Dost dediklerim hayal kırıklığına uğrattı artık kimsem kalmadı ne yapacağım?

Değer verdiğim insanın beni değersiz hissettirmesi çok canımı acıtıyor hata üzerine hata yapıyor artık uzaklaşma kararı aldım ve şu an kimsem kalmadı bir başımayım yapayalnızım

Dost dediklerim hayal kırıklığına uğrattı artık kimsem kalmadı ne yapacağım?
Cevapla