Kızlar olarak fazla beklentiye mi giriyoruz?

Erkek arkadaşım şiir okumayan birisi. Bende her gün okusun demiyorum zaten ama insan bazen duymak istiyor. Fazla iltifat da etmiyor. Tabiki kimseye zorla bir şeyler yaptıramayız ama böyle beklentilerimizin olması kızlar olarak normal değil mi merak ediyorum.

Kızlar olarak fazla beklentiye mi giriyoruz?
Cevapla