürüyormuş arada.
10 Yorumla
+1 yılsende biraz belli etsene, küçük süprizler yap küçük notlar bırak üstüne , benim için özelsin falan yaz, sanki bu kızında sende gönlü var gibi gibi ;)
20 Yorumlaşoyle bisey var şu an ki tecrübelerime göre kız seni kesinlikle seviyo ve kesinlikle ona acılmalısın gec bile kaldın. bir kız arkadasına balım tatlım vs seyler söylemez eminim ki oda sana karsı bos degil :)
10 Yorumlakardeş siz zaten kalpleri birleştirmişsiniz. geriye söylemesi kalmış. anahtar nokta şu: bu kız kimseyle böyle samimi değil mi? emin misin?
14 Yorumla
Soran+1 yılEminim,
Soran+1 yılPeki kardeşim :)
Bence bir kız bir erkeğe bu kadar yakınsa sadece arkadaş gözüyle bakmaz. Bu kadar yakınlık varmış ee kız görmüyor falan da demiş. Hediyeler al hissettir ona eğer kaçmıyorsa hala konuş.
20 Yorumlao kız senindir dostum. ceren'e de kur yap tokuştur ikisini hatta, araları bozulabilir ama eğlenceli olur.
10 Yorumla
+1 yılYok kardeş böyle bir hataya düşme verecegi cevap belli;
Ben seni arkadaş olarak görüyorum diyecek...
Arkadaşlıgın agır basıyor diyecek benden uyarı...10 Yorumlasizin işin olması pamuk ipliğine bağlı ufak bir adım gerekiyor gidin başbaşa kalacağınız yere elini tutabilirsen tut ve kıza senin için ne kadar önemli olduğundan bahset vs kendini ona aç emin ol o da aynı şeyleri hisseder :)
10 Yorumla
+1 yılSeni kastetmiş olabilir. bence açılma vaktin geldi içinde tutupta üzülme. Erkek gibi ret cevabı alsanda gözün arkada kalmaz. Güzel bir ortamda iyi bir zamanlamayla ona karşı hislerin olduğunu onu sevdiğini söyle dostum
10 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılaçık açık söylemek iyi değildir kendimden biliyorum. sadece belli et. ya da deki ya biliyomusun önceden senden hoşlanıyodum falan :D tepkisine göre de aslında hala hoşlanıyorum diyebilirssin nasıl fikir bence spr :D. d. d
20 YorumlaBence açıl. Sen onu seviyorsun bu arkadaşlık olarak nereye kadar devam edebilir ki :) Ve Selen'inde senden hoşlandığını düşünüyorum.
10 Yorumla
+1 yılşımdı acılsan tersde tepebılır olumluda olabılır ama en son soyledıgınden sonra acılmanı tavsıye ederım denemekten zarar cıkmaz bır baskası gelıp kapmadan elde etmelısın kolay gelsın :D
10 Yorumlabence geç kalma delikanlı, ilerde keşkelerle yaşama sana değer verdiği belli sadece arkadaş olarak görse bile onu kaybetmiyceksin değişen birşey olmıycak
10 Yorumla
+1 yılfazla açılma derim hacı.
ben bir keresinde bayağı bir uzağa gitmişim, kızın verdiği cevabı duyamadım. ama hareketlerinden anladığım kadarıyla pek olumlu değildi.10 Yorumladuruma kontrollü yaklaşmak en iyisi bence kardeşim...
Yeşil ışı gördüğün an teklifini yap bence ;)10 YorumlaSeni kastetmistir bir kiz hoslanmadigi biriyle hani arkadas olur ama bu kadar ilerletmez surekli takilmaz. keza erkek icinde oyle
10 YorumlaDirekt söyleme sende, ima et, başka birindenmiş gibi örnek ver, O'nun tepkisini ölç
10 YorumlaEğer arkadaşının hayatında başka biri yoksa o zaman kastetiği kişi sensin. Bence ona açılmalısın
10 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 4b cevap paylaştı.
+1 yılkardeşimm hiç çekinme söylee kaybetmezsin kaybedersende başka arkadaşmı yok sana
10 Yorumla
+1 yılKız acikca dmis prensim belli. ama senin kendisni arkadas olrak gordunu dusunuyor bence
10 Yorumla- Devamını Gör (131)
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar