Kızlar erkeklerin olumlu yanlarını mı görelim yoksa öyle kabul mu edelim yoksa kabul etmek zorunda mıyız?

Yoksa kendimizi soyutlayalm mı? Çünkü ben karşı cinsi anlamıyorum ya anlamadığım şeyi de sevemiyorum ki. Tek yaşamak daha güzel bu hayatta ya ama dünyanın gerçeği kadın erkek farkı benm sinirimi bozuyo keşke farklı evrende doğsaydım. bukadae belirsizliğin içinde doğdum

Kızlar erkeklerin olumlu yanlarını mı görelim yoksa öyle kabul mu edelim yoksa kabul etmek zorunda mıyız?
Cevapla