Bir tek bana mı öyle geliyor yoksa kızlarda sanki kendimizi beğendirmek zorunda olduğumuza dair bir yanılgı mı var?

Yani demek istediğim internet çağı olmasından dolayı çok fazla talep görüyor olmak karşı tarafa karşı betona çevirmiş de onu aşmaya çalışıyorum konuştuğum kızların %90’ında.

Not: Çalışmıyorum tabi… Karşılıksız bir çabayla bırakın özel hayatı; arkadaşlık, iş arkadaşı ilişkisi bile kurulmaz.

Bir tek bana mı öyle geliyor yoksa kızlarda sanki kendimizi beğendirmek zorunda olduğumuza dair bir yanılgı mı var?
Cevapla