Arkadaşım sevgili yapınca benden uzaklaştı, ne yapmalıyım?

Çok yakın arkadaşım, iyi günümde kötü günümde bana destek olmuş biri aynı şekilde ben de. Yeri bende hep ayrıdır ve kendisi bir erkek ama o şekilde bir şey olmadı aramızda. Neyse bu kişi sevgili yaptığından beri benden uzak duruyor resmen, sorduğumda da herkesten uzaklaştığını ve bana özel birsey olmadığını söylüyor. Sevgilisinin kıskanç olmadığını ve onunla alakası olmadığını soyledi. Zor zamanımda yanıma çağırdım gelmedi bile her zaman gelirdi. Kalbim çok kırıldı sizce ne yapmalıyım? Sebepsiz yere uzaklaştığı için hayatımdan çıkarmalı miyim tamamen zoruma gidiyor yani
Arkadaşım sevgili yapınca benden uzaklaştı, ne yapmalıyım?
Cevapla