Bana ilgisini kesti. Arkadaşları ağzımı yokluyor. Nasıl geri kazanırım?

Dershanede bir kız var.Bir aralar benimle ilgileniyordu ama ben salak olduğum için karşılık vermedim.Kızla şu an hiç muhabbetimiz yok (öyle bir düşmanlık falan yok ama hiç konuşmuyoruz) ama ortak arkadaşlarımız konuşurken zaman zaman ağzımdan laf almaya çalışıyor gibi geliyor.Sanırım hala benden hoşlanıyor.Ya da ona uzaktan baktıgımı fark etmis de olabilirler.Bilemiyorum.Sizce bu kızla nasıl aramı iyi yapabilirim? Hoslanıyorum ama ilk önce biraz daha tanımak istiyorum.Belli seyler biliyorum baska hiicbir sey bilmiyorum hakkında.Nasıl yakın olabilirim?
Bana ilgisini kesti. Arkadaşları ağzımı yokluyor. Nasıl geri kazanırım?
Cevapla