Onun mesaj atmasını beklemeli miyim yoksa ben mi ilk yazan olayım?

Hoslandigim kizla 1 haftadir konusuyoruz.. surekli muhabbeti ben baslatiyorum.. bir müddetten sonra konu sıkıntısi cekiyorum.. onun mesaj atmasini beklemelimiyim yoksa yine ben mi ilk yazan oliyim herkezden yardim bekli̇yorum cevaplayin lutfen? LUTFEN CEVAP VERIN
Onun mesaj atmasını beklemeli miyim yoksa ben mi ilk yazan olayım?
Cevapla