Yapmam diyecegim seyi yaptim İstanbul minibüs yerler cünkü çok yakisikli munubuscu :)?

Ben staj cikisi kuyumcu kent durağından biliyorum ama bu seferduraktaki görevleri yoldakine bindirdi.soforden çok hoslandim.hic yapmicagim saçma birşey ama uyumuş numarası. Yapip taş son durakta gelimi durdum uyandım sonra sohbet başladı boyle son ses müzik acti falan yan koltuğunda zihinsel engelli tatlimi tatli bir çocuk mahallenin çocuğu iste o sayesinde muhabbet falan sonra ben indim o çocuğu yolladı tel normu istemeye ben verecekti ki eve gitmek için bildiğim minibüs hareket etti yeniden sans eseri binmiş gibi yapcam şirinevler sonduraginda durdu iste ben bunla tekrar nazil karsilascam yaz bide aceba numara olduğunu anlam ismidir çünkü berbattim :)
Güncellemeler
+1 yıl
Güncelleme için özür ayrıca tazim içinde gavur bile yazsa daha güzel yazardı birde neden gizliyim ben yaz''şaapşikk nickim artik gizli değilim:) ve yaptigim yanlisi yorumlardanfarkettim bir sadakati verem ne
Güncellemeler
+1 yıl
yuh kadere bak ayni munubusteyim napcamyas yanlizda deyilim ablamlar var ya laf verirse
Yapmam diyecegim seyi yaptim İstanbul minibüs yerler cünkü çok yakisikli munubuscu :)?
Cevapla