Sevgilimden ayrılınca arkadaşları yavşamaya başladı. Ne yapmam lazım?

Sevgilimden ayrıldıktan sonra onun erkek arkadaşları bana y@vşamaya başladı. Hatta aralarında yeğeni de var. İste tertemizsin bembeyaz tenin var. Şuran güzel buran güzel. Bana gelsene falan filan. Kızdığım zaman biz şaka yapıyoruz sen ne anlıyosun diyolar. Ben bu durumdan sıkıldım. Önceden bana karşı bi ciddiyetleri saygıları vardı şimdi bedenim uzerinde hayal kurduklarini resmen farkediyorum. Napsam bilmiyorum :/

Sevgilimden ayrılınca arkadaşları yavşamaya başladı. Ne yapmam lazım?
Cevapla