Yoksa kendimizi soyutlayalm mı? Çünkü ben karşı cinsi anlamıyorum ya anlamadığım şeyi de sevemiyorum ki. Tek yaşamak daha güzel bu hayatta ya ama dünyanın gerçeği kadın erkek farkı benm sinirimi bozuyo keşke farklı evrende doğsaydım. bukadae belirsizliğin içinde doğdum
AI Persona’ya Sor
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
3Cevap
Bak erkekler belirsiz ya size göre kadınlar dahada belirsiz şimdi sen bizden şikayet ediyorsun bizim yerimizde olsan kadınları lanetlemiştin bu kadar açık söylüyorum çünkü kadınlar erkeklere göre daha kapsamlı ve daha detaylı düşünürler ve ne yaptıkları hiçbir zaman belli olmaz.
Ya ama ben de hormonlarınız yüzünden kullanılmaktan korkuyorum. Ve sanki korkunç bişiysiniz gibi geliyo asla yaşayan biri gibi bakmıyosunuz sanki insan mısınız bilmiyorum ki ben anlamıyorum biz kapsamlı düşününce ne gibi zararımız olabilir bana göre en büyük zarar cnsl zarardır bu hayatta erkeklerin gördüğü kadar basit hemen yap bitir gibi bi olay değil bence akıl devre dısı kaldıgı için o olayda sanki beni sevmiyor gibi geliyor karşımdaki aşk ve cnsl liği karıştıramıyorum ama beni beğenmeden benle konuşan erkek olmaması da onlardan uzaklaşmama yetiyo. Demek ki hepsinin amacı altta 2-3 kıpırtı olsun yeter. Sonunu da kimse bilmez zaten her türlü ben kullanılmıs hissediyorum ve asla yaklaşamıorm kim dürüst ki kim
İki cins olunca kabul etmek zorunda kalmışız zaten insanlık tarihinde ama kendini soyutlayanlae da vardır. Ben de eskiden güven duygusu olan biriydim şmdi şizofren gibi bişi oldum artk bi erkek gelse erkekler böyledir dese epey dürüst olsa yine de içinde bi parça inanmazdı ona. Hormonlar yüzünden anlamıyorum saf zeka ile yaklaşan kimse yok herkes beğendiği nin derdinde. Ama bu kızlarda pek olmuyo ben fizyolojik açıdan bakıyorum olaya düşünceye karışamayız zaten bilemeyiz de ama durum böyle görünüyo ben safım mesela çok korkuyorum artık kandırılmaktan
Ya üstünlük taslayan erkekleri kabul etmek istemiyorum ya bide olumlu bir taraf da göremiyorum ki.
Ben dürüstüm bunu gel benimle birlikte ol manasında söylemiyorum kendimi övme manasında da söylemiyorum çevrende olmayabilir ama bir çok yerde benim gibi istisnalar oluyor hatta bu sitede var o istisnalardan tanıdığım bak ben onlarıda övmek için söylemiyorum ama bil yani var gerçekten var mesela ben cinsellik düşünerek hiçbir kızla sevgili olmadım bu yüzden hiç sevgili yapmaya yeltenmedim çünkü benim amacım bu değil burada görüyorum abazingo çok acayip çok oda Allah onların belasını versin diyecem sonra tutacak harbiden belalarını bulacaklar 😂o yüzden boş ver ve be ya her 2 cinse de güvenilmiyor.
Felsefik düşünüyorum birazcık yanibiri birinden üstün müdür yoksa uyumu bulmak zorunda mıyız hani kanıtlanmış bişi değildir bu belki ama ikisinden biridir illaki ya da değişken bi şey mi bilmiyorum kadın mı üstün erkek mi bu herkesin yaşamı görüşüne göre değişir tabi ben de bunu bulamadım bulanlar ya erkek güçlüdür diyip kabul ediyo bazı kızlar kadınlae güçlüdür diyor bazıları eşitiz diyor her kafadan ses çıkıyo nasıl emin olcaz ki ben de kendimi bulamadım daha ya. Belki tek gerçek vardır kimse bilmiyodur ne bileyim belki bi gerçek yoktur gerçek eşitlik gerçeğidir belki de tek gerçek uyumu bulmak zorunda oluşumuz dur erkeğin gücüdür. Belki de kadın gücün ötesinde bişeydir. Belki erkekleri hormonları yönetiyor dur onlar farkında değildir ve onlar güçlü görünüyodur ama hayat felsefesi olarak belki de güçlü olan kadındır yani asla belli değil. Belki erkeğin zekasını hormonları baskılıyo olabilir belki biz daha akıllıyızdır ve kızlsr üstündür belki de karşımızda bizi asla anlamayacak bir tür vardır bu yönden kim üstün kim değil bilemiyorum dünyada yalnız tek bir cins vardır belki de. Belki de erkekler yaşamıyodur bile kadınlar duygusallıgı bilen tek varlık olarak gerçekten insani yaşayan ve bu yüzden dünyada tek basına kalan bir varlıktır. Belki de tek gerçek duygusal olmamaktır ve erkekler kadınlardan üstündür bilemiyorum cidden
Senin cinsel lk için sevgili olmaman güzel ama ben okadar ayrıntı düşünüyorum ki kafayı yicem bu sefer fizyolojine suç bulmaya başlardım aldatılıyorum diye kıpırtı oluyo sizin her dişi görünce belki nerden bilcen dürüst olamazsın hadi oldu bana gerçeği mi söylicen sanki , yalan söylersin ben her şeyi aldatma sayıyorum öf ya
İyisine denk gelmeyince böyle bir hale burunuluyor
Ya cidden en iyisi çıksa erkekler böyledir diye doğruları anlatsa bile inanmam artık
Bazen uzaklaşmak iyi gelir herşeyden herkesten oluruna birak
Neyimizi anlamiyorsun
Felsefik düşünüyorum birazcık yanibiri birinden üstün müdür yoksa uyumu bulmak zorunda mıyız hani kanıtlanmış bişi değildir bu belki ama ikisinden biridir illaki ya da değişken bi şey mi bilmiyorum kadın mı üstün erkek mi bu herkesin yaşamı görüşüne göre değişir tabi ben de bunu bulamadım bulanlar ya erkek güçlüdür diyip kabul ediyo bazı kızlar kadınlae güçlüdür diyor bazıları eşitiz diyor her kafadan ses çıkıyo nasıl emin olcaz ki ben de kendimi bulamadım daha ya. Belki tek gerçek vardır kimse bilmiyodur ne bileyim belki bi gerçek yoktur gerçek eşitlik gerçeğidir belki de tek gerçek uyumu bulmak zorunda oluşumuz dur erkeğin gücüdür. Belki de kadın gücün ötesinde bişeydir. Belki erkekleri hormonları yönetiyor dur onlar farkında değildir ve onlar güçlü görünüyodur ama hayat felsefesi olarak belki de güçlü olan kadındır yani asla belli değil. Belki erkeğin zekasını hormonları baskılıyo olabilir belki biz daha akıllıyızdır ve kızlsr üstündür belki de karşımızda bizi asla anlamayacak bir tür vardır bu yönden kim üstün kim değil bilemiyorum dünyada yalnız tek bir cins vardır belki de. Belki de erkekler yaşamıyodur bile kadınlar duygusallıgı bilen tek varlık olarak gerçekten insani yaşayan ve bu yüzden dünyada tek basına kalan bir varlıktır. Belki de tek gerçek duygusal olmamaktır ve erkekler kadınlardan üstündür bilemiyorum cidden