Sevgilim yok, hiç de olmadı. Kafaya takıyorum. Nasıl bulurum?

İnternetten başka çarem yok! Madem teknoloji bu kadar ilerledi de kızlar neden internetten biraz faydalanıp, erkeklere şans vermiyorlar? Ben gidip kızlara söyleyemiyorum onunla sevgili olma isteğimi dile getiremiyorum benim için çok zor. Alternatif bir yolu olmalı. Önerileriniz?
Sevgilim yok, hiç de olmadı. Kafaya takıyorum. Nasıl bulurum?
Cevapla