biz kardeş gibiydik ta ki bi kaç ay önceye kadar, bana artık bir şey anlatmıyor, çok geç cevap veriyor, beni takmıyor, sevgilisi oldugunu benden sakladı, kendim öğrendim
ve ben çok üzülüyorum ama onun umrunda degil gibi
ne yapmalıyım
biz kardeş gibiydik ta ki bi kaç ay önceye kadar, bana artık bir şey anlatmıyor, çok geç cevap veriyor, beni takmıyor, sevgilisi oldugunu benden sakladı, kendim öğrendim
ve ben çok üzülüyorum ama onun umrunda degil gibi
ne yapmalıyım
:) yapman gereken tek şey hiçbir şey yapmamak olmamış gibi davranmak sen üzüldüğünü belli edersen ona karşı bu onun hoşuna gider normal davran ki zaten normal bişey bu
Sana yemin ediyorum aynısını benim arkadaşım bana yaptı hemde 14 yıldır arkadaşımdı ben uzun zamandır kendisini aramıyorum ve yazmıyorum bilerek ve artık umrumda da değil açıkçası
çok kötü bir durum
galiba açık açık ona söyleyecem
Cevap
1Cevap
ama seninde sevgilin olduğunda öyle olacak
benimde var ama eskisi gibiyim onunla
ozaman hak etmiyor sevgini ozaman sevgiline vakit ayır
Aynısını yaşadım şimdi bana sarıyor mesafe koy
ne olursa olsun benim için çok önemli biri nasıl yapıcam ki
Sen de onun için önemli olsaydın bunu yapmazdı
hiç mi umrunda degilim ya nasıl bir erkek için bunu yapıyor
Sen de tavrını koy
ben sadece eskisi gibi olmak istiyorum onunla
yalan o isler.
neden
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?