Hiç sevgilim olmadı. Nasıl bulacağım hakkında bi fikrim yok. Ne yapmalıyım?

22 yaşındayım, hiç kimseyle birlikte olmadım. Birini bulmak istiyorum ama aklıma günümüz ilişkileri gelince soğuyorum girişimde bulunmuyorum, bulunmak istesem bile nasıl yapacağımı bilmiyorum bir sürü kişiyle konuşuyodur benle mi konuşur diyorum. İnstadan falan yazsam mı diye düşünüyorum ama aklıma güzel olmayan arkadaşlarımın bile dm kutusunda 50 tane erkekten mesaj olduğu aklıma geliyor. Bu zamana kadar bir sürü insanla beraber olmuş kişileri görünce onlardan da soğuyorum çünkü 10 kişiyle birlikte olmuş 11. kişinin ben olacağım kesin. Ne yapmalıyım? Düzgün birini bulayım hep onla birlikte olayım düşüncesinden çıkıp ben de her hafta/ay farklı biriyle birlikte mi olmalıyım? Bu da hiç içimden gelmiyor. Farklı soru cevap ve önerilerinize ihtiyacım var.
Hiç sevgilim olmadı. Nasıl bulacağım hakkında bi fikrim yok. Ne yapmalıyım?
Cevapla