Kızlar - Erkekler Şimdi Biz Bir Kızı Kendimize Uygun Görürken, Beğenirken Makyajlı Halinimi Esas Almalıyız Doğal Halini Mi?

Kızlar için makyaj bir hayat gerçeği. Çirkini daha bakılacak hale, ortayı güzelle, güzeli büyüleyiciye dönüştüren sihirli bir deynek. Elbiseler vs. desteklendiğinde daha etkileyici bir hale getirebiliyor. Şimdi benim aklıma takılan soru biz erkekler kızları makyajlı halleriyle mi kendimize uygun görmeliyiz yoksa doğal haliyle mi? Kimisi gün içerisinde o kadar makyajlı geziyor ki makyajı onun doğal hali olmuş, kimisi makyajı az kullanıyor. Makyajıyla güzel olanlar bunu unutum çevrelerindeki erkeklere yüz vermeyebiliyorlar. Peki siz ne diyorsunuz?
Kızın Makyajsız Haliyle
Kızın Makyajlı Haliyle
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Güncellemeler
+1 yıl
Hepinize benden artı gelsin zaten yaptığım yorumlara tekrar yorum yaparak da + kazandınız, hadi iyisiniz. Bu arada ben nasıl kadınlarla olabileceğimi, nasıl kadınların bana güzel geldiğini biliyorum. Sohbet edelim, düşüncem toplumla uyuşuyor mu ona bakayım, bide bu soruyu merak eden erkekler vardır kızların cevabına baksında ona göre hareket etsinler diye bu soruyu sordum. Buradaki değerli vaktinizi hoşsohbet zeki insanların güzel sohbetiyle geçirmenizi istedim. Eyvallah. :)
Kızlar - Erkekler Şimdi Biz Bir Kızı Kendimize Uygun Görürken, Beğenirken Makyajlı Halinimi Esas Almalıyız Doğal Halini Mi?
Cevapla